Battlefield Bad Company 2 - EJ TEKNISK SUPPORT

Permalänk
Medlem

Hehehehehe, inte lika "fräna" stats som många andra men nöjd är jag ändå.

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem

Fan vad få dogtags jag hade
Får visa detta för tjejen och säga att jag blir retad.. Så kanske jag kan få lugn och ro så jag kan spela lite mer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grillmeister
Håller med. Men DICE tog ju steget längre och har iaf blod istället för den fåniga "röken" från tidigare BF. Avslitna lemmar kanske inte är deras intresseområden, vi får väl se i BF3.

Tips för att levla assault = Spela med kompisar som har bra medic-kit. När de dör, ta upp deras kit och kör defib på dem. Sen ser du till att få hur många kills och defib's som helst så kommer alla poäng rätt in i klassen du ursprungligen valde, dvs assault i det här fallet. Var försiktig och dö bara inte, om du gör det får du repetera proceduren. Glöm inte att kasta medkits, man kan lätt få 1500-2000p bara av att kasta medkits på rätt ställen på t.ex. Arica Harbor i Rush.

Själv föredrar jag den "fåniga" röken. Spelet blir absolut inte bättre av att det sprutar blod tycker jag.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk

Jag väntar med att lägga upp en sig stats bild tills uppdateringen då ganska mkt har hänt sedan senaste uppdateringen för dom

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Haha kan inte låta bli att associera fetare stats = instängda nördar.
Inget fel i att vara nörd, alla är vi säkert det. Men lite kul att man skryter om det ;P

Tar lite tid att vänja sig!

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Tja, jag studerar ju nätverksteknik, är examinerad Cisco CCNA tekniker och vill jobba inom IT support så vafan, klart jag spelar när jag har tid över mellan utvandring med hunden och distansstudierna här hemma...

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Haha kan inte låta bli att associera fetare stats = instängda nördar.
Inget fel i att vara nörd, alla är vi säkert det. Men lite kul att man skryter om det ;P

Tar lite tid att vänja sig!

Stämmer ju dock inte, finns extremt många som spelar väldigt mycket men blir inte speciellt bra då de inte har det där lilla extra. Beror väl mest på hur mycket vinnarskalle man har iofs.

Permalänk
Medlem

Över 1 kpd så får man vara nöjd

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk

Trodde faktiskt min K/D ratio skulle vara mycket sämre då jag gillar att spela lite daredevil aktigt.. Lirar jag t ex engineer eller recon älskar jag att kuta fram till tanks och plantera minor runt den eller C4 ;D riktigt adrenalinpumpande när kulorna viner runt om en och pansarvagnen börjar röra på sig. Visserligen spelade jag mycket som medic i början där jag höll mig bakom mitt squad för det mesta och gav understödseld + kunde snabbt se om någon stupade.

Permalänk
Medlem

Synn att dom inte visar Score per secound eller nått för när jag spelar medic toppar jag lagets score även om jag har skit dålig K/D så alla går ju på ens K/D ratio

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem

I princip bara spelat Engineer, och älskar att dunka på pansar hårt bakifrån.

Permalänk
Medlem

20% kniv

Det är sjukt underhållande att flanka alla campers och kniva dem en efter en.

Visa signatur

"I do not know with which weapons WWIII will be fought, but WWIV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein

Permalänk

Jag spelar bara rush, och då så tar jag mig oftast an rollen som lagets fanbärare a la sovjet under ww2, så jag dör ofta, men jag får fram laget och får jobbet gjort, sen så har jag mina makalösa rundor/liv där allt går verkligen hur grymt som helst och jag kan ta 2 fulla grupper fiender inom loppet av 30 sek helt själv som väger upp mina många deaths

EDIT: Fan statsen visades ju ändå inte korrekt...
såhär är det just nu:

* Kills: 1037
* Deaths: 1107
* K/D Ratio: 0.94

* Games: 93
* Wins/Losses: 48 / 45
* Dogtags: 66
* Time: 17h 30m

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Såg att jag har:
Win/loss: 53 / 35

Kan säga att min vinst/förlust ratio har ökat massivt sen jag fick en kompis att börja lira med mig. det har gjort istället för mina vanliga ninja räder för att ta en kontrollpunkt ensam eftersom ingen annan verkade vara intresserad av de punkter som jag ansåg var svaga så är vi nu dubblet så många som försöker ta dom.

Sen brukar vi även kanske lite fegt men på de banor där det går så brukar vi terrorisera fiendens pansar rejält, konstigt nog verkar det finnas väldigt få Engineers som faktiskt går efter pansar medans jag brukar springa och jaga dom med ett pansarskott (Iofs för att belöningen fucking suger, 100p (+50 för varje person som dör.), och det är om man pangar den innan folk hoppar ur medans en medic får 80 fucking poäng för en revive som tar en sekund, wtf.).

Jag menar 80p för ngt som tar typ en sekund, dom kan ju dra ihop ett par hundra poäng på några sekunder. För att inte snacka om hur jävla löjligt det blir när man har ett par medics i en squad som revivar varandra, vadå hopplöst läge att få ihjäl dom utan en massiv ström av kulor och granater. Och dom även har det bästa automatvapnet i hela spelet. Nej, inför att det ska ta iaf 4-5 sekunder att reviva, samt att den måste förses med "ammo" (Batterier).

Permalänk
Medlem

"

Wins/Losses: 53 / 23 älskar mina stats <3

Permalänk
Medlem

"woolfie" är typ Sveriges bästa bs2 spelare! han är sjukt grymmm! har typ en kd ratio på 2000 K / 300 D

Permalänk

Så här ser det ut just nu.

Visa signatur

Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng ♦ Asus VW222U 22" ♦ Pioneer DVR-116D

Permalänk
Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround

Permalänk
Medlem

Snart får någon göra en ny tråd, "Battlefield Bad Company 2 - EJ PLAYER SIGNATURES"...

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem

Tycker det var lite kul med signatures så jag vet vilka härifrån som spelar men dom borde faktiskt varit i en egen tråd.

Permalänk
Medlem

tycker de e riktigt jobbigt att M95 inte dödar på 1 skott om du inte skuter in hela skallen på killen, gör ca 85% dmg om man träffar kroppen arm eller ben, men hallå!?!?! skulle en annan bli träffad i buken med den skulle de sluta med att man ligger i 2 bitar... Nja inte 2 bitar men långt ifrån att överleva

heres my sig btw

Visa signatur

Särskrivningar & Felstavningar är min specialitet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av McTw1st
tycker de e riktigt jobbigt att M95 inte dödar på 1 skott om du inte skuter in hela skallen på killen, gör ca 85% dmg om man träffar kroppen arm eller ben, men hallå!?!?! skulle en annan bli träffad i buken med den skulle de sluta med att man ligger i 2 bitar... Nja inte 2 bitar men långt ifrån att överleva

heres my sig btw
http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/McTw1st.png

Mmm, hur kul vore det om precis alla skulle ligga och campa i ett hörn med den. Det är anledningen till att den inte är instagib annat än i pannan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Mmm, hur kul vore det om precis alla skulle ligga och campa i ett hörn med den. Det är anledningen till att den inte är instagib annat än i pannan.

jag har inte sagt att alla ska göra det.

mitt spelsätt är inte att sitta still i 10 timmar o bara snipra jag springer runt som en galning o knivar o dödar folk med pistolen mer än vad jag sniprar, dock så är det många som tror att recon inte ska göra nått annat än att snipra men där har dom fel, recon är en viktig roll i spelet oxå, speciellt med att spotta fiender samt andvända mortar strike + motion tracking bollarna

de vore kul om alla sniper gevären inte hade samma dmg i princip men de e vad jag tycker dax o börja levla upp lite mer

BTW om ni vill så skicka pm till mig så får ni en länk till en TS3 server jag skapat för allmänheten till BC2 om ni alla känner för att sitta o tjata osv ang bc2

Visa signatur

Särskrivningar & Felstavningar är min specialitet

Permalänk
Medlem

Det bästa med Recon är motion tracking balls, c-4 och mortars. Men alla sitter likt förbannat och leker Enemy at the gates och har inte ens vett nog att trycka Q lite nu och då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Det bästa med Recon är motion tracking balls, c-4 och mortars. Men alla sitter likt förbannat och leker Enemy at the gates och har inte ens vett nog att trycka Q lite nu och då.

HAHA vet exakt vad du menar, jag sitter själv som recon o klagar på andra att trycka på q när dom ser folk, underlättar för alla

Någon som e sugen på ett midnatts game ?

Visa signatur

Särskrivningar & Felstavningar är min specialitet

Permalänk
Medlem

Provade på en HC-server idag och en sak är då säker, det är mycket snipers på HC-servrar! ^^

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tofupunk
Snart får någon göra en ny tråd, "Battlefield Bad Company 2 - EJ PLAYER SIGNATURES"...

Borde hålla allt på en tråd inte flera.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

jaa som ni ser så e min K/D ratio inte optimal, efter första dagarana låg den på 1.38...sen spela jag bort den totalt under ett dygn =/...

men d man får va nöjd med e väl iaf mina dogtags :P...

jag har dock inte spelat något recon eller medic ännu... har låst upp allt på Engineer(utom sista vapnet) å allt på Assault(utom sista där me)... + alla fordon unlocks... ska gå in å köra recon snart tänkte ja...

favoritvapen hittills M416... önskar man hade den till engineer dock =/

Permalänk

Vissa här har på TOK för mycket fritid..... xD

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

apropå Wins/Losses... man får loss när man disconnectar mitt i en runda, som i Cod? Har dåligt med speltid, iom har 2 kids, träning, skiftjobb mm... så för det mesta hoppar jag bara in och hinner spela kanske 20min, innan jag får hoppa ur mitt i en rolig omgång, och det verkar som det blir loss då...
Inte för att jag bryr mig så mycket om stats, är mest glad dom gånger jag får tid att spela!
Har 3 timmars speltid på detta spel sen det släpptes, och då har jag satt mig ner och spelat det så fort jag fått tillfälle! hehe