Vad har ni fått anmärkningar för?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Var så länge sen jag fick mina anmärkningar så jag kommer inte ens ihåg hur det gick till, men det var säkert någonting roligt, moderatorerna här på swec är ju mer eller mindre ökända för att ha träflis i röven.

Numera skriver jag nästan ingenting, om jag skrev ens 1/10 av det jag tänker när jag surfar runt här så hade jag blivit permbannad för länge sen.

Haha! Jag tycker du är fantastiskt bitter!

*cut*

Permalänk

Det är väl inte så smart att försöka få sig en anmärkning?

Hehe roligt tråd dock

Jasså, nu kommer det fram att moderatorerna fillar med anmärkningarna dessutom. räckte det inte med den där inviten i rosa kanindräckt mm?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
Haha! Jag tycker du är fantastiskt bitter!

Undrar hur många som får anmärkning i denna tråden... Känner pressen på mig att börja mucka gräl med nån mod för att få vara delaktig i gänget!

Edit: Försökte få en anmärkning i denna rödbets-tråden: http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=81165...

Jag uppskattar verkligen inte att man medvetet försöker få en anmärkning. Därför har jag tilldelat dig en månads avstängning från Övriga ämnen (utan att du får en anmärkning).

Permalänk
Medlem

Jag vill minnas att min första hade att göra med en sida för cd-omslag att göra, min andra tror jag är relaterad till Najk och basse_experimenterar.jpg, om jag ens hade så mycket med det att göra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
Man går in i moderatorernas kontrollpanel och skriver in det i sitt anmärkningsfält.

Äh vad dåligt!

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
grattis ogge till nybliven skribent

Tack!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
hur fan gjord du för att bli mod??

Har tystnadsplikt angående moderator-ritualen tyvärr

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
PS. Hoppas du vet att vi förväntar oss recensioner å guidar nu va?

Jadå, det kommer såklart!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gunvald Larsson
Hur lyckas man få -1 anmärkning?

Se GAPa's svar.

Permalänk

Ohh Grattis
Roligt att höra!

Vi vet allt hur eran ritual går till. är något om en tvål och en rosa kanindräckt som det har kommit fram till

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

*puh* Bra nära jag blev avstängd en månad! Kan säga att jag är glad att det inte var Castor som stängde av mig, GAPa FTW!

Permalänk
Avstängd

Har ingen ännu, men varför blev mitt inlägg om en Intel-fanboy raderat?

Det var ett personangrepp från början men jag ändrade det ju

Visa signatur

Manli GeForce 8800GTS 512 @ 756/1890/1100

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
Man går in i moderatorernas kontrollpanel och skriver in det i sitt anmärkningsfält.

Hehe.. du har visst varit i farten också ser jag... eller dem kanske inte är falska?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Innan ÖA stängdes ner skapade jag en kväll upprepat antal trådar som tex "vampyrer i norge", "död råtta i bok" och "vart tog min start vägen?", en moderator tröttnade på mig och hotade med att banna mig om jag skrev ett enda inlägg den närmsta veckan

Permalänk
Medlem

Fick reda på min andra varning också.

Jag hade tydligen länkat till Najks profil i en tråd om vad ondska var för något... (:D)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_
Innan ÖA stängdes ner skapade jag en kväll upprepat antal trådar som tex "vampyrer i norge", "död råtta i bok" och "vart tog min start vägen?", en moderator tröttnade på mig och hotade med att banna mig om jag skrev ett enda inlägg den närmsta veckan

Det måste jag missat Jag har känt på mig att jag borde fått lite mer varningar ibland. Senaste var väl när jag satt och kollade i galleriet efter roliga trådar kom en modd (Gapa?)och skrev att jag skulle ta det lungt men han tackade för hjälpen efter vilka gallerier som skulle tas bort Isf kanske det har något med att göra att jag anmäler de mesta trådar som ligger fel osv.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mixdisk
Fick reda på min andra varning också.

Jag hade tydligen länkat till Najks profil i en tråd om vad ondska var för något... (:D)

Men han är ju inte så ond var detta under tiden då moddarna var tyranner?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Anmärkning för Ref-länk

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Det är några år sedan nu, så jag minns inte riktigt hur det gick till. Vet dock att det var något personangrepp av något slag. Skrev väl att någon var dum i huvudet eller något liknande.

Permalänk
Medlem

Fått rättelse i PM från självaste Edin om att lugna ner mig, dålig uppförande etc. I kommentarerna till en artikel om ett chassi så gick jag rätt hårt på skribenten och kallade swecks recensenter ikompitenta eller nått likn. Var väll så här >< att få varning.

nostalgiminne där btw var ju samtidigt som antec sonata kom å jag fick smeknamnet sonatamannen

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem

ibland är man duktig och lyckas undvika anmärkningar:)

men kan ingen moderator visa vilka anmärkningar hipshot fick? han fick ju trots allt 9 st:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Musikälskare

För nårra år sen försökte jag med den briljanta idén att sälja färdig lödda LCD's i en tråd.

Det uppskattades inte därav min anmärkning!

Men lite bad är det allt, visar att man har varit med *stolt*

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Jag har inga alls... hittills. Det är en aning förvånande, eftersom det kunde gå ganska hett till för några år sen när xbotar och ps3-fanboys hijackade konsoll-trådarna.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Jag har inga alls... hittills. Det är en aning förvånande, eftersom det kunde gå ganska hett till för några år sen när xbotar och ps3-fanboys hijackade konsoll-trådarna.

oh ja, det kunde det, likaväl i ltrådar om bluray vs HD-dvd:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Jag har inga alls... hittills. Det är en aning förvånande, eftersom det kunde gå ganska hett till för några år sen när xbotar och ps3-fanboys hijackade konsoll-trådarna.

ps3 för några år sedan?:P

har ingen:)

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
oh ja, det kunde det, likaväl i ltrådar om bluray vs HD-dvd:)

Mm, flera stycken som blev avstängda en längre tid Jag skrev nog en del saker som kanske inte skulle varit godkända i en vanlig tråd, men det var ju för att rätta till trådarna... så kanske ingen brydde sig?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av akka
ps3 för några år sedan?:P

har ingen:)

Den är ju redan två år gammal. Dessutom började "diskussionerna" en bra tid före release.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Hedersmedlem

Rich kan förklara ritualen på ett närliggande hotellrum...

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

minns inte riktigt, men jag tror det hade med något spel att göra..hade inte haft release i sverige än.

nu förtiden smyger jag mest bara runt.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Fick min då någon nisse ansåg att X-Link Kai (Hamachi för konsoler typ) vart en Xbox Live ersättare och endast användes för pirater för att spela på Xbox Live gratis, när tråden i själva verket handlade om hur man skulle spela Halo CE mot varandra på krysslådan (Spelet släpptes långt innan Live vart ute, sålunda vart det enda möjligheten för att köra online).

Orkade aldrig argumentera på hur många punkter fel killen hade, så jag tog det som en man och höll käften.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Ställde en fullt legitim fråga till en bild-postare om denne hade parkinsons sjukdom då man inte kunde orientera sig i djungeln av blurrighet. Detta gillade inte Coltrasten.

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

ingen aning

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SWE|OggE
Har tystnadsplikt angående moderator-ritualen tyvärr

Pff... säg som det är, du vill inte prata om det

Det är hög tid att du lämnar tillbaka den rosa kanindräkten nu, men se för fasen till att tvätta den först om vi någon gång i framtiden ska kunna ta in några nya moderatorer.

Inga anmärkningar för mig, fick livstidstjänst här istället för att reda upp alla dumheter jag har gjort och skrivit

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OSkar000
Pff... säg som det är, du vill inte prata om det

Vi vill alla bara glömma.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Medlem

Det var väl cirka sex år sedan och jag var lite sur på någon...

Visa signatur