Julklappar från Dustin 2009 (_INTE_ trollande om hur man fuskar och liknande)

Permalänk

Hehe SwoRdFiSh vet att du kommer att sitta och klicka hela dagen imorrn.
Det tillhör Julafton firandet

// Kjolpaketet

Permalänk
Medlem

heh, har en polare som jobbar hos kundservice hos Dustin, och han fick ett mail som sade att man ej skall ge någon support på ett visst "erbjudande", och man kan ju undra vad detta är för något. enbart idag, och som bara gäller under morgondagen. hmhm.

det där den pajasen skrev är ju bara för att vilseledda alla andra. det är ju numera en tradidtion och ger mer godtycklig PR åt Dustin än negativt + Dustin behöver nog bli av med lite saker i år för att gå i kapp med resultatet.

god jul.

Permalänk
Medlem

Fan vad pepp jag inför imorgon, förutom maten, klapparna, kalle är Dustinhome en tradition. Fick en ipod nano förra året, så jag får hoppas det är minst lika bra iår

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3rnel
Fan vad pepp jag inför imorgon, förutom maten, klapparna, kalle är Dustinhome en tradition. Fick en ipod nano förra året, så jag får hoppas det är minst lika bra iår

Fick du ipoden seriöst eller genom hacket/fusket?

Visa signatur

Fractal Design Define XL R2, Corsair RM1000 1000W, Ryzen 9 3950X @ 3.49GHz, 32GB, MSI GTX 1080 Ti Sea Hawk X 11GB, 6TB HDD, 970 EVO Plus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xallrons
Fick du ipoden seriöst eller genom hacket/fusket?

Nu fick jag visserligen inte en iPod utan en fjärrkontroll, men jag lyckades knipa åt mig den utan något fulspel.

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xallrons
Fick du ipoden seriöst eller genom hacket/fusket?

och jag fick också en iPod utan hacket eller fusket, det har alltså ingen betydelse - det är slumpen som avgör vad man får.

Permalänk
Medlem

Vad var det för haxx/fusk som man kunde utnyttja förra året då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slusk
Vad var det för haxx/fusk som man kunde utnyttja förra året då?

Om jag inte missminner mig, så kom någon lurig jäkel på hur man kunde välja vilken vara man skulle få betala 0:- för, vilket betydde att man kunde välja vilken vara som helst, sen vet jag inte om dessa fick sina julklappar

Visa signatur

Fractal Design Define XL R2, Corsair RM1000 1000W, Ryzen 9 3950X @ 3.49GHz, 32GB, MSI GTX 1080 Ti Sea Hawk X 11GB, 6TB HDD, 970 EVO Plus

Permalänk
Medlem

Åhå, visste inte om det här! Tack!

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

Dags att börja tagga nu!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xallrons
Om jag inte missminner mig, så kom någon lurig jäkel på hur man kunde välja vilken vara man skulle få betala 0:- för, vilket betydde att man kunde välja vilken vara som helst, sen vet jag inte om dessa fick sina julklappar

det stämmer inte.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weewqw
det stämmer inte.

Okey, har antagligen drömt det då:p

Visa signatur

Fractal Design Define XL R2, Corsair RM1000 1000W, Ryzen 9 3950X @ 3.49GHz, 32GB, MSI GTX 1080 Ti Sea Hawk X 11GB, 6TB HDD, 970 EVO Plus

Permalänk

hur får man julklappen då?Om det blir någon alltså

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk

jag fick en julklapp förra året.. då de vanliga klapparna tog slut fick vi andra vänta på att nya skulle tas fram.. fick en grill.. bättre än inget, min far blev glad iallafall då jag bor i lägenhet!!

tyvärr har jag inte kvar min lina, så någon snabb uppdatering existerar inte för mig längre, så lycka till imon grabbar!!

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xallrons
Om jag inte missminner mig, så kom någon lurig jäkel på hur man kunde välja vilken vara man skulle få betala 0:- för, vilket betydde att man kunde välja vilken vara som helst, sen vet jag inte om dessa fick sina julklappar

Det var inte riktigt så utan man gjorde om en vara i varukorgen att bli en julklapp har jag för mig att jag läste.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Tyvärr kör de inga klappar i år

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Goldfinger
Tyvärr kör de inga klappar i år

jodå det blir det visst.. kommer bli fajt imon om klapparna.. sprid till alla.. jag kommer inte närvara ändå:P

säger du annat så länka en länka med info!!

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Permalänk
Medlem

Så får alla datornördar sova till klockan 0755 iaf

Permalänk
Medlem

Jasså, nu blire fan att vara vaken hela natten:) No problems for me!:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dassh
Jasså, nu blire fan att vara vaken hela natten:) No problems for me!:D

Man kan ju ställa klockan också.

Permalänk
Medlem

Hehe, precis förstört min telefon och vaknar ändå inte utav alarm^^ Plus så har jag ändå en hel del nyinköpta spel som man måste lira:)

Permalänk
Avstängd

Folk är snåla.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Orka sitta och spamma och uppdatera Dustin?! Jag bryr mig inte om jag missar något som jag kan få gratis. Jag sätter mig inte i en situation där jag kommer bli besviken/avundsjuk om jag missar något.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Får se om jag pallar det här året fick ett par hörlurar förra året rätt ok använder dom varje dag iaf

Permalänk
Hedersmedlem

Som en del i ett experiment ombedes potentiella forumtroll att inte använda den här tråden (eller det här forumet) för att skryta om sitt eventuella fuskande. Gör alltså INTE det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Orka sitta och spamma och uppdatera Dustin?! Jag bryr mig inte om jag missar något som jag kan få gratis. Jag sätter mig inte i en situation där jag kommer bli besviken/avundsjuk om jag missar något.

Bra sagt

Permalänk

Missade detta förra året, vad är det egentligen för något? Delar de ut gratis julklappar till random personer som spammar på f5 eller måste man köpa nånting?

Permalänk
Medlem

Jag är också ganska nyfiken på hur det går till

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johan9360
Missade detta förra året, vad är det egentligen för något? Delar de ut gratis julklappar till random personer som spammar på f5 eller måste man köpa nånting?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daka64
Jag är också ganska nyfiken på hur det går till

Reglerna förklaras säkert på http://www.dustinhome.se imorgon (efter 08.00).