Gratis spel från Origin - vad ska jag ta?

Permalänk
Medlem

Gratis spel från Origin - vad ska jag ta?

Tjolahopp,

Fick precis ett mail från EA där jag fick ett spel gratis i Origin store. Nu kommer dock frågan; vad fan ska jag köpa för något? Jag funderade på Crysis 2, då jag inte spelat det, men är det något att ha? Eller ska jag helt enkelt lägga min kupong på något annat spel?

Hjälp uppskattas!

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Skrivet av Arginj:

Tjolahopp,

Fick precis ett mail från EA där jag fick ett spel gratis i Origin store. Nu kommer dock frågan; vad fan ska jag köpa för något? Jag funderade på Crysis 2, då jag inte spelat det, men är det något att ha? Eller ska jag helt enkelt lägga min kupong på något annat spel?

Hjälp uppskattas!

Fick du välja bland ett visst antal eller fick du välja vilket som helst på hela Origin? I så fall ska du absolut inte köpa Crysis 2, det finns för en spottstyver på Steam bl a.

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk

Crysis 2 är absolut ett bra spel, likaså båda Mass Effect spelen. Eller så väntar du på BF3 release om två veckor. Om det inte finns ett pristak så skulle jag absolut vänta på BF3 release och lösa in din check då.

EDIT:

Skrivet av Sisjöbävern:

Fick du välja bland ett visst antal eller fick du välja vilket som helst på hela Origin? I så fall ska du absolut inte köpa Crysis 2, det finns för en spottstyver på Steam bl a.

Crysis 2 tog dom ner från steam för länge sen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisjöbävern:

Fick du välja bland ett visst antal eller fick du välja vilket som helst på hela Origin? I så fall ska du absolut inte köpa Crysis 2, det finns för en spottstyver på Steam bl a.

Detta finns med i mailet: "Erbjudandet kan inte kombineras med andra erbjudanden, presentkort eller rabattkuponger. Endast ett erbjudande per person. Erbjudandet gäller inte förbokade spel, poäng, tidskort, Warhammer-, Ultimate Online- och Play4Free-prylar."

Så ja, jag får välja i princip vilket spel jag vill.

Skrivet av Zeuxlarsson:

Crysis 2 är absolut ett bra spel, likaså båda Mass Effect spelen. Eller så väntar du på BF3 release om två veckor. Om det inte finns ett pristak så skulle jag absolut vänta på BF3 release och lösa in din check då.

EDIT:

Crysis 2 tog dom ner från steam för länge sen.

Jag har spelat både ME-spelen, men tack ändå! BF3 har jag dessutom redan förbeställt.

I och med att Crysis 2 inte finns på Steam längre kanske jag ska fundera på det då?

Hur är det nya Alice-spelet? Ser lite småskoj ut.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF