Permalänk
Medlem

fina tänder är extremt viktigt. och visa dem med ett skratt eller ett leende

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Själv var man 15 första gången ^^

Nej men krogen är inget ställe att hitta en partner.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Snart 26 men jag HAR vart på krogen. Men aldrig i syfte att ragga eller nått sånt. Har blivit medsläpad ett par ggr plus att jag vart och kollat på ett par spelningar(Entombed och The kristet utseende ).

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Haha. En tid sedan hade jag mycket brudar just från frankrike, träffade de via spelet track mania (första) konstigt nog, tror de gillade mina banor jag hade där som gick under något i stil med " no tracks" hade nästan alltid över 50 deltagare när serven var uppe ^^
De kanske ville något men iaf. fransyskor är inte spec bra på engelska som vi alla vet^^
Även så har man snackat med en del kineser och siamesier?

Ska man gå på statestiken så kanske vi 2 tillhör de 2% som antagligen får förbli singlar eller bli ihop med en av samma kön det ligger ju sig så förilla lagt att det finns 49% tjejer på jorden och 51% killar så ja suck.

Ja du, ska man se på kärleksfronten så vet jag att jag hade mycket tjejkompisar i låg ålder runt lekis och sånt men nu genom hela högstadiet och gymnasiet så är det inte många tjejer man snackat med som bor härrunt om kring iaf tror det går räkna på under 3 händer.

Vet inte redigt vad tjejer är ute efter.. typ dömmer enalltid på förhand eller så En sak jag märkt är att har man en ritad bild på en tjej som visningsbild så är alltid personen i andra änden mer chattglad. konstigt nog

hehe gillar statistik. inte^^

frankrike ? jotjena. de kan va bättre på engelska:p
fast trackmania är väl rätt kul iofs.

På nåt sätt känner jag igen det där med gymnasietiden. speciellt eftersom jag går nu 3de året själv. Hoppas avsluta skiten till maj..

hehe tja visningsbild kan va luriga;). Själv har jag teamat från knightrider:).

enough.. ska smälta mer av vad jag fick läsa igår:p

Permalänk
Medlem

Nu har jag bestämt mig för att göra slut. (Se sid 23 eller nått i tråden).
Har varit ifrån varandra nästan 2 veckor nu (jag var bortrest) och jag har hunnit tänka en del, eller snarare känna efter.
Vara ihop är inget för mig just nu.

Hur tycker ni man ska lägga fram det på bästa sätt? Vi ska träffas om en timme ungefär, hon har ingen aning.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Aa jo, lägger väl korten på bordet och försöker inte snöra in det i någon skit.
Tack, kan behöva ett lycka till. Är rädd att jag fegar ur och drar ut på det ytterligare.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Det må vara "den lätta vägen" för tillfället att fega ur, men det blir bara värre ju längre du drar på det. Lycka till.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Nu har jag bestämt mig för att göra slut. (Se sid 23 eller nått i tråden).
Har varit ifrån varandra nästan 2 veckor nu (jag var bortrest) och jag har hunnit tänka en del, eller snarare känna efter.
Vara ihop är inget för mig just nu.

Hur tycker ni man ska lägga fram det på bästa sätt? Vi ska träffas om en timme ungefär, hon har ingen aning.

Se bara till att du verkligen vet vad du gör... Inga små grejer du kommit fram till i hennes frånvaro :S Men jag förstår ju också att känslor ska ju inte dö ut bara för att man varit från varandra i 2 veckor. Men ja, hur kan du vara så säker på att vara ihop är inget för dig? Hände det nått under de här två veckorna, eller liksom... jag vet inte, varför känner du såhär?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Nu har jag bestämt mig för att göra slut. (Se sid 23 eller nått i tråden).
Har varit ifrån varandra nästan 2 veckor nu (jag var bortrest) och jag har hunnit tänka en del, eller snarare känna efter.
Vara ihop är inget för mig just nu.

Hur tycker ni man ska lägga fram det på bästa sätt? Vi ska träffas om en timme ungefär, hon har ingen aning.

Eftersom du varit bortrest så har hon förväntnignar på dig och jag tycker at du isf inte ska göra slut idag utna vänta någon dag för annars kommer din resa bli något i stil med ' han var borta och knullade någon annan'

Fast gör det med stil om du vill göra slut sisf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Vi har setts två gånger efter att jag kom hem. Dessutom skulle jag aldrig knulla någon annan samtidigt som jag är ihop med någon, vilket jag tror hon vet.
Det är slut nu iaf. Vi träffades och pratade nån timme. Verkar som att hon tog det bra. Jag gick rakt på sak. En sten har lyfts från mitt bröst.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

hahaha snygg tråd börjat läsa lite på första sidan ganska mkt o läsa. jag har la som de flest problem här. känner inte så många tjejer men ska föröska hänga med polarna till krogen nån gång så fort man har råd. + att man längtar till sommaren då det finns brudar också på vintern finns det inte många.

men jag fick höra ett tips i från min morbror han är ca 22 år. han sa till mig att man skulle tycka tvärtemot inte baar hålla med hela tiden det har faktiskt fungerat någorlunda. är kär i en tjej nu vilket är jobbigt för hon tycker inte lika dant. men hon har öppnat sig mer som person nu när jag träffat henne lite mer. dock går vi på olika skolor och sådant så det blir bara någon gång ibland oftast en gång i veckan. men vi snackar mkt på msn iaf tur det finns. när jag frågade varför typ hon inte var kär i mig var det mest åldern som hon fick för sig mest som att det inte skulle passa. men liksom jag är iofs 18 men jag ser ju ut som vilken annan 15-16 åring gör. obs hon e 15 fyller 16 i år.

något annat tips. ska försöka lägga armen runt om tillfälle ge ja jag äär nog mest en fegis som inte vågar mest kanske för att hon inte är intresserad men hon blir kanske det om jag lägger armen runt henne o sådant. trevlig det är jag alltid o hjälpsam. men tror inte jag får några tjejer mest för att min sociala kontakt är nerkörd i bottnen. men jag är injte en jättesocial person men samtidigt kan jag vara det ibland.

ska kanske sluta skriva innan det blir för långt.

Permalänk

Bra att du gjorde det på ett fint sätt då glemmy att ni hade pratat igenom det och träffats några gånger så inte du bara hade kommit hem från en semester eller vad det nu va och sagt efetr 5 min att du vill inte vara ihop längre.

donic1989:
ska du läsa allt så får du nog skolka från skolan eller liknande det viktigaste brukar ju alltid bara ligga 2-3 tillbaka i tråden såa tt ha läst alla sidor brukar inte ha så stor roll om man vet vad tråden handlar om som sagt.

tcntad: hur svår smält är det igentligen? Var det något i stil med att titta på en vacker solnerdgång på en klippa vid solnerdgången? Samtidigt som en kille suger av dig och du njöt av det hela ända tills du tittade ner

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Nae det gick åt skogen det där

Iofs mitt fel men men.

Man ska inte skaffa flickvän om man inte riktigt vet vad man vill göra i livet

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Nae det gick åt skogen det där

Iofs mitt fel men men.

Man ska inte skaffa flickvän om man inte riktigt vet vad man vill göra i livet

Varför sket det sig då?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Som sagt

Skaffa inte en tjej om du inte vet vad du själv vill

Jag har planer på o flytta till lule eller något sånt och det är en bra bit så det spelar väll en viss roll också

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Som sagt

Skaffa inte en tjej om du inte vet vad du själv vill

Jag har planer på o flytta till lule eller något sånt och det är en bra bit så det spelar väll en viss roll också

Men var det bara avståndet...? Och vad menar du "inte vet vad du själv vill", inom vilket område? Vilken sorts partner man vill ha eller vad man ska göra i livet...? Vad hände egentligen? :S

Permalänk
Medlem

Nej altså vi bor i samma stad just nu.

Jag tycker verkligen om henne men jag vet bara inte vad jag vill göra i framtiden :/

Och jag litar inte på distansförhållande efter mitt senaste...

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Men om du tycker om henne, varför ska du låta såna saker stå i vägen? Det är ju känslorna som är det absolut viktigaste, allt annat går att överkomma!

Och vad hände med det senaste distansförhållandet du hade egentligen...?

Permalänk
Medlem

Ja hon ljög om att hon vart våldtagen, efter hon flytta o fick nya vänner kunde hon inte säga framför dom att hon älska mig osv

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
allt annat går att överkomma!

Det är en fin tanke, men den är bara sann så länge man inte stött på tillräckligt svåra situationer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Ja hon ljög om att hon vart våldtagen, efter hon flytta o fick nya vänner kunde hon inte säga framför dom att hon älska mig osv

Vilken tjej... ljuga inför dig, och säkerligen inför andra också. Undrar vad hon gjorde med andra där borta eftersom de inte fick veta vad hon "kände" för dig, egentligen...? >_>x Men snälla, dra oss inte alla över en kam. Alla är absolut inte som hon... tvärt om, så mycket hopp har jag kvar om mänskligheten att jag tror majoriteten absolut inte håller på sådär :S

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aijoj
Det är en fin tanke, men den är bara sann så länge man inte stött på tillräckligt svåra situationer.

En person jag ser upp till oändligt mycket sa en gång "Om det är att vara naiv, så tänker jag vara naiv resten av livet". Folk ger upp så lätt idag, och jag förstår verkligen inte varför. Om man älskar varandra, hur kan man låta småsaker störa relationen och komma emellan? Vad kan vara ens jämförbart med hur man känner för den andra människan? Nä, verkligheten är det man gör den till... och i min verklighet finns det ingenting kärlek inte kan besegra, bara ingen av de två ger upp.

Permalänk

Mitt kärleksliv kan förklaras med två ord "fattar inget"

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
En person jag ser upp till oändligt mycket sa en gång "Om det är att vara naiv, så tänker jag vara naiv resten av livet". Folk ger upp så lätt idag, och jag förstår verkligen inte varför. Om man älskar varandra, hur kan man låta småsaker störa relationen och komma emellan? Vad kan vara ens jämförbart med hur man känner för den andra människan? Nä, verkligheten är det man gör den till... och i min verklighet finns det ingenting kärlek inte kan besegra, bara ingen av de två ger upp.

Hollywood.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
Hollywood.

Heh, kalla det vad du vill. Jag har inte direkt alltid haft det så lätt med förhållanden eller så, men jag har aldrig givit upp så länge mina känslor fanns där. Och jag tänker inte börja ge upp nu heller... kärlek är det viktigaste som finns för mig, så jag behandlar det på det sättet jag tycker man borde hantera det som är det viktigaste också.

Sen kommer inte ens citatet från Hollywood fö ö

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Vilken tjej... ljuga inför dig, och säkerligen inför andra också. Undrar vad hon gjorde med andra där borta eftersom de inte fick veta vad hon "kände" för dig, egentligen...? >_>x Men snälla, dra oss inte alla över en kam. Alla är absolut inte som hon... tvärt om, så mycket hopp har jag kvar om mänskligheten att jag tror majoriteten absolut inte håller på sådär :

Nej jag drar inte alla över samma kant. Denna tjej verkar absolut inte vara likadan men visst har jag svårt o lita på tjejer halvt som

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Nej jag drar inte alla över samma kant. Denna tjej verkar absolut inte vara likadan men visst har jag svårt o lita på tjejer halvt som

Men om du känner att hon inte är likadan... varför ska hon få sota för det som en annan tjej gjort?

Permalänk
Medlem

Hon kommer en sväng på fredag... Får se vad som händer :/

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Nä, verkligheten är det man gör den till... och i min verklighet finns det ingenting kärlek inte kan besegra, bara ingen av de två ger upp.

Som sagt, du har helt enkelt inte stött på tillräckligt stora problem ännu. Har du tur så slipper du det, men att säga att allt går att klara "bara ingen ger upp" tar jag nästan som en förolämpning.

Permalänk
Inaktiv

Om hon ljuger för dig så seriöst, lämna henne. Slösade bort nästan 1 år på en tjej som jag verkligen gillade. Har iof lärt mig en läxa nu.

http://www.flashback.info/showthread.php?t=613199

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-

tcntad: hur svår smält är det igentligen? Var det något i stil med att titta på en vacker solnerdgång på en klippa vid solnerdgången? Samtidigt som en kille suger av dig och du njöt av det hela ända tills du tittade ner [/B]

vafan menar du med det :@ ?? :P..just kidding

nae fick höra av en person att denna person gillar mig mycket.. trodde jag inte efter att känt denna person sen sommaren 2005 och träffats en gång tidigare...trodde heller definitivt inte att jag skulle få höra det från henne : rolleyes: men mkt trevligt iaf:)