Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en friend invite också börjar tröttna på att lira mot AI nu haha

Permalänk
Medlem

Jag tar också hemskt gärna en freind invite Jag kan ev byta det mot ett cs 1.6 acc, cod4 cdkey hon acc eller något annat spel. Jag har nämligen rätt många spel som bara ligger och skräpar Hör av er intresse

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem

Kan något förklara vad friend invite är har inte tid att kolla upp det.
tack

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joppes
Kan något förklara vad friend invite är har inte tid att kolla upp det.
tack

Jag är inte heller insatt. Men en polare sa att alla som har fått en beta inv. Har även fått en så kallad ''freind inv''

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem

Även jag måste ställa mig i tiggar kön, Kan bytas mot diverse andra invites pm så ordnar vi.

Visa signatur

Main: GA-P35-DQ6, Q6600,8800GTS, 2gig Balistik 8500
Server: "4300, 12TB Lagring

Permalänk
Medlem

ge mig en <3

Permalänk
Medlem

Sorgligt med alla som saknar vänner och lägger ut nycklarna till salu istället. ;S Avsaknaden av vänner kompenseras förvisso bäst med pengar.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Vill inte tigga men känner att jag måste. Jag är också ute efter en nyckel om någon snäll själ har. Kan bytas mot en till två HoN (Heroes of newerth) invites om någon är sugen.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

finns ju en hel drös med folk som säljer det nu på sidor som tradera.com och blocket.se ...även jag fick en friend invite, dock så lär den gå till en nära vän.

Permalänk

Jag byter en platta öl i lund mot någons friend invite.

Visa signatur

tihi

Permalänk
Medlem

Jag kan bli någons vän om jag får deras friend invite.

Permalänk

Någon som skulle vilja ge en rastlös själ som mig sin friend invite? Har legat i betakön i ett år och tre månader och ja jag vet att det är helt slumpmässigt vem som får invite men det är så orättvist att någon som reggar när betan släpps får före mig (vet tre stycken personer som fick en key inom 3 veckor att de regga sig).

Nog med predikan om det. Korta versionen: Jag skulle bli enormt glad om någon kunde skicka mig en invite!

Email: alexx.1992@gmail.com

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Avstängd

Vill inte tigga men känner att jag måste. Jag är också ute efter en nyckel om någon snäll själ har. Kan bytas mot en till tre HoN (Heroes of newerth) invites om någon är sugen.

Skulle bli överlycklig

Visa signatur

Jag är en vampyr, jag suger och spyr, låt mig komma in, jag vill bli din

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fetakniven
Sorgligt med alla som saknar vänner och lägger ut nycklarna till salu istället. ;S Avsaknaden av vänner kompenseras förvisso bäst med pengar.

Kan även vara så att man inte umgås med datorspelande folk alternativt att vännerna redan har också.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MystiX
Kan även vara så att man inte umgås med datorspelande folk alternativt att vännerna redan har också.

Jo men det är dålig stil att sälja något när det utryckligen står i mejlet att den inte får bli såld

Citat:

Congratulations! This is an additional invitation to the beta test for Blizzard Entertainment’s StarCraft® II: Wings of Liberty™ for you to share with a friend! You are receiving this email because you are currently participating in the StarCraft II beta test, and we want to encourage you to test out some of the social features of the revamped Battle.net® online-gaming service by inviting one of your friends to play with you. This email contains your additional beta key for you to send to a friend, along with instructions to help your friend get started.

This key can only be used once to upgrade a Battle.net account to participate in the beta test, and while we encourage you to share this key with someone you know, it must not be traded or sold.

Once your friend has joined the beta test, be sure to add him or her as a Real ID friend by opening your friends list in the bottom-right corner of the Battle.net interface and selecting Add Friend. Enter your friend's Battle.net email address in the Real ID Friend field that pops up, and then send your request. Once your friend accepts the request, you’ll be able to communicate more easily, quickly join parties together for some team-based 2v2 games, and more.

So what are you waiting for? Send this beta test invitation below to your lucky friend and start playing some exciting team games!

Kopierade det från en annan sida.

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Oo.. Va nice Om någon vill så tar jag gärna imot en SC2 nyckel

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

Om någon har en key över så skicka mig en

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna ta en jag med Dom verkar inte vilja ge mig 1 *Installerar första SC nu droool*

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Jag fick en invite för några timmar sedan. Spelade 36 raka games. Fyfan, känner att jag våldtagit mig själv :D.

Men spelet e bra.

Visa signatur

Playstation 4 + Nintendo Switch
R7 5800x3d - MSI B450 - RTX 3080 TUF - EVGA 650w G3 - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Jag vill ju också självklart ha en nyckel...men jag var ju inte direkt ensam om detta

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Insanity92
This key can only be used once to upgrade a Battle.net account to participate in the beta test, and while we encourage you to share this key with someone you know, it must not be traded or sold.

En vacker tanke...

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965BE @3,9GHz &1,47V | Club 3D Radeon HD 4870 512MB | 8192MB Mushkin XP2-6400 | Corsair CMPSU-750HX | MSI DKA790GX Platinum | Seagate Barracuda 7200.10 320GB | Seagate FreeAgent 500GB | NOCTUA NH-U12P | G15v2 + G7 ("carbon fibre-look") | Cooler Master Cavalier 3 Black | Logitech X-230 | Samsung SyncMaster 204B
HTPC:AMD X2 4850e | Corsair TWIN2X 6400C4 | GeForce 7900GT | Asus M2N-E | iMon Inside |

Permalänk
Medlem

Suktar med efter en invite, precis som alla andra
Kan man anta att de inte lär skicka ut fler invites nu och bara fokusera på att folk får bjuda in?

Permalänk
Medlem

Man kan tänka sig att de vill att folk ska börja köra 2v2.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Trodde först det var ett scam mail men fick så jag kan invita en kompis till sc2. Najs. Får annonsera på MSN.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DellaK
Jag fick en invite för några timmar sedan. Spelade 36 raka games. Fyfan, känner att jag våldtagit mig själv :D.

Men spelet e bra.

Jag some tyckte det var mycket att spela 300 games på två veckor ^^

Permalänk
Medlem

Måste tyvärr också ställa mig i tiggar kön, men om där finns en snäll själ där ute så kan jag ge er HoN invite, Spotify invite och kanske en TTi invite också.

Permalänk
Medlem

Det bär egentligen emot att tigga efter invites, men jag har längtat för mycket efter detta spelet för att kunna låta bli.

SÅ om någon vänlig själ har en invite över kan ni få skicke ett PM till mig, borde ha nån invite till HoN och voddler liggandes om det är intressant.

Permalänk
Medlem

tar gärna också en invite^^

kan byta mot spotify, voddler, HoN och någon torrentsida

Visa signatur

Fractal Design Node 304 -> ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING ->i5 8600K -> be quiet! Pure Rock -> MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E 12G OC -> Corsair Vengeance LPX 3200 32GB -> Seasonic FOCUS Plus 650W Gold -> Samsung 960 EVO 500GB -> 2 * Western Digital Black 2 TB -> Samsung 850 EVO Basic SSD 500GB

Permalänk

Grr, kan dom inte släppa en till "riktig" våg istället?
Då har man ju åtminstone en liten chans att få en key. Någon som har koll på när nästa "riktiga" våg med beta nycklar kommer? Hört rykten eller liknande?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holydwarf
Grr, kan dom inte släppa en till "riktig" våg istället?
Då har man ju åtminstone en liten chans att få en key. Någon som har koll på när nästa "riktiga" våg med beta nycklar kommer? Hört rykten eller liknande?

Eftersom Blizzard själva gått ut o sagt att de vill ha ca 10 000 online hela tiden (vilket dom har nu) så tror jag faktiskt inte det kommer släppas flera keys. Känns inte troligt just nu. :/

Permalänk
Medlem

Någon som har en invite över? Har invites till flertalet sidor/program som belöning