Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
8 megapixels digitalkamera från benq originalpris 1800

http://www.dustinhome.se/pd_5010200048.aspx

Nu 490

Kunde inte hålla mig från att beställa, även om jag knappt behöver en kamera. Tack för tipset!

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Om någon hittar Logitech Z-4 2.1 så kan ni väl säga till! Helst i en fysisk butik.

Permalänk
Medlem

Dustinhome hade ju en popcorn hour såg jag.. nu var den slutsåld.. nån som vet vilket pris dom hade? så jag kan sparka mig själv

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Dustinhome hade ju en popcorn hour såg jag.. nu var den slutsåld.. nån som vet vilket pris dom hade? så jag kan sparka mig själv

den var slutsåld redan fem minuter över tolv på natten när jag kollade. Vilket känns lite konstigt. Var de gratis eller hade de typ en i lager?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
den var slutsåld redan fem minuter över tolv på natten när jag kollade. Vilket känns lite konstigt. Var de gratis eller hade de typ en i lager?

Ja något av det lär det vart. Var också inne någon minut efter tolv och då var den slutsåld.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Ja något av det lär det vart. Var också inne någon minut efter tolv och då var den slutsåld.

Inside job:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Kunde inte hålla mig från att beställa, även om jag knappt behöver en kamera. Tack för tipset!

Slutsåld nu, kompisen gick in och la den i kundvagnen, surfade vidare efter en väska till kameran och under tiden hann den säljas slut :/

Men jag köpte en, beställde den runt 11 imorse

Permalänk
Medlem

Kameran var verkligen billig, har senaste året tänkt köpa en pocketkamera men snål som man är har det aldrig blivit, mobilerna man haft har ju kunnat ta bilder...

700kr med frakt och 4gb sdhc minneskort, helt reko pris

För det priset vågar man ju ta med sig den på fester också!

Permalänk
Medlem

1tb! kostar ju runt tusingen nu

Permalänk
Medlem

liksom många andra passade jag på att köpa benq kameran inatt... mycket bra pris, blir en bra ersättare till min hp som har börjat strula

Permalänk
Medlem
Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Köpte denna mobilen:Huawei U1310 för 495kr utan abonnemang.

http://www.telia.se/privat/katalog/VisaProdukt.do?productRef=...

Nu gäller det bara att den går att låsa upp.
vill kunna köra med Telenor på den.

Hittade en butik som har utförsäljning med halva priset på allt.

http://viapost.se/index.php

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ludd3
1tb! kostar ju runt tusingen nu

Net on nets svarta WD elements 1tb kostar 990
den ska jag ha :D:D:D

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Någon som vet om Mediamarkt har några Nikon D80 kvar i Göteborg?

Visa signatur

Fåglarna flyger i gryningen!

Permalänk
Medlem

Blev en GPS 699kr på Elgiganten Helt klart ett klipp

Något jag stör mig på är, idioter.. Folk är idioter.. En del..

Vi anländer till butiken 07:45 (öppnar 8) .. är kanske 20 pers i kö.. vi ställer oss i ledet.. 07:58 kanske det är 30 pers bakom oss också.. Då kommer en gubbe och sin kvinna som har suttit i bilen på handikappsparkeringen sen 07:55 ut och ställer sig bredvid ledet längst fram.. (Dom var inte handikappade, inget tillstånd i vindrutan heller)

Tänkte i min optimism, aa men dom väntar säkert tills dom som köat får komma in..

NI tror det?.. Direkt portarna gick upp så slängde dom sig in och trängde sig in..

Fy fan.. sånt gör mig så jävla förbannad.. folk som köat i 20min+.. Blev så jävla sur :/

Sen när vi stog i kö till personalen vid datorerna så man kunde få en lapp och hämta ut, Killen före mig köpte en kamera.. sen var det typ 5pers bakom mig.. Ni tror inte direkt killen som köpte kameran är klar kommer en kille in bakifrån och säger "JAG SKA OCKSÅ HA EN LIKADAN" ..

Tyväär sa jag inte till, vilket jag borde gjort där..

Blä =/

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Blev en GPS 699kr på Elgiganten Helt klart ett klipp

Något jag stör mig på är, idioter.. Folk är idioter.. En del..

Vi anländer till butiken 07:45 (öppnar 8) .. är kanske 20 pers i kö.. vi ställer oss i ledet.. 07:58 kanske det är 30 pers bakom oss också.. Då kommer en gubbe och sin kvinna som har suttit i bilen på handikappsparkeringen sen 07:55 ut och ställer sig bredvid ledet längst fram.. (Dom var inte handikappade, inget tillstånd i vindrutan heller)

Tänkte i min optimism, aa men dom väntar säkert tills dom som köat får komma in..

NI tror det?.. Direkt portarna gick upp så slängde dom sig in och trängde sig in..

Fy fan.. sånt gör mig så jävla förbannad.. folk som köat i 20min+.. Blev så jävla sur :/

Sen när vi stog i kö till personalen vid datorerna så man kunde få en lapp och hämta ut, Killen före mig köpte en kamera.. sen var det typ 5pers bakom mig.. Ni tror inte direkt killen som köpte kameran är klar kommer en kille in bakifrån och säger "JAG SKA OCKSÅ HA EN LIKADAN" ..

Tyväär sa jag inte till, vilket jag borde gjort där..

Blä =/

Hehe, känner igen det där. Det enda man kan göra är att säga till själv, att knyta handen i fickan hjälper föga. Det var dock dålig stil av butikspersonalen att inte säga till-

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem

Letar efter ett nytt playstation 2 för en billig peng. Någon som vet någon webbplats som har något sådan

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Avstängd

Elgiganten.com säljer Logitech Harmony One för 999:-

Edit 990:-

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur tusan man ser om ett spel kan skickas utanför UK på play.com? Grymt billiga spel men varenda spel jag provar står först när man ska checka ut att det inte kan skickas utanför landet..

EDIT: Nm, blev beställning på gamla hederliga CD-WOW. Synd att dom inte är samma Hong Kong företag som förr bara. Billigt som få då, filmer och spel från HK med fri frakt.

Permalänk
Medlem

Optoma HD 65 för 5555 på elgiganten, eller 5590 på pc-city. Bästa saken o köpa på mellandagsrea

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=|ZetaXtreme|=-
Jag vet inte om det räknas som mellandags rea men Dell säljer Logitech G5 inklusive frakt för 312,90kr till och med den 29 December. Det tyckte jag var rätt billigt så jag köpte en att ha som reserv. Älskar både G5, MX518 och MX510 som alla är snarlika och lika dana att hålla i.

Sold!

Jag hade denna förut och gillade den skarpt. Har haft en Razor Diamond sedan dess och gillar den inte så den åker in i garderoben.

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Optoma HD 65 för 5555 på elgiganten, eller 5590 på pc-city. Bästa saken o köpa på mellandagsrea

Känns obra att man köpte den för 1500kr mer veckan innan på elgiganten

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jckssn
Känns obra att man köpte den för 1500kr mer veckan innan på elgiganten

30dagars öppet köp ?

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jckssn
Känns obra att man köpte den för 1500kr mer veckan innan på elgiganten

Du kan trösta dig med att den verkar slut överallt Elgiganten hade slut, Pccity hade 1 ex kvar som jag köpte Detta var då idag. Fanns igår tydligen 5 ex kvar på alla elgiganten i Stockholm tillsammans.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Hmm Samarbetar PC-City o Elgiganten på något sätt?

Tänkte deras erbjudande är snarlika och deras hemsidor är också slående lika.. färgen skiljer

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Gameshop i Borås sålde ett PS2 med 3 års garanti för 749:- tror dom har nga kvar.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Hmm Samarbetar PC-City o Elgiganten på något sätt?

Tänkte deras erbjudande är snarlika och deras hemsidor är också slående lika.. färgen skiljer

Båda elgiganten och pccity är dotterbolag och tillhör elkjøp nordic as, de i sin tur tillhör elkjöp-koncernen som i slutändan ägs av DSG International, trevligt va

När jag jobbade på elgiganten så kunde jag köpa till inköpspris hos både elgiganten och pccity, riktig mums sen kommer jag ihåg att när sickla pccity hade invigning så fick ordinarie elgiganten säljare komma och hjälpa till som säljare på pccity

Visa signatur

AMD Duron@1800Mhz [ 12x150FSB ] | 1024MB Noname | ASUS A7N8X-E | 6600GT | Antec TrueControl 550W | 2x250GB+160GB

INTEL C2D E6300 1,86GHz@2,80GHz [ 7x400FSB ] | Asus P5B-Deluxe | OCZ PC6400 DDR2 800MHz 4GB | XFX HD5850 BE 1024MB | Define R2 Titanium Grey | Antec TrueControl 550W | BenQ FP241W

Permalänk
Medlem

Vet inte om någon har skrivit det men Steam har 10%-75% rea på allt.

Portal finns för 3.74€, Bioshock för 4.99€ etc.

Permalänk

Fan den där kameran är ju slut. :(:(:( Ville ha den.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Du kan trösta dig med att den verkar slut överallt Elgiganten hade slut, Pccity hade 1 ex kvar som jag köpte Detta var då idag. Fanns igår tydligen 5 ex kvar på alla elgiganten i Stockholm tillsammans.

Knatade in på elgiganten, deras prisgaranti på 30dagar fungerade så jag kom ut med 1500kr i handen. Lycka!