Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

[Samlingstråd] Dota 2 invites bortskänkes

Permalänk

Tjenare, sjukt sugen på att få testa DOTA 2, men som vanligt så har jag inte haft turen att få någon key, men har lyckats att få tag på några SMITE beta keys om någon har lust att byta?

Känner du dig sugen så är det bara att PMa!

Permalänk
Avstängd

Om någon känner sig givmild, så mottager jag gärna en nyckel.
Behöver ett nytt spel, men ingenting verkar attraktivt förutom Dota2 och GW2.

Hursom, bara att kasta över en nyckel!

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk

Hejhej
Jag tar allra ödmjukast emot en Dota 2 key. PMa om just du känner dig manad att göra min sommar!
/Jan Johansen

Permalänk

ej jag har spelat DotA sedan 5.01 versionen till RoC så skulle väldigt GÄRNA om någon skulle kunna göra en himelsk gärning att skänka mig en nyckel.

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad av en key som många andra. Kan byta mot några smite keys ifall någon är intresserad att prova på det. ^^;

Permalänk
Medlem

Hej,
jag skulle jättegärna vilja få en nyckel

Permalänk
Medlem

Har key

Har en key över, PM'a mot nå kul på steam alt prylar i Dota2 så kör vi ett byte.

Visa signatur

Pad: Apple iPad 12,9" (2018).
Desktop: Ghost S1 Ash - i7-4770 - MSI 1070 GTX - Noctua NH-L12.
Server: HP Z420 Xenon E5-2690 - 64GB - ESXi 6.7
NAS: HP Microserver G8 (16TB) - ReadyNAS U2 (20TB) - ReadyNAS U4 (16TB)

Permalänk
Medlem

Skulle uppskatta en beta om någon har över, har väntat i evigheter Tack i förhand.

Permalänk
Medlem

Jag skulle väldigt väldigt gärna ta en invite!

Permalänk
Medlem

Jag hade mer än gärna tagit emot chansen att börja med DotA igen

Visa signatur

i7 6700k(Aerocool Pulse L240),
minne 32gb,
SSD 512gb + 512gb . 250gb,
gtx 1080

Permalänk
Medlem

Om någon har en extra key så kan ja erbjuda en beta nyckel till ett indie spel jag håller på att jobba på när jag släpper beta på de Har själv spelet men har en polare som jag väldigt gärna skulle lira med.

Permalänk
Medlem

Jag skulle väldigt gärna ta en key, skulle vara väldigt tacksam, kan dessutom ge en smite key i utbyte

Permalänk
Medlem

Jag har 3 DOTA2 keys i utbyte mot en CS:GO key.
Har även SMITE nycklar för den som är interesserad ^^

Permalänk
Medlem

Jag skulle blivit väldigt glad om jag möjligt vis skulle kunna få en dota 2 beta key .

Älskar spelet för fan ge mig lite så får du kanske mycket tillbaka )

dota 2 beta key --------> Cookie

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en DOTA2 key om någon har en över.
Har inget att ge i utbyte tyvärr.

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk

Jag hade ju inte tackat nej till en DOTA 2 Key heller ))
Kan erbjuda en SMITE key

Permalänk

Jag behöver en invite. Kan ge nå diablo items för en.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk

10m gold på Diablo för en Dota 2 Key xD

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en key om någon vänlig själ har en över

Permalänk

letar också invite... kan byta mot ngt kul i d3, eller en pizza

Permalänk
Medlem

Har en dota 2 key, dock så har det kontot mw3 & Bad company 2 också, men kan tänkas byta / ev sälja

Visa signatur

Pc 1 : Gigabyte gtx 670 / I7-3770K / 8gb Ripjaws 2133mhz / 850W corsair / Z77A-GD65 / 1 tb hdd / Nzxt phantom fulltower

Pc 2 : Gigabyte gtx 670 / I5 2500K / 8gb 1600mhz vengeance / 650W platinum / Asus p8z68-v pro gen 3 / 1 tb hdd / Lian li pc 05an

Permalänk
Medlem

Skulle vara underbart om någon snäll människa PM:a mig en beta key:)

Permalänk

Jag skulle gärna ta emot en beta key, har 3 st smite beta keys om någon med en dota 2 key skulle vilja byta?

Visa signatur

Chassi Fractal Design Define R3 CPU i7 3770k @4,1ghz Moderkort Asus P8Z77-V
Ram Corsair Vengeance 1600MHz LP 16GB Grafikkort Asus Gtx 670 DCUII (Top)
Hårddisk Samsung 830 128gb PSU

Permalänk
Medlem

Vill verkligen ha en dota 2 key! Skicka pm så kan vi kanske göra någon typ av deal.

Permalänk
Medlem

skulle hemskt gärna vilja ha en Dota 2 key!=) skicka pm om du har=)

Permalänk

Har en dragning för er som följer ett par enkla steg, ni får då chansen att vinna en gratis invite till Dota 2 eller CS:GO.

Kolla i den här tråden för mer information: http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1127439-d...

Lycka till!

Permalänk
Skrivet av Nikkop:

Skapar denna tråd i förmån åt alla som vill tigga åt sig en nyckel.

Tyckte att vi kan ha en separat tråd där alla som vill ha en nyckel skriver att de vill ha "plzz ge mig en nyckel jag är så sugen att spela med mina vänner" istället för att spamma den vanliga DotA2 tråden med detta och istället hålla den för allmänt snack INOM spelet.

Så, de som vill ha en nyckel kan skriva, så den givmilda som ser tråden kanske delar med sig!

De som vill ha en nyckel kommer jag skriva upp här och sedan uppdatera listan efterhand!:

Folk som gärna vill ha en nyckel:

  • Wully

  • BumBumX

  • felxi

  • Sparvone

  • Hakaboga

  • Ludzee

*Tråden är hyfsat ironisk men fyller ändå sin mening och kan komma till användning*

Vill jätte gärna ha en nyckel

Permalänk
Medlem

Vill ha Dota 2 Key
Byter mot Smite nyckel/nycklar

Permalänk
Medlem

Fortfarande inte fått någon dota 2 key. Så nu vänder jag mig till tiggartråden Någon som kan skänka en key till en gammal dota stofil.

Permalänk

Har aldrig spelat denna typen av spel. Men jag har suttit och kollat in lite guider och filmer nu och det ser ju rätt sköj ut så jag skulle gärna vilja prova det.
Tar gärna emot key om någon har en över.

Tack på förhand!

Visa signatur

Walk the streets, what do I see, Shit on legs approaching me!