Permalänk
Avstängd

Snart Midsommar!

Vilka jobbar nu eller ska jobba i morgon? själv sitter man på jobbet till 2200! fy fan vad surt! vill bara hem!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

Sjukanmälan?

Permalänk
Medlem

Självklart jobbar jag, både imorrn, på lördag och söndag. Det brukar bli så. Sjukanmälan är inte ett alternativ

Permalänk
Medlem

Jobbar också imorgon, dock 05-14. Jävla gött då man får go OB samt är hemma lagom till allt

Permalänk
Medlem

Ledig idag fram tills måndag. Gött med ledighet fast hade nog gärna jobbat för det är så bra pengar. Sen händer det inte något större ändå, blir jag och grannarna som tar oss en midsommar i huset.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

jobbar 9:20 - 18:00 på midsommarafton och 12:30 - 21:00 på midsommardagen, sen kan jag njuta av hela 4 dagars ledighet

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem

Jag gick hem halv 1 idag när chefen ringde och sa åt mig

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Jobbar inatt och natten mellan söndag - måndag, spelar dock ingen som helst roll för mig

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Skulle till Borgholm, men blev ändrade planer, ska jobba imorgon

Permalänk
Medlem

Luktar läskigt mycket kiss vid borgholms camping.

Ska inte jobba själv och det är jag glad för.
Blir en fet dimma istället.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Jag slutade ~16 igår och nu är jag hemma fram tills måndag. Sen jobbar jag till torsdag och går då på semester! Wounderbar!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Skulle gärna jobba, men det blir ändå mer övertid än jag orkar med nästa vecka (antagligen 17 timmar jobb per dag hela veckan) så lite lugn nu i helgen skadar inte.

Sen blir det nog rätt lugnt ändå, eftersom jag fått på mig uppgiften att köra hem imorgon

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

jobbar 9-17 på midsommar utan ob eller något extra. hatar att jobba før norge.

Permalänk

jobbar idag midsommarafton från 18:00 till 08:00, jobbar också midsommardagen samt söndag från 18:00 till 08:00. 14 timmar skiftarbete, gotta love it + att man tjänar grovt på storhelgs OB

Visa signatur

AMD Duron@1800Mhz [ 12x150FSB ] | 1024MB Noname | ASUS A7N8X-E | 6600GT | Antec TrueControl 550W | 2x250GB+160GB

INTEL C2D E6300 1,86GHz@2,80GHz [ 7x400FSB ] | Asus P5B-Deluxe | OCZ PC6400 DDR2 800MHz 4GB | XFX HD5850 BE 1024MB | Define R2 Titanium Grey | Antec TrueControl 550W | BenQ FP241W

Permalänk
Avstängd

Själv sitter man hemma med stukad fot från förra veckan, så det blir en helg vid datorn. Som tur är har jag mina tradolan-piller som kompisar.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Haha, här haglade det så mycket att något billarm gick igång.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Skulle till Borgholm, men blev ändrade planer, ska jobba imorgon

Glad att du ska jobba?

Permalänk

Äh lika bra att jobba på midsommar, förstår inte hela uppståndelsen med midsommar.

Vad är det ni gör på midsommar som är så kul?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealMadrid
Äh lika bra att jobba på midsommar, förstår inte hela uppståndelsen med midsommar.

Vad är det ni gör på midsommar som är så kul?

'jag tyckcte det vart jättekkul...

Edit: isåg när jag klollad epå mitt inlägg att det inte är vlädigt bra skriviet.. återkomer immorgon....

Permalänk

Haha gör det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av feliQ
'jag tyckcte det vart jättekkul...

Edit: isåg när jag klollad epå mitt inlägg att det inte är vlädigt bra skriviet.. återkomer immorgon....

Nog lika bra att "komma igen imorn", då stavningen blev lite sådär
Är inte helt nykter själv atm, så nu är det dags att slänga sig i sängen och hoppas att man får en bra dröm inatt

Sill, potatis, lite öl och gott snack, sen var midsommar över för denna gången

Permalänk
Medlem

Jag går av mitt nattpass om 2 timmar och 50min nu.. (har jobbat sen 21), sen ska jag jobba senare ikväll med, nattpass aswell.. Fast 4000:- på två pass är inte så illa så jag tackar och tar emot

Visa signatur
Permalänk

Här har man suttit på jobbet hela natten. Allt strular och jävlas och vi är inne på vår andra övertids-timme, och det kommer bli minst två till med tanke på hur mycket det är kvar att göra Ni som bor i stockholm och funderar på att pallra er ut och köpa aftonbladet kan ju ta sovmorgon, för här på tryckeriet kommer det fan inte ut många tidningar

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Jobbade från 07.00 till 23.00 igår, smaskens.

Visa signatur

Ettan: P160 + BlueStorm 500W - P5B Premium - E4300@3,2GHz - 2x1GB 800MHz - Palit 8800GT@710x1015 - 410GB - Samsung 206BW
Tvåan: NoName + 300W - MSI K8T NeoFIS2R - A64 3000+ - 2x512MB 400MHz - Leadtek 6800LE@16/6 och 403x451 - 80GB - 17" CRT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Letrix
Nog lika bra att "komma igen imorn", då stavningen blev lite sådär
Är inte helt nykter själv atm, så nu är det dags att slänga sig i sängen och hoppas att man får en bra dröm inatt

Sill, potatis, lite öl och gott snack, sen var midsommar över för denna gången

Hehe jo, stavningen vart väl lite sådär,
Men jag tyckte att det var jättekul.
Det var grillfest med grannarna med lite dricka till.

Permalänk
Medlem

Själv sa man att "Midsommar är jag borta och det finns inget att göra åt saken, punkt.". Fick till svar att "Då har vi stängt, alla är borta, jag med, ska supa skallen av mig med polarna, kommer nyktra till vid lunchtid på måndag, du ser mig på måndag, vi ses på tisdag".

Härligt jobba bygge

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Halvdag med midsommar lunch på torsdagen, ledig fredag med helgersättning. Bygg är wunderbar.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

jag skar upp underarmen på ett ölglas när jag ramla, helt värdelös midsommar

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Avstängd

Synd att dom på komplett inte jobbade igår (fredag, midsommarafton).
Då skulle jag haft 3 lediga dagar jag skulle kunnat ägna åt att bygga min nya dator och klocka (se sign.). Fast nu blev det fylla, delvis i underjorden.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se