Heroes of Newerth, HoN - inspirerat av DotA.

Permalänk
Medlem

Så var även mina invites slut, aa förutom en då men den sparar jag

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

skicka gärna en till mig om ni har någon över. jonas_86_cool(at)hotmail.com

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

playstar delar ut 6000 beta keys gratis.
1. gå in på http://playstar.se/ och regga sig.
2. vänta 15 minuter för att bli accepterad som medlem.
3. gå in på din profil och tryck på länken. Om du har blivit accepterad kommer du att få ett mail och en beta key kommer stå under bilden
4. http://beta.heroesofnewerth.com/ och regga dig och ladda ner spelet

HoN hade problem med att acceptera sina medlemar tidigare idag.

Permalänk
Medlem

Jag har ett litet problem. jag har fått en key men då jag ska regga kontot så står det bara att jag skriver in fel mailadress. Email: "Invalid character, length or format."
Jag skriver in min mail som keyn skickades till och har även provat andra men får samma fel hela tiden. Någon som vet bot på detta?

Visa signatur

CronoZ

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CronoZ
Jag har ett litet problem. jag har fått en key men då jag ska regga kontot så står det bara att jag skriver in fel mailadress. Email: "Invalid character, length or format."
Jag skriver in min mail som keyn skickades till och har även provat andra men får samma fel hela tiden. Någon som vet bot på detta?

Det kanske har något att göra med det som "Kamelen_1337" skriver, i inlägget ovanför ditt. Det kan mycket väl vara så att problemet ligger i deras ände. Jag skulle avvaktat lite. Men det första jag skulle testa skulle väl vara att testa samma sak med en annan webbläsare.

Permalänk
Medlem

Har testat spelet lite igår. "Inspirerat av DotA" är en underdrift. De är en kopia av dota så de bara ryker om det, andra namn på karaktärer, skills och vapen. Men tycker ändå upplägget är bra. Tycker dock inte de ska ta speciellt mycket betalt för spelet när de släpps, känns som att man lika gärna kan spela dota i WC3 som där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av widL
Det kanske har något att göra med det som "Kamelen_1337" skriver, i inlägget ovanför ditt. Det kan mycket väl vara så att problemet ligger i deras ände. Jag skulle avvaktat lite. Men det första jag skulle testa skulle väl vara att testa samma sak med en annan webbläsare.

Jo jag har provat med både IE och FF så jag antar att det bara är att avvackta

Visa signatur

CronoZ

Permalänk
Medlem

Har 2 Invites, om nån vill ha så skicka pm

Visa signatur

Du är vad du äter - mmmmm kebab!!

Permalänk
Medlem

Mina är slut

Visa signatur

Du är vad du äter - mmmmm kebab!!

Permalänk
Medlem

Jag har fyra invites att ge bort. Skicka ett PM med din mailadress så får du en om dom inte tagit slut.

Edit: En kvar nu.

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Medlem

nu har jag 3 st Invites till! Dom som PMar först får en invite. Glöm inte email annars får du ingen.

EDIT : 1 invite kvar hurry ups

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

NÅn som har en invite till mig. snälla (a)

skicka till berge_roland_94(at)hotmail.com

Permalänk
Medlem

Någon som har en invite till mig? (a)

Mvh Andreas.

A.graafen(at)hotmail.com

Permalänk
Medlem

Någon invite till mig? umiri71<at>hotmail.com

vore kanon

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Har en invite över, PM först till kvarn!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Om någon har en invite över så kasta gärna iväg en till mig. Evigt tacksam!

EDIT: Har fått! Tack Crosmek!

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Medlem

Tog slut på mina.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

En invite över! ;D mail till fredrik_kona@hotmail.com. Först till kvarn

Edit: Inviten åkte till b0bzor!

Visa signatur

Asus P9X79 | Intel i7 3820 @ 4,0GHz + H80 | Gigabyte 7970 Windforce | 16GB Corsair Vengeance | Corsair F60 | Antec P182 | Cooler Master Real Power 620W

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna emot en invite

marcus_isacsson@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Varför är inte denna tråden i Multiplayer-delen ? ofta man lirar singleplayer :<

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk

Invitation

Fråga; Om man har fått en invitation men redan har en, hur jag då? Ger bort den? För den är väl inställd på min email? Annars ger jag gladeligen ut en till någon stackars sate som är utan.

Mvh
Connie

Permalänk
Medlem

Re: Invitation

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kokainflingor
Fråga; Om man har fått en invitation men redan har en, hur jag då? Ger bort den? För den är väl inställd på min email? Annars ger jag gladeligen ut en till någon stackars sate som är utan.

Mvh
Connie

nu kommer jag inte riktig ihåg, men fyller man inte i e-mail när man gör account? isåfall kan du väl skicka länken du fick i inbjudan till någon annan så kan den personen fylla i sin address när han registrerar accountet.

Permalänk

om nån har en invite över så skicka till -> dundermaskinen@hotmail.com

tack och skål !

Permalänk
Medlem

tar gärna en invite om någon vänlig själv har en till övers.

lavvemang@live.se

tack på förhand

Permalänk

Sure! Skadar ju inte direkt att testa. Men samtidigt så skickar man ju inviten från sitt account hos S2games, vilket betyder att nån registrering borde göras. Men man kan ju testa. Har ju liksom redan ett account.

Okej. Skicka ett PM boys så firrar jag en invitation.

Permalänk

Bli fan av http://www.facebook.com/profile.php?id=636289354&ref=name#/he... så får alla en beta key när dom når 30k fans. 23k fans nu. bara ett tips

Permalänk
Medlem

fixade en key från playstar, håller på att tanka ner spelet nu

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem

Jag har 3 invites. PMa mig er e-postadress så skickar jag ut invites till de 3 första som PMar mig.

Skriver här igen när de är slut.

Tycker spelet är mycket bra. Effekterna är verkligen verkligen coola. Som när Zues (Thunderbringer) kastar sin chain lightning. Grymt ljud! Eller när Lina (Pyromancer) gör sin stunpelare. Asballt! Har man ett ljudsystem med bra bas så blir det finfina resultat.

Ingame voip gör att man kan samarbeta riktigt bra om man är seriös. Gillar att använda det när man ska ganka. Alla keybindings är perfekta. Älskar dem!

Spelet behöver bara putsa på balansering och lite mer finputs på shoppingsystemet. Det är väldigt smart och smidigt som det är nu men det är lite för rörigt. Items sticker inte ut som i wc3 utan allt känns som lite smetigt. Shoppen tar upp alldeles för mycket plats på skärmen och när man håller musen över ett item så kommer informationen upp på andra sidan av skärmen. Lite störande.

Skitbra spel. Tror jag kommer köpa det när det kommer ut.

Permalänk
Medlem

Spelat 1 runda och det är faktiskt najs, fast man kanske inte är så bra^^

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ws0d
Jag har 3 invites. PMa mig er e-postadress så skickar jag ut invites till de 3 första som PMar mig.

Skriver här igen när de är slut.

Tycker spelet är mycket bra. Effekterna är verkligen verkligen coola. Som när Zues (Thunderbringer) kastar sin chain lightning. Grymt ljud! Eller när Lina (Pyromancer) gör sin stunpelare. Asballt! Har man ett ljudsystem med bra bas så blir det finfina resultat.

Ingame voip gör att man kan samarbeta riktigt bra om man är seriös. Gillar att använda det när man ska ganka. Alla keybindings är perfekta. Älskar dem!

Spelet behöver bara putsa på balansering och lite mer finputs på shoppingsystemet. Det är väldigt smart och smidigt som det är nu men det är lite för rörigt. Items sticker inte ut som i wc3 utan allt känns som lite smetigt. Shoppen tar upp alldeles för mycket plats på skärmen och när man håller musen över ett item så kommer informationen upp på andra sidan av skärmen. Lite störande.

Skitbra spel. Tror jag kommer köpa det när det kommer ut.

Slut på invites nu.