[Samlingstråd] Dota 2 invites bortskänkes

Permalänk
Medlem

Skulle oxå uppskatta att få en invite av någon vänlig själ därute som har en till övers. Dog precis i dibbe3 HC medm in DH på inferno med rätt hög paragonlv så nu är jag förbannad. är gammal Dota/HoN spelare så saknar detta underbara spel. Tyvärr fattig som tusan just nu så snälla ge mig en invite om någon har en till övers, bara o pma . Peace

Visa signatur

Intel Core™ i7 920 Quad Processor, Asus P6T Deluxe V2, X58, Socket-1366, Gainward GeForce GTX480 1536MB, Noctua NH-U12P SE1366 CPU Fan, Corsair TWIN3X 1333MHz DDR3, 6GB, Corsair Powersupply 750W Black,ATX/EPS, Western Digital VelociRaptor 150GB, WD Caviar Black 1TB 3,5", SATA, Antec Performance P182 Miditower, Asus mk241h

Permalänk

Någon som har en nyckel liggandes? Är nämligen på ett LAN och så gott som alla sitter och nöter dota2, förutom jag då...

mvh webpirat

Visa signatur

Hellre fråga och se dum än att inte fråga och förbli dum.

🖥️: Ryzen 9 5900x, MSI X470 GAMING PRO MAX, Gigabyte 2070,
Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL18, Fractal Design R5, 2x 1080p 1x 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triffid:

för de som missat det så får man inte några extra nycklar längre utan de kostar cirka 30 euro i dota2 store.

................

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Vill gärna ha en nyckel, alla mina polare hare börjat spela dota2, men inte fan äre någon som har en över >.<

Permalänk
Medlem

Haha tack för denna tråd hade precis lagt upp en där jag ville byta bort andra beta keys för att få en dota 2 key så snälla ge mig en

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Hör inte hemma i MMO.

Permalänk

Jag kan också ta en Dota 2 CD-Key ifall någon vänlig själ har en till övers. Har börjat tröttna alltmer på HoN samt dess community.
PM:a om ni har en CD-Key till övers.

Permalänk

Ikväll är det game on! Dock skulle jag vilja slippa betala 200:- för en beta (fult valve), ok om man kunde köpa spelet med denna rabatt sen eller något.
Har någon en key över så skulle det uppskattas. Får jag någon på min "signup" så ger jag den till någon annan här i tråden.
Tack å hej.

Permalänk

Plzzzz

Jag har viljat testat det väldigt länge, Så snälla skulle jag kunna få en ?^^

Permalänk

Sitter i skype och lyssnar på när alla kompisar lirar just nu, så en key skulle inte vara fel!

Permalänk
Medlem

Men herregud jag säger det igen som jag sagt tidigare varför en tiggartråd ens när det går att köpa keys på Dota2 store och på Steam? Kostar ju typ 200kr eller något så under ett vanligt spel. Kan man gott och väl unna dom även fast spelet är gratis när det väl släpps även om det tar emot.

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |

Permalänk
Medlem

Är i behov av Dota2 beta nycklar har beta invites till diverse spel som Planetside 2, Shootmania, SMITE, Firefall och några steam gifts Dungeon defender x2 och torchlight för byte.

Visa signatur

Rig: Chassi Cooler Master HAF X Big Tower| MB Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | CPU Intel Core i7-2700K | CPU Kylare Noctua NH-D14 | Gfx Gigabyte GeForce GTX 590 3072MB PhysX | Ram Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 8GB | Sys hdd Corsair SSD Force Series GT 120GB | lagring Seagate Barracuda® Green 2TB | PSU Corsair AX 850W PSU | ljudkort ASUS Xonar Essence STX | Skärm Viewsonic 22" TFT VX2268wm 120Hz | Hörlurar AKG K 701

Permalänk
Medlem

Om det fortfarande är någon som inte har key så kan jag slänga iväg en invite. Först till kvarn

Permalänk
Medlem

Jag fick precis en till Dota 2 key, efterssom jag redan har dota så byter jag gärna den mot gw2 guld, pm:a offers

Permalänk
Medlem

Har en Dota 2 nyckel att ge bort! pm:a vid intresse

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem

Hallå! Jag är intresserad av en invite. Har tyvärr ingenting att byta mot.
PM:a!

Visa signatur

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it.

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja ha en nyckel!

Permalänk
Medlem

Skulle gärna testa detta o se what all the fuzz is about.[Gnäll] Dock går jag sakta men säkert mot ännu en arbetslös period till i livet i får således hålla i pengarna. Tar gärna emot en nyckel om någon skulle vilja [/Gnäll]]

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk

hade behövt en nyckel, lite surt när man är den enda i kretsen som inte fick nyckel.. nu sitter alla andra och spelar men inte jag.. >.<
om någon har en över och vill ge bort så hade jag blivit överlycklig

Permalänk

Har en nyckel som jag gärna byter bort mot något trevligt. Pma.

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk

Har ett par nycklar liggandes, byter mot vilket spel som helst

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Den här tråden har spelat ut sin roll nu när Dota 2 finns att köpa. Det är alldeles för många inlägg som bryter mot §9 i reglerna, och det lär fortsätta på samma vis. Jag hänvisar till marknaden om ni vill sälja/byta kopior av Dota 2.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd upplåst och rubrik redigerad*

Efter intern diskussion har vi beslutat att öppna tråden igen, dock med lite förändringar:

  • Från att ha varit en "tiggtråd" är detta nu en tråd där man ger bort invites.

  • All slags handel med invites är, precis som förut, förbjuden enligt §9 i forumreglerna.

  • Ni som vill ha invites skall alltså inte skriva några inlägg, allt sånt sköts via PM mellan den som ger bort och den som önskar invite.

Om ni ser något inlägg som bryter mot reglerna - anmäl det - kommentera inte i tråden!

Exempel på hur ett inlägg i denna tråd ska se ut från och med nu:
[QUOTE=någon snäll person]Jag har en invite som jag gärna ger bort, PM:a mig om du vill ha! Jag redigerar detta inlägg när min/mina invites är borta![/QUOTE]

Permalänk

Har 3 nycklar, bortskänkes såklart. skicka Pm.

edit: slut

Permalänk
Inaktiv

Har en nyckel som bortskänkes, skicka pm.

Permalänk
Medlem

Har 2st nycklar att ge bort. De första två som PM;ar får nycklarna.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Hedersmedlem

Har en invite, först att PM:a får den!

edit: Borta!

Permalänk
Inaktiverat konto

Någon som råkar ha en invite över? Skulle vara väldigt tacksam!

Permalänk

Någon vänlig själ som har en key liggandes och som har lust att ge bort den till mig så skulle jag vara
super tacksam..

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Skitlisa:

Någon som råkar ha en invite över? Skulle vara väldigt tacksam!

Skrivet av DrSnaggles:

Någon vänlig själ som har en key liggandes och som har lust att ge bort den till mig så skulle jag vara
super tacksam..

Jag skulle vara väldigt tacksam om ni kunde läsa mitt inlägg en liten bit upp i tråden, där jag klargör att tråden numera inte är en tiggtråd.