Permalänk
Medlem

C702

Hejsan införskaffade mig en liten telefon och jag håller att på få DAMP på den! :@
Det är så att jag inte får bort batteri skalet!!!???
Nån som har denna mobil och kan hjälpa mig?
Nån som vet nån bra guide?

TACKSAM för svaren!

Permalänk
Medlem

Fick upp den med VÅLD! xD

Permalänk
Hedersmedlem

På syrrans mobil sitter det med clips, man ska alltså bara riva upp baksidan och hoppas att det inte går sönder :S Vet inte vad det är för modell hon har dock.

Permalänk
Medlem

Haha skönt att höra att det inte bara var jag som hade problem med luckan.

Själv gick jag tillbaka till affären där jag köpt den med svanssen mellan benen och sade att jag inte fick upp den. Säkert hållit på en 1timma med den..

Betjänten skrattade bara åt mig och lyfte på luckan längstbak utmed luckan och vips så var den öppen..
skämdes

Permalänk
Medlem

Hehe, samma här försökte i ett bra tag att få upp luckanjäveln, man vill ju inte slita i den för mycket i början.. Till slut fatta jag som tur va.

Permalänk
Medlem

Okej den är ganska konstig den luckan xD

Permalänk
Medlem

Jag hade sönder den där flärpen som man kan ha ett halsband i.

Jag var så jävla arg XD

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

Borde det inte stå i manualen hur man öppnar? Eller är manualen till för "kärringar"?

Permalänk
Medlem

Ja män läser inte direkt såna manualer om hur man öppnar en lucka..:P
Nån annan som har lika problem som mig att när jag släpper den från 10cm på t.ex. trä så lägger den av. Asså med skärmen nedåt...Det är jättejobbigt...

Permalänk
Medlem

Mjo min stänger av sig av småstötar men min telefon stänger av sig titt som tätt.. Rätt jobbigt haft inne den på service 2ggr utan att dom får bort problemet med att den stänger av sig.

Blir väl att köpa sig en ny tele, sämsta SE telefonen jag ägt! :/