Retri paladin, rotation?

Permalänk
Medlem

Retri paladin, rotation?

Hallå, fick en scroll idag och körde upp min paladin då det är den ända klassen jag inte spelet.

Har dock ingen koll på rotation osv, någon som kan tipsa på hur jag ska lägga upp min action bar?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Skrivet av Haziza:

Hallå, fick en scroll idag och körde upp min paladin då det är den ända klassen jag inte spelet.

Har dock ingen koll på rotation osv, någon som kan tipsa på hur jag ska lägga upp min action bar?

Jag vet inte varför jag svarar egentligen...

Retribution Paladin
Där har du det mesta du behöver veta.

Fråga vår bästa vän google nästa gång, så jobbigt är det inte!

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem

skaffa clcret, ett addon som hjälper dig till rätt rotation. Sen kan man googla oxå! mmo-champion.com har ett bra klassforum!

Nu kommer ju panda patchen snart, blir säkert ändringar då:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Det känns som att folk har helt och hållet hoppat på bandwagonen mmochampion / noxxic.

http://elitistjerks.com/forums.php känns som en av dem få bra källorna

Permalänk
Medlem

EJ har väldigt varierande kvalite på info tycker jag! Var länge ett fan, men absolut inte längre! Mycket av informationen är gammal eller svår att hitta. Bäst sammanfattning och lättast att förstå finns på mmo-champs classforum, utan tvekan!

Ibland är EJ bra på vissa gearfrågor, tex trinket/weap proccs etc. Men som healer är det sällan av intresse.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight