Läckert spel [PS3] [Little Big PLanet]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fick spelet idag Äntligen!!

Hur grymt som helst imo... blir lite sömn inatt när man ska upp tidigt imorron och jobba :-S

Permalänk
Medlem

Spelet sålde endast 66 000ex i veckan i USA, Iofs släpptes Resistance 2 o GeoW2 samma vecka men endå, De är sjukt låga siffror för ett såhär bra spel. Säljer dock riktigt bra i EU, 270 000 ex ungefär:)

Källa: http://vgchartz.com/games/game.php?id=12390

Dock är kanske inte vgchartz den bästa källan men på ett ungefär.

Permalänk

Inte fått mitt spel än!!!!!!!!!! :(:( Börjar bli galen.

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem

Lägg till min PSN ID: Lorthan336 så kan vi lira :D. Sticker antagligen till webahllen idag å köper detta spel. Vad man har läst, sätt och hört får man ju inte missa detta spel eller :D?

Permalänk
Medlem

var inne och köpte spelet hos media markt idag då videogameplus hade spelet restnoterat. har kört igenom första och andra leveln (start och savannen) och jävlar vad kul det är. ska försöka få till lite mer delar innan jaag börjar bygga nåt.

Kommer nog adda några av er andra så kanske man kan lira ihop?

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

Klarade bunkern. Nu har jag varvat spelet, slutet var bra gjort. Så skönt, nu har jag ro att börja bygga...

Slutbossarna var inte så svåra, men kul gjorda och banan innan var toppklass. Tycker synd om dem som inte klarar bunkern, den var verkligen onödigt svår...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Fick LPB i farsdags present hur underbart spel som helst!

om nån vill spela så är det bara att adda

PSN: Dvudd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Klarade bunkern. Nu har jag varvat spelet, slutet var bra gjort. Så skönt, nu har jag ro att börja bygga...

Slutbossarna var inte så svåra, men kul gjorda och banan innan var toppklass. Tycker synd om dem som inte klarar bunkern, den var verkligen onödigt svår...

Provade dina 2 banor igår (PSN: Schylen). Nu skall ju inte jag klaga med tanke på att jag inte gjort någon bana, men dom du har känns väldigt innehållslösa och behöver finslipas rejält.

Ett STORT plus är dock att du la in en skatt som man får. Detta är tjusningen tycker jag att få små skapelser som andra gjort för att samla på. Tack!

Kan rekommendera en bana som en skribent på Gamereactor.se har gjort där man får justa IKEA-möbler när man klarat hans bana. Banan heter "Livingroom of doom".

Permalänk
Medlem

lite besviken en så länge på online spelandet då känns vara väldigt buggat. tar onödligt lång tid att ladda och det laggar kanska rejält för mig, inte haft sånna problem med andra spel. Men det är väl nåt som kanske kommer fungera senare.

Är just på Japan / ninja leveln men vill inte spela så jag klarar spelet för snabbt, är väl bara en level kvar efter det?

har börjat bygga en bana som ska vara lite western stuk på med en saloon och mera, har dock inte kommit så långt, tar sån j**vla tid xD

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

Ja har spelat med måtta, Har så jäkla mkt annat, skola o handboll o skit. Men så håller spelet längre iofs:D

Permalänk

Fick spelet idag o efter att lirat ett tag måste jag säga att det är riktigt roligt

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sajtam
Provade dina 2 banor igår (PSN: Schylen). Nu skall ju inte jag klaga med tanke på att jag inte gjort någon bana, men dom du har känns väldigt innehållslösa och behöver finslipas rejält.

Ett STORT plus är dock att du la in en skatt som man får. Detta är tjusningen tycker jag att få små skapelser som andra gjort för att samla på. Tack!

Kan rekommendera en bana som en skribent på Gamereactor.se har gjort där man får justa IKEA-möbler när man klarat hans bana. Banan heter "Livingroom of doom".

Kul att du testa, den med presenten är från betan, och bilen gjorde jag till grabben på kul bara, vi har haft riktigt kul med den bilen...:D

Har två "riktiga" på gång som jag redan lagt en hel del tid på. En är lodrät, där man jobbar sig nedåt...

Tack för tipset...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Om nån fått för sig o testa den banan ja har uppe så ligger den bara där, Inte orkat a bort den. De var mest en bana ja o en kompis gjorde under Betan för att lära oss lite:) Ska ta bort den när ja orkar

Permalänk
Medlem

Gah! Orkar inte vänta på att få detta spel i julklapp! Måste köpa...

Visa signatur

PSN: Swedishbullets

Permalänk
Medlem

Köptes i förrgår!

Visa signatur

PS3 Slim 750GB PSN: Asseroth
Dator:
i7 4790k | Gigabyte GA-Z97P-D3 | 32GB DDR3 | SanDisk SSD 128GB, OZC SSD 256MB, Toshiba 4TB, Toshiba 3TB | AMD Radeon R9 290x 4GB| Corsair CS650W | Fujitsu 27" 1080p & AOC 24" 1080p | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

Klarade spelet idag så nu har det jobbiga arbetet att samla ihop 100% på allt börjat. Jag höll på att slänga konsollen ut genom fönstret i mina försök att klara sista bossen utan att förlora ett liv. alltid när jag dödat honom så blir jag ihjälshockad av en av hans delar.

Bunkern var som flera sagt rikigt svår men jag lyckades klara det efter att ha haft lite tur.

För övrigt så har jag addat några pers i denna tråden men ingen av er har godtagit, känner mig mobbad!

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

Jag kommer godta alla när jag loggar på, just nu bygger jag...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

baaah, har någon lyckas få trophy för att bygga och spara en bana med 2 pers på 30%? jag gjorde upp till 40 på termometern och spara tillsammans med min bror idag 8 på samma konsoll ) men fick inte trophyn.
Måste man kanske bygga med nån från nätet eller?

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chobi
baaah, har någon lyckas få trophy för att bygga och spara en bana med 2 pers på 30%? jag gjorde upp till 40 på termometern och spara tillsammans med min bror idag 8 på samma konsoll ) men fick inte trophyn.
Måste man kanske bygga med nån från nätet eller?

Jag fick den trophy när jag byggde tillsammans med 2st kompisar offline! Så prova o vara fler än 2st som bygger så får du den nog.

Visa signatur

|Intel Core i7-5820|Cooler Master Hyper 212 Evo|MSI X99S SLI PLUS|4x Crucial Ballistix Sport 4GB DDR4 2400MHz (16GB)|ASUS RTX 2070 Super 8GB|Samsung 840 EVO 250GB SSD|Samsung 850-series EVO 120GB M.2|Samsung 870 QVO 2TB SSD|Seagate 3TB|Seagate 2TB|Corsair AX 850W (80+ GOLD)|NZXT H440W - Vitt|Acer Predator XB241|Logitech PRO X Superlight|Steelkeys 6G|Windows 10 Pro Svensk x64|

Permalänk
Medlem

köpte spelet igår:D underbart spel, hur kul som helst! lägg till mig så kan vi lira nån gång PSN: Lorthan 336

Permalänk
Medlem

Köpte spelet på releasedagen och jag har haft fantastiskt kul. Halva arbetsstyrkan på jobbet har köpt var sitt exemplar och vi har haft många roliga spelkvällar/förfestkvällar

Visa signatur

-”It’s amazing to think that we’ve come so far as to put man into space and beyond, that we still cannot cut cheese without risking amputation of our own hands/fingers. A bit sad really...” - Film11

Permalänk
Medlem

Spelade ut det idag Tjohoo! Nu kan man börja skapa lite då... och ev jaga 100% överallt

Permalänk
Medlem

Börja adda mig, är less på att spela online med jänkare på 56k. Laaag.

PSN: Micketeer

Roligare att plöjja banor när man är många

Permalänk
Medlem

håller med dig Micket. men tror det mer beror på LBP servrarna för tillfället, det har dom själva sagt.

Men ska adda lite fler folk. finns ju en trophy att spela tillsammans med 3 andra som är från dina friends.

Men jag måste säga att gud va segt det är att bygga banor. har så mycket ideer men allt jag gör ska vara så perfekt som möjligt så jag har inte kommit mer än typ en "save" fram. Byggde för övrigt ihop ett träd i samma anda som deras egna ( dvs utan några fula muttrar) vilket tog mig ett tag att lista ut hur.

Har även desginat ett helautomatiskt vapen till min Krigsbana jag håller på med. Kommer uppdatera när jag börjat komma nånstans så folk kan testa.

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

heh jag har fastnat på andra banan, man ska sätta en svans på en häst men jag har ingen svans att sätta på honom?

Sen undrar jag hur spelar man med folk online?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Gascogne;
Lättast om du har en vän som du kan bjuda in. Att spela online så har jag slumpvis fått spela med andra, och så får jag välja att följa med dem till nya banor efteråt, men oftast så blir jag själv, även när jag väljer att spela online

Svansen borde du fått tidigare på banan. Kan man ens missa den? Hmm. Kolla igenom menyn igen, du borde ju inte ha så mycket att välja mellan än.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chobi
lite besviken en så länge på online spelandet då känns vara väldigt buggat. tar onödligt lång tid att ladda och det laggar kanska rejält för mig, inte haft sånna problem med andra spel. Men det är väl nåt som kanske kommer fungera senare.

Är just på Japan / ninja leveln men vill inte spela så jag klarar spelet för snabbt, är väl bara en level kvar efter det?

har börjat bygga en bana som ska vara lite western stuk på med en saloon och mera, har dock inte kommit så långt, tar sån j**vla tid xD

Köpte spelet samma dag det släpptes och har aldrig märkt att onlineläget buggar eller laggar på någe vis, kanske är din uppkoppling som strular?
Börjat bli en helt drös med onlinebanor nu, riktigt bra vissa av dom

För övrigt ett "måste ha spel"
grymt underhållande!

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Medlem

Trevligt trevligt, lägger beställning från utlandet ikväll Adda mig så lirar vi alla inom en snar framtid

PSN : Swedishbullets

Visa signatur

PSN: Swedishbullets

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Micket
Svansen borde du fått tidigare på banan. Kan man ens missa den? Hmm. Kolla igenom menyn igen, du borde ju inte ha så mycket att välja mellan än.

Vad heter svansen man ska sätta på hästen? Har prövat sätta på alla dekaler jag har etc men inget fungerar.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"