Permalänk
Medlem

Mellandagsrea - Tipsa!

När jag vaknade så låg det en massa post på golvet. Självklart plockade jag upp posten och skummade igenom den. Jag hittade bland annat en tidning från el-giganten med feta bokstäver som bildade ordet mellandagsrea! Det fanns faktiskt en del bra saker för bra priser. Så nu uppmanar jag er att tipsa om härliga produkter till bra priser. Produkt, pris och inköpsställe. Allt från elektronik till kläder och hushållsprodukter. ALLT!

Guitar Hero - Aerosmith, Playstation 2 - 279kr. Elgiganten (start 26e december).

God Jul!

Permalänk
Medlem

Var det inte Aerosmith edition för 279kr?

Men annars var det fint pris på en Samsung SM2032BW på Elgiganten, Endast 1290kr.

Visa signatur

D630 laptop med heldött batteri

Permalänk
Medlem

Visst var det aerosmith! Tack så mycket.

Permalänk
Medlem

För den som inte orkar vänta, och bor i Norrköping, så finns GH3 - Aerosmith (med gitarr) på Maxi för 299 kr (till PS3, Wii och xbox 360).

Kanske finns på andra "Maxis" också, inget jag orkar kolla upp..

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
För den som inte orkar vänta, och bor i Norrköping, så finns GH3 - Aerosmith (med gitarr) på Maxi för 299 kr (till PS3, Wii och xbox 360).

Kanske finns på andra "Maxis" också, inget jag orkar kolla upp..

Japp, finns även på ica maxi i luleå för 299 till alla konsoler..

köpte en extra till min 360 bra pris.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Mediamarkt gör ju reklam för en 19" TFT-skärm från Asus... tror den hette VW195D... de tar 999:- för den.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Avstängd

har ni hittat någon rea på typ e 32" lcd tv eller 42" plasma:P?

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
har ni hittat någon rea på typ e 32" lcd tv eller 42" plasma:P?

Typ alla Elgiganten Media Markt och dom har väl det

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raaaz

Elgiganten har en TomTom One GPS för 699 kr som jag ska försöka få tag i ett exemplar av

Är det inte PC City som har det erbjudandet?

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Medlem

Monstersale @ www.play.com

Visa signatur

Desktop: i7 2600k @ 4.2GHz, RX480, z77-MPOWER, 16GB DDR3, 120GB+240GB SSD, 3TB HDD, FD R4, 750W
Laptop: Asus x550J + MSI GE620DX | Mobil: Nexus 6P + Nokia X2 DS | Konsol: PS4, PS3 & PSVita

Permalänk

Jag vet inte om det räknas som mellandags rea men Dell säljer Logitech G5 inklusive frakt för 312,90kr till och med den 29 December. Det tyckte jag var rätt billigt så jag köpte en att ha som reserv. Älskar både G5, MX518 och MX510 som alla är snarlika och lika dana att hålla i.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Är det inte PC City som har det erbjudandet?

Vart har mitt inlägg tagit vägen?

Men nej, det fanns med i reklambladet för elgiganten. Dock är det väl i botten samma företag vad jag förstått så är säkert samma erbjudande där.

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoClue
Monstersale @ www.play.com

Tackar!

De var ingen dålig sale de hade där..beställning lagd!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Är det verkligen så billigt? bruakr ju vara sammapriser/billigare bara 2-3veckor efter nyår..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem

Var det Dustin som hade julklappsutdelning under julafton? Kommer ihåg förra året att nån butik körde det. Delade väl ut en varje timme.

Permalänk
Medlem

Jag är nyss hemkommen från USA, och där har rean verkligen börjat.
Det enda som är riktigt lönt att shoppa där nu iom dyrare dollarn är kläder.
Riktigt schyssta märkeskläder: Lacoste, Ralph Raulrent, Tommy Hilfiger... Sprätte nog 4-5 tuss på kläder:

* Levis Onewash 501 ~$25
* Ralph Laurent pike ~$35
* Asics Gel löpardojor ~$55

Så jag är mkt nöjd... Shopping Malls is the shit

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3rnel
Jag är nyss hemkommen från USA, och där har rean verkligen börjat.
Det enda som är riktigt lönt att shoppa där nu iom dyrare dollarn är kläder.
Riktigt schyssta märkeskläder: Lacoste, Ralph Raulrent, Tommy Hilfiger... Sprätte nog 4-5 tuss på kläder:

* Levis Onewash 501 ~$25
* Ralph Laurent pike ~$35
* Asics Gel löpardojor ~$55

Så jag är mkt nöjd... Shopping Malls is the shit

Oj, shit va billigt! Synd att man bor i fel världsdel prismässigt

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Var det Dustin som hade julklappsutdelning under julafton? Kommer ihåg förra året att nån butik körde det. Delade väl ut en varje timme.

Japp dessvärre är det ju fjortisar på lunastorm som sitter o 'köper' det borde vara låst till konton man haft i iaf minst 3 månader eller gjort X antalköp! Lite surt att vi som handlar därifrån inte får våra julklappar medans noname fjortis som inte vet skillnanden mellan data och dator är.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Nikon D80 med 50/1.8 på Mediamarkt för 5000kr.

Permalänk
Medlem

Dustin home har rea på några grejer. Inget jag fastnade för dock.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Någon som vet om någon butik har rea på GH: World tour?

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Dustin home har rea på några grejer. Inget jag fastnade för dock.

Inga direkt fantastiska erbjudanden kanske, skulle väl isf vara BenQ-kameran om den är bra?

Jag knep ett sånt här iaf: http://www.dustinhome.se/pd_5010132220.aspx
CORSAIR TX 650W 699:- Ord.pris ca 1000 kr. Ska bygga ny dator efter nyår och då blir det perfekt

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Inaktiv

8 megapixels digitalkamera från benq originalpris 1800

http://www.dustinhome.se/pd_5010200048.aspx

Nu 490

Permalänk
Medlem

http://www.dustinhome.se/pd_5010200048.aspx

Benq kamera som tidigare kostat över 1700 för 488kr! Sjukt bra pris. Jag har lagt en beställning på den:) Visst kanse inte den bästa men väldigt tunn också.

ja oj var lite sen i min superhets:P Men frotfarande riktigt bra om man behver en QC(compact camera)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Köpte en sån kamera med.:)

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem

Ja, benq-kameran kändes som det största klippet.
La en order som jag inte betalt än. Får se imorgon om syrran är intresserad av en "partykamera" eller så.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Riktigt bra tips där, la en beställning direkt.

Permalänk

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=331010

sony ericsson w302

990 kr på elgiganten.

behöver en ny lur tänkte passa på att kolla mellandagsrean!

letar efter en bra mobil telefon i 1-2000 kr klassen. behöver lite hjälp. bor ganska nära ett köpcentra har tillgång till de flesta affärer. (utan abonnemang)

Permalänk

Konsolrean på play.com är ju sinnessjuk, och fri frakt är det också.

Kolla t.ex. ps3-spelen: http://www.play.com/Games/PlayStation3/3-/254484/2-/Promo.htm...

GTA4 26€, Haze 14€, Prince of Persia 26€, Little Big Planet 35€... galet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Oj, shit va billigt! Synd att man bor i fel världsdel prismässigt

Ebay-fynda då?
Fortfarade billigare än i sverige.

Den där benq-kameran kunde jag fan inte hålla mig ifrån så det blev en sån! (Äntligen en digitalkamera igen, slut på mobilbilder nu! )