Vad har ni fått anmärkningar för?

Permalänk

Jag fick en "muntlig" varning för länge sedan via PM efter nått tjaffs Men ingen synlig anmärkning. Jag är så snäll så

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Keeper of the Bamse

Avstängd typ tre gånger från swec sen -01, Tredje gången var livstid pga missförstånd från min sida. §7 om jag inte minns fel, missade att censurera en screenshot från DC++.

Men jag kan inte riktigt komma ihåg alla gånger, herre gud?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Om jag minns helt rätt, så var det pga att jag och några flera spammade något finskt forum för läääänge sedan.

Edit: Finclockers.com eller något sånt

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Det är vad det står. Fråga han som gav dig varningen.

sorry fore late replay, inte så ni dör menmen:p

Jo jag frågade då berörd moderator men han/hon vägrade ju ge mig riktiga ordentliga svar tyvär, så jag fick inte ut mycket menmen, Thats old times

Permalänk
Medlem

Inte den blekaste :/

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Medlem

jag är så snäll så jag har inga )

Permalänk
Medlem

Stora frågan är väl varför jag inte fått någon ännu. Undrar varje dag om jag kommer bli bannad för nått jag skrivit

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Skriver för lite för att bli varnad

Men hipshot borde leda rejält i antalet "riktiga" varningar..

Visa signatur

Fyra ord före katastrofen: "Lugnt, vi har backuper".

Permalänk
Medlem

Minns inte exakt men jag tror jag svarade i en tråd som skulle stängas det slutade med att alla som skrev i tråden blev varnade...

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Fick min varning i en gammal tråd som hette; Jag ska börja röka. Det var en kille som ville ha hjälp att börja röka, det tyckte inte jag var så smart

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malte
Fick min varning i en gammal tråd som hette; Jag ska börja röka. Det var en kille som ville ha hjälp att börja röka, det tyckte inte jag var så smart

Jo den känner jag igen faktiskt.. Undrar hur de gick ^^^

nej börja röka är väl kanske inte så smart.

Permalänk
Medlem

Oh yeah. Snart 7 år och ingenting. Måste säga att jag känner mig väldigt stolt, nog för att jag har börjat tjafsa några gånger med olika personer och säkert gått till överstyr. Har nog bara haft tur helt enkelt, speciellt när det kommer till den "gamla" tiden då Castor och gänget lekte poliser här på forumet.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk

Poliser? De var tyranner

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Har faktiskt ingen aning om varför jag fick min anmärkning, var så längesen

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Hedersmedlem

Har inte fått någon.. ska försöka hålla det så också.

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

Ska se hur många jag har först

2 st var det ja. Första fick jag för att jag en gång för många år sedan sa att aldrig har installerat ett fildelningsprogram, den enda i huset som använde det var min mor. Nummer två fick jag pga av en dryg kommentar riktad till en "ja d e ju d d e-fjortis", stavningsrelaterat med andra ord. Anser att båda två är helt onödiga. Folk kan skapa 2-3 $7 trådar på raken utan att få en varning, samma med folk som gnäller på hur andra personer stavar. Var väl en dålig dag för respektive moderator antar jag

Sedan så har jag även fått en 3e varning pga av något som någon annan gjorde, min epost-adress var tydligen lik hans nick så då skulle jag tydligen ha en med pga av det. Lite som hur det funkar i USA när folk inte får rösta pga av vad någon annan har gjort. Blev av med den efter många om och men som tur var dock.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

0 anmärkningar och jag tänker hålla det

...omglolahx wtf jao haru baxat spelet från piratbayn nu aboooooow värsta najs lään va händerish bre......

Döm mig inte (a), jag är nervös inför en kväll med tjejen jag gillar :$

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Jag har inte fått någon, men jag har varit rätt nära 2 gånger har jag för mig...
Nått om att jag försökte marknadsföra en polare eller nått sånt... Var inte populärt men jag klarade mig.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag har faktiskt INGEN aning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
Fan mina är ju ancient history har ju fan t.om. blivit av med dem.. Tror den första var för personangrepp på någon obehaglig vänsteraktivist och den andra för spam (allt var den ballerinadansande DasIch:s fel såklart).

Blivit av med dem? Hur gick det till?
Kan inte komma ihåg när jag fick min eller varför faktiskt.
Är inte så aktiv längre så det är inget man tänkt på.

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk
Hedersmedlem

Ni som inte minns varför ni fick en varning kan skicka ett PM till t.ex. mig så ska jag kolla upp det.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OC&Burn
Blivit av med dem? Hur gick det till?
Kan inte komma ihåg när jag fick min eller varför faktiskt.
Är inte så aktiv längre så det är inget man tänkt på.

Bra uppförande och en rosettpolering till moderatorn i fråga?

Näe bra fråga varför faktiskt, men uppskattat var det iaf

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk

Typ allmänt skitsnack och personangrepp. Jag tyckte det var kul iaf

Ang Loaded, när han fick sin senaste anmärkning bojkottade han swec hur länge som helst. Remember? Men nu har han varit back on track ett bra tag, gudskelov.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enduro
Ni som inte minns varför ni fick en varning kan skicka ett PM till t.ex. mig så ska jag kolla upp det.

Min sån där logg är rätt intressant vet jag

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Hipshot
Avstängd

Plats: Danderyd
Registrerad: jul 2001
Anmärkningar: 9

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Poliser? De var tyranner

HAHA bra skrivet!

Jag har själv inte fått några, men skriver inte jätte mycket

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SWE|OggE

grattis ogge till nybliven skribent

hur fan gjord du för att bli mod??

PS. Hoppas du vet att vi förväntar oss recensioner å guidar nu va?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SWE|OggE

Hur lyckas man få -1 anmärkning?

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gunvald Larsson
Hur lyckas man få -1 anmärkning?

Man går in i moderatorernas kontrollpanel och skriver in det i sitt anmärkningsfält.