Permalänk

Varför ska man missa när någon ger bort en key såhär!? Jag som signade för betan för ett år sedan xD

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erdraug
Du var då vänligheten själv må jag säga +1 för dig!
Ser ju folk varje dag som säljer keys för flera hundra

Yes, big ups till dig apamedvapen. Synd bara att jag själv missade den utlottningen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Insanity92
Varför ska man missa när någon ger bort en key såhär!? Jag som signade för betan för ett år sedan xD

Det är du knappast ensam om. Men du kan ju fortfarande spela den crackade verren, och tydligen är även en server emulator i görningen nu. Min största besvikelse är egentligen att jag inte får vara med i betatestarnas officiella forum och forma slutprodukten.

Permalänk

Jupp det stämmer med emulatorn. Någon får lägga upp en SweC B.net server sen:D

Självklart är det snällt av apamedvapen att ge ut sin key här.

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk

Verkar som att dom som har fått en friend invite av någon har fått en beta key för att ge till någon annan... lite prat om det på forumet på starcraft2.com

Ja....jag erkänner vill också ha en nyckel men jag har ingenting att ge tillbaka.......
bara kärlek.

Permalänk

Ska man köra random som nybörjare eller satsa på en speciell ras?
Spelat min första match idag och spelet kraschade då tyvärr, men kände mig långsam när jag byggde samtidigt som jag känner att jag vill lära mig spela själv orkar inte kolla videos och läsa taktiker till en början i alla fall då det tar för mycket tid.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Permalänk

kom ihåg jag kan bara ge kärlek!

Permalänk

Tack för länken Verkar lovande det här!

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Såklart så har man inga IRL vänner som älskar Starcraft lika mycket som mig själv.

Inte fan fick man nån beta key fast man har samtliga blizzard produkter samt att man var optad sen dag 1.

Sitter själv och väntar på en god själ som vill förgylla en C+ spelars vardag.

Har Sparvar, TTi samt voddler att ge i gengäld

Visa signatur

E8600 > 2500k > 7700k > 12700k
2xHD4850>960ti>1070>1080ti>4070 Super

Permalänk

Jag pratade om AI inte crack. Sen får folk ta det som de vill. Jag menar det finns ju sedan tidigare en hel tråd som handlar om att en snubbe vill bli bra på SC2 och använder exakt det AI:et fast i förra versionen.

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Jag tog bort några inlägg som bröt mot § 7 i reglerna. Kom ihåg att det inte är tillåtet att antyda innehav av piratkopierat material och ännu värre att länka till sådant.

Redigering 2010-03-24: Det verkar som att jag hade missuppfattat vissa saker. Tydligen länkade vissa av de inlägg som jag tog bort till sidor som tillhandahöll särskilda AI-verktyg som inte har med piratkopiering att göra. Så länge verktygen inte används för att komma runt kopieringsskydd, få tillgång till sådant man inte bör ha tillgång till eller liknande, är det givetvis tillåtet att diskutera det.

Permalänk
Medlem

My bad ursäkta

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haker
Såklart så har man inga IRL vänner som älskar Starcraft lika mycket som mig själv.

Inte fan fick man nån beta key fast man har samtliga blizzard produkter samt att man var optad sen dag 1.

Sitter själv och väntar på en god själ som vill förgylla en C+ spelars vardag.

Har Sparvar, TTi samt voddler att ge i gengäld

Vet EXAKT hur det känns börjar bli allt mer desperat ju längre dagarna går.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Citat:

Då kanske chansen fortfarande finns att man kan få en nyckel av någon vänlig själ? Jag behöver väl inte säga att jag gärna vill ha en nyckel?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965BE @3,9GHz &1,47V | Club 3D Radeon HD 4870 512MB | 8192MB Mushkin XP2-6400 | Corsair CMPSU-750HX | MSI DKA790GX Platinum | Seagate Barracuda 7200.10 320GB | Seagate FreeAgent 500GB | NOCTUA NH-U12P | G15v2 + G7 ("carbon fibre-look") | Cooler Master Cavalier 3 Black | Logitech X-230 | Samsung SyncMaster 204B
HTPC:AMD X2 4850e | Corsair TWIN2X 6400C4 | GeForce 7900GT | Asus M2N-E | iMon Inside |

Permalänk
Medlem

Här var det inte livligt. Någon som har någon aning om det ens blir fler betavågor?

Visa signatur

E8600 > 2500k > 7700k > 12700k
2xHD4850>960ti>1070>1080ti>4070 Super

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haker
Här var det inte livligt. Någon som har någon aning om det ens blir fler betavågor?

Som jag har förstått det har dom som kom in i betan genom en 'friend invite' i sin tur fått nya friend invites, och Blizzard har tidigare sagt att dom kände sig nöjda med stresstesten på servrarna (detta var dessutom innan några friend invites ens hade skickats ut).

Så hoppet på en sprojlans ny våg med beta invites känns ganska litet. Det är nog en friend invite eller ebay som gäller för den som vill komma in i betan nu.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ikke
Som jag har förstått det har dom som kom in i betan genom en 'friend invite' i sin tur fått nya friend invites, och Blizzard har tidigare sagt att dom kände sig nöjda med stresstesten på servrarna (detta var dessutom innan några friend invites ens hade skickats ut).

Så hoppet på en sprojlans ny våg med beta invites känns ganska litet. Det är nog en friend invite eller ebay som gäller för den som vill komma in i betan nu.

Mm det är för jävla synd det. Får hoppas man får tag på en friend invite helt enkelt.

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Någon annan som tycker att SC2 använder riktigt mycket minne?
Kör win7 64-bit med 4gig minne. ligger runt 30% idle och 80% med SC2 igång.

Edit: min signatur är väldigt utdaterad

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KaZZiM
Någon annan som tycker att SC2 använder riktigt mycket minne?
Kör win7 64-bit med 4gig minne. ligger runt 30% idle och 80% med SC2 igång.

Får klagomål hela tiden där jag blir urtabbad om att minnet tar slut och Windows vill stänga ner SC2 Betan. Detta på ett system med 6GB minne så låter som det är något med spelet.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

jo om man läser på beta forumet så är det flera som upplever samma problem, har själv haft en del krasher pga minnesbrist och jag har 4GB

Permalänk
Medlem

Jag måste göra en shoutout till Apanmedvapen. Fick mig att tro på mänskkligheten igen typ

kom dock med i den amerikanska betan somehow. Tror det har att göra med att mitt konto står registrerat på en amerikansk adress.

(Var med i en beta tävling som endast var för amerikaner)

så om ngn vet hur jag byter till de europeriska servrarna vore det nice

annars måste jag bara säga att betan är awesome.

Visa signatur

Letar du bostad i Stockholm?
Snabbostad.se

Permalänk

Har en spotify invite att byta mot en beta invite

EDIT: Har även ett antal HoN invites som jag kan byta mot 1x Starcraft 2 Beta key.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KaZZiM
Någon annan som tycker att SC2 använder riktigt mycket minne?
Kör win7 64-bit med 4gig minne. ligger runt 30% idle och 80% med SC2 igång.

Öhh.. Vad trodde trodde du minne användes till? Att vara ledigt? Datorprogram idag program använder minnet dynamiskt och inte statiskt.
Att det är bara 80% som används säger att det är 20% som spelet inte kan/får använda.

Permalänk

Sjukt sugen på detta spel efter att ha provat ghetto versionen... Synd att det fattas en key, men är på jakt efter en liksom många andra. Ni är lyckligt lottade ni som redan befinner er i betan

Cheers!

Permalänk
Medlem

Tänkte jag skulle bjuda på lite nyheter åt er som inte har betan

Idag har det kommit en ny patch
http://forums.battle.net/thread.html?topicId=23094049316&sid=...

Och dom har även resettat alla b.net konton. Dvs man är så illa tvungen att skapa en ny b.net karaktär och börja om från början igen. friendlist och rank är alltså också borta.

3v3 och 4v4 är dock fortfarande inte inlagt vad det verkar som så det kan ju alltid finnas en liten chans att dom skickar ut fler invites innan dom gör det möjligt att spela på större kartor

Permalänk
Medlem

Angående minne så kör jag Win7 64-bit, har 2 Gig RAM och har inga problem med minne, så jag tror inte det KRÄVER mycket minne.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

tror inte heller att det kräver mycket minne, däremot kan det ha varit en bugg som spökat för vissa.. har dock inte inträffat på ett tag nu

Permalänk
Medlem

har man invites till sc2 betan ? (är med i sc2 beta)

Permalänk
Medlem

Är det någon annan som har problem med att datorn hänger sig i starten av Starcraft 2? (Svart skärm, timglas).

Har bläddrat igenom alla support forum, och testat både rensat battle net cachen, gått igenom regedit efter felaktiga installation paths etc.

När spelet väl startar, så fungerar det flawless enda tills man stänger ner det, sen samma visa som sist.
Ibland fungerar det med att rensa cachen, annars måste jag göra en om installation, då går det starta en gång.

Visa signatur

They say a little knowledge is a dangerous thing, but it's not one half so bad as a lot of ignorance
- Terry Pratchett
_____________________________

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamse_jp
har man invites till sc2 betan ? (är med i sc2 beta)

Ja det ska du ha fått, kolla din skräppost.

ps: om du inte har någon att ge den till, consider me

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cove
Är det någon annan som har problem med att datorn hänger sig i starten av Starcraft 2? (Svart skärm, timglas).

Har du ett Nvidia grafikkort och isf, vilka drivers har du? Det är ett känt fel med 97.13 drivisarna nämligen.

Men om det inte är det; får du någon krash rapport?