Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zirgo:

[quote postid="18898350" userid="230387" name="Seziuo"]
Fick precis mail från Amazon ang. det höj- och sänkbara skrivbordet:

Hej!

Tyvärr har vi tvingats annullera följande artikel från din beställning # 405-XXXXXXXX: https://www.amazon.se/gp/product/B07G7VSBTJ . Artiklarna visades tyvärr med fel pris i kassan och därför har marknadsplatssäljaren bett oss att annullera din beställning.

Du har inte debiterats för den annullerade artikeln.

Jag fick mail precis att den är skickad

Jag har haft flera beställningar som har markerats som skickade men ändå blivit annulerade. Antar att de redan har "bokat frakt" innan de inser problemet och annulerar. Räkna inte med att få något. Om du får det, grattis! 😊

Permalänk
Medlem

Jag har ett Cyberpunk 2077 som försvann mellan två Amazon anläggningar, antar att 277kr var för lågt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semjonov:

Jag har ett Cyberpunk 2077 som försvann mellan två Amazon anläggningar, antar att 277kr var för lågt.

Mitt försvann så de skickade ett nytt då jag kontaktade dem, och nu har jag två.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Beställde också ett av de där skrivbordsgrejerna. För mig står det dock som nedan. Betalade direkt.
BESTÄLLNINGEN HAR SKICKATS
28 januari 2021

Fick shipping info från Postnord nu.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghuntax:

Jättekul men snälla, det är inget fynd. Det är 3000kr över Nvidias utgångspris.
Posta i denna: https://www.sweclockers.com/forum/trad/1607712-3080-3090-i-la...

Permalänk

Mina bord har skickats från amazon. Har även fått kolli från ups

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Ang. Att swedroid har amazon tipsen i spoiler-taggar är för att det verkade vara bottnar som letade upp erbjudandena och förstörde på något sätt. Minns inte exakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Mitt försvann så de skickade ett nytt då jag kontaktade dem, och nu har jag två.

Min är hittad....sitter och vill bli momsad. Ffs hur jävla svårt ska det vara. Har iaf lärt mig att inte köpa ett skit därifrån om det inte är superpris, dom verkar ha klantat till 50% av mina ordrar som jag gjort från amazon.se, 2 av 4 är klantade. 3 av 5 om man räknat försök att ordna fel som blev fel igen.

Permalänk
Inaktiv

ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3090 24GB Gaming OC (Fyndvara - Klass 2)
Grafikkort

17017 med lite level inloggad.
Ett ex kvar i lager.

https://www.webhallen.com/se/product/331628-ASUS-ROG-STRIX-Ge...

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av anon298854:

ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3090 24GB Gaming OC (Fyndvara - Klass 2)
Grafikkort

17017 med lite level inloggad.
Ett ex kvar i lager.

https://www.webhallen.com/se/product/331628-ASUS-ROG-STRIX-Ge...

Vilken level har du? Jag ligger i slutet på gold och för mig är priset 19355:- 😱

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av NordhNet:

Vilken level har du? Jag ligger i slutet på gold och för mig är priset 19355:- 😱

18 839 kr med Level 15 White här. Blir ju nyfiken vilken level man har för att få det priset.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av NordhNet:

Vilken level har du? Jag ligger i slutet på gold och för mig är priset 19355:- 😱

@NordhNet
Lv. Peacekeeper

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

18 839 kr med Level 15 White här. Blir ju nyfiken vilken level man har för att få det priset.

det motsvarar ca 18% rabatt
jag som är level 12 har 7.5% rabatt (19149kr)
du som är 15 har 9% rabatt
ska man upp till 18% så lär man åtminstonde vara level 30 (om det ens räcker?)

edit: efter kikat webhallens sida så verkar max level vara 25?

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

@NordhNet
Lv. Peacekeeper

Kan man typ anlita dig för att köpa saker åt en? hehe. Inte så dum ide faktiskt. Du skulle kunna erbjuda folk att köpa fyndvaror åt dem. Med din höga level så sparar man ju, på dem dyrare korten, ca 1-3 tusen kronor. Och så kan du ta typ en fem hundring för besväret lol.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av antherz:

det motsvarar ca 18% rabatt
jag som är level 12 har 7.5% rabatt (19149kr)
du som är 15 har 9% rabatt
ska man upp till 18% så lär man åtminstonde vara level 30 (om det ens räcker?)

edit: efter kikat webhallens sida så verkar max level vara 25?

Efter lvl 21 (eller om det var 20...) så ökar rabatten på fyndvaror från 0,5% per level till 1% per level.

Mitt pris var 18009 kr på level 22 med 13% fyndvarurabatt. Level 23 ger 14%. Vad level 24 and beyond ger kan jag inte se än 😀

// Erik

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mattias10:

Kan man typ anlita dig för att köpa saker åt en? hehe. Inte så dum ide faktiskt. Du skulle kunna erbjuda folk att köpa fyndvaror åt dem. Med din höga level så sparar man ju, på dem dyrare korten, ca 1-3 tusen kronor. Och så kan du ta typ en fem hundring för besväret lol.

@Mattias10

Hehe skulle vara något 😂

Jag har köpt för mycket därifrån då jag provar hårdvara och säljer vidare för en billig peng.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

@Mattias10

Hehe skulle vara något 😂

Jag har köpt för mycket därifrån då jag provar hårdvara och säljer vidare för en billig peng.

Jo tack vi vet. Haha!

Permalänk
Medlem

Fick mitt skrivbord skickat också! Kul!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Fick mitt skrivbord skickat också! Kul!

Fast skrivbord var det väl inte? Man sätter det på sitt skrivbord och har skärmar och tgb/mus på det?

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChipZ:

Fast skrivbord var det väl inte? Man sätter det på sitt skrivbord och har skärmar och tgb/mus på det?

Ja tänken med det är att man kan konvertera sitt vanliga skrivbord till ett ståbord utsn att köpa ett riktigt höjbart bord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitfenix:

Ja tänken med det är att man kan konvertera sitt vanliga skrivbord till ett ståbord utsn att köpa ett riktigt höjbart bord.

Vilket låter lite smått jobbigt? Hur många köpte bara för att det var orimligt billigt och hur många vill faktiskt ha något sådant? Det borde ju ta upp ett helt skrivbord och se väldigt konstigt ut. Givetvis kul att köpa billiga grejer.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChipZ:

Fast skrivbord var det väl inte? Man sätter det på sitt skrivbord och har skärmar och tgb/mus på det?

Ja såklart, orka märka ord.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanandersson:

Vilket låter lite smått jobbigt? Hur många köpte bara för att det var orimligt billigt och hur många vill faktiskt ha något sådant? Det borde ju ta upp ett helt skrivbord och se väldigt konstigt ut. Givetvis kul att köpa billiga grejer.

Ja bra pris i förhållande till ordinarie pris. Men troligtvis är det en ganska oergonomisk lösning, särskillt när det är nerfällt i normal sitthöjd. Spontant mindre användbart fynd

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Viktorph:

Jo tack vi vet. Haha!

Ja hehe har 3 6900 xt jag ska prova och 2 3080.
Sen blir det tradera 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

Ja hehe har 3 6900 xt jag ska prova och 2 3080.
Sen blir det tradera 😊

Hehe. Varför ska du prova dem alla?

Permalänk
Inaktiv

ASUS TUF Radeon RX 6800 XT 16GB Gaming OC (Fyndvara - Klass 1)

7950kr inkl frakt med lite level inloggad.

https://www.webhallen.com/se/product/331329-ASUS-TUF-Radeon-R...

Permalänk
Medlem

Fick meddelande från postnord om att mitt "FITUEYES stående skrivbordsomvandlare" är på väg

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av nacud:

Fick meddelande från postnord om att mitt "FITUEYES stående skrivbordsomvandlare" är på väg

Samma här men jag såg också ett meddelande om att ett är skickat med UPS eftersom jag beställde 2 men UPS paketet kommer säkert inte fram för de brukar inte kunna leverera nånting utan paketen går i retur om det skickas via UPS.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Samma här men jag såg också ett meddelande om att ett är skickat med UPS eftersom jag beställde 2 men UPS paketet kommer säkert inte fram för de brukar inte kunna leverera nånting utan paketen går i retur om det skickas via UPS.

Rekommenderar starkt att skaffa ett (gratis) konto hos UPS, då kan du välja att alla paket till dig ska direkt till närmaste utlämningsställe istället för att "försöka" lämna till dig och sen skylla på att du inte var där.

Permalänk
Medlem

Hittar inte tråden för spelfynd. Här är Ultimate Epic Battle Simulator gratis på Steam nu. Inte världens deal men gratis är gratis.
https://store.steampowered.com/app/616560/Ultimate_Epic_Battl...

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.