Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Shit.. är det där sant så är det ju nästan ett guldläge ju.
Är han fin då?;)

Har märkte en sak på senare tid..
Man kan 'kalla' tjejer tjocka genom att typ nämna att de blir feta av godis. De tar inte illa upp.
Men säger man att de är tröga/borta så flippar du ur totalt ^^

Haha han är skitfin, hon med:P

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Ojoj här lämnar man er i 1 vecka och då spårar allt ur riktigt rejält.

Bör nog berätta om damen man träffade på mcDonalds. nyss fyllda 18. Ojoj, vilken tjej, och det bästa var att man kom in i uniformen. Beställde en Dubbel Tasty med plusmeny och en Cola utan is. Hon började skruva på sig. Frågade om hon kunde servera militären något mera. Oj nu fattade jag läget.
"ja, ditt nummer" svarade jag. Vips så fick man nummret och vips så var man på krogen och söp ihop som senare slutade i hennes säng. Vad so0m hände mera behöver inte förtälja historien.

I sthlm? Har en kompis som var med om nåt liknande, fast han fattade inte att hon stötte på honom^^ Kanske va samma brud

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Red Beaver
I sthlm? Har en kompis som var med om nåt liknande, fast han fattade inte att hon stötte på honom^^ Kanske va samma brud

Haha nope, detta hände i västra sverige.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

18? Bara barnet ju! Nää skämt åt sido, får gratulera till att du blev uppraggad!

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

Härom dan hade jag lite middag men lite kompisar o tjejen o så, sen när man kom från toan satt tjejen o några tjejer o snackade snygga skådisar o filmer de va i. Tjejen satt då men o snackade o typ när någon sa Troja sa hon typ "ohhhhhh". Så nu e ja lite irriterad på na.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Härom dan hade jag lite middag men lite kompisar o tjejen o så, sen när man kom från toan satt tjejen o några tjejer o snackade snygga skådisar o filmer de va i. Tjejen satt då men o snackade o typ när någon sa Troja sa hon typ "ohhhhhh". Så nu e ja lite irriterad på na.

HAHAHA är du seriöst irriterad för att hon tycker att någon i filmen Troja är het?

Visa signatur

"Den sötaste användaren på sweclockers.com är defenitivt "o3w1". Han blev medlem i December 2001 och har sedan dess skrivit mycket trevliga inlägg och gjort söta kommentarer." - 118100 Svarar på allt!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Härom dan hade jag lite middag men lite kompisar o tjejen o så, sen när man kom från toan satt tjejen o några tjejer o snackade snygga skådisar o filmer de va i. Tjejen satt då men o snackade o typ när någon sa Troja sa hon typ "ohhhhhh". Så nu e ja lite irriterad på na.

Min flickvän säger hela tiden att hon vill ligga med björn gustavsson och att han är hennes drömkille ;<

Fast jag är ju tydligen inte ensam där iaf, den killen verkar ju vara alla ~20-åriga tjejers dröm.
Klandrar inte dom, hade jag varit tjej hade nog jag också legat med honom.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jag lever sambo men halvrolig grej är att jag började flirta med en brud som såg ut att vara typ 20. Visade sig att hon var 33 och hade 2 barn hahaha. Synd att man bor sambo hon var både trevlig, snygg och sugen så var tvungen att avspisa henne efter ett tag

EDIT: Skulle jag bli förbannade på min tjej varje gång hon såg nån på tv hon tycker är snygg skulle jag vara det konstant och mördat henne 100 gånger om

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Själv har jag en annan problem, hur fan blir jag av med kärringen?

Har en son på 2år tillsammans, sonen behåller jag gärna men.. ja, tanten

Sweclockers marknad?
WORD! haha fan vad ja skratta. "Köp datorn få kärring på köpet"

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Min flickvän säger hela tiden att hon vill ligga med björn gustavsson och att han är hennes drömkille ;<

Fast jag är ju tydligen inte ensam där iaf, den killen verkar ju vara alla ~20-åriga tjejers dröm.
Klandrar inte dom, hade jag varit tjej hade nog jag också legat med honom.

Haha, om hon är allvarlig när hon säger det sku ja göra slut.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av o3w1
HAHAHA är du seriöst irriterad för att hon tycker att någon i filmen Troja är het?

Klart, jag börjar ju inte dreggla så fort någon nämner nån kvinlig skådis. Man sitter ju inte och kollar på massa tjejer/killar som klassas som snygga när man har flick/pojkvän.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Om du inte är allt för desperat så är den bästa tekniken, som många andra sagt, ignorera dom. Lev ditt eget liv, häng med polarna och förr eller senare kan hon inte hålla sig längre. Jag säger inte att du ska behandla dom som skit eller låtsas tycka illa om dom, bara ignorera dom. Skulle dom fråga dig till exempel ''Har du en penna?'' så, har du en penna, svara bara kort ''Ja'' och ge dom den, har du ingen så säg bara ''Nej''. Alltså, frågar dom något så svara bara så kort som möjligt.

Detta är den bästa tekniken så länge du går i skolan i alla fall, där det finns mycket människor. Om du redan har ett jobb där det inte finns så mycket människor så är det bara att va allmänt trevlig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
Jag lever sambo men halvrolig grej är att jag började flirta med en brud som såg ut att vara typ 20. Visade sig att hon var 33 och hade 2 barn hahaha. Synd att man bor sambo hon var både trevlig, snygg och sugen så var tvungen att avspisa henne efter ett tag

EDIT: Skulle jag bli förbannade på min tjej varje gång hon såg nån på tv hon tycker är snygg skulle jag vara det konstant och mördat henne 100 gånger om

...får jag fråga varför du flirtade upp en tjej och får upp hennes förväntningar och sen kör en "nä jag har sambo"? :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leifiplomerosftw
Och skulle du göra precis som hon skulle det blivit ett jävla liv eller hur?

Inför Internationella kvinnosmiskdagen tack.

Vet inte, jag ser ingen mening med att sitta och diskutera folk som gett upp allt roligt i världen för att få en snygg kropp. Speciellt när man är tillsammans med tjejen som iaf i mina ögon är perfekt. Sen har ju alla olika smak, men sådant är ju livet.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Haha, om hon är allvarlig när hon säger det sku ja göra slut.

Äeh, bättre honom är grannen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
...får jag fråga varför du flirtade upp en tjej och får upp hennes förväntningar och sen kör en "nä jag har sambo"? :S

Av samma anledning som tjejer klänger på allt och alla på fester och när killarna är så kåta att dom nästan ställer sig och grupprunkar säger hon "näe jag har pojkvän hihihihi".

Bekräftelsebehov, det är la kul att veta att man är en eftertraktad bit kött?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Av samma anledning som tjejer klänger på allt och alla på fester och när killarna är så kåta att dom nästan ställer sig och grupprunkar säger hon "näe jag har pojkvän hihihihi".

Bekräftelsebehov, det är la kul att veta att man är en eftertraktad bit kött?

Du, jag har ganska grova bekräftelsebehov om jag ska vara helt ärlig, men inte fan behöver jag stöta på folk för att bli bekräftad :S ...det är sååå mycket mer givande när -de- kommer till en själv och man får säga "nä jag har en jättefin pojkvän" ändå så >_>x

Men ja, festvärlden är en värld jag aldrig förstått mig på och som jag aldrig tänker ge mig in i

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Du, jag har ganska grova bekräftelsebehov om jag ska vara helt ärlig, men inte fan behöver jag stöta på folk för att bli bekräftad :S ...det är sååå mycket mer givande när -de- kommer till en själv och man får säga "nä jag har en jättefin pojkvän" ändå så >_>x

Men ja, festvärlden är en värld jag aldrig förstått mig på och som jag aldrig tänker ge mig in i

Jo visst är det också kul.
Kommer ihåg en gång på malmöfestivalen. Jag stod och tog mig en öl som man tenderar att göra där. Kan hända att jag även hade bergssprängaren på axeln och dunkade NWA eller public enemy eller någon annan nostalgisk old school hiphop.
Iaf så kommer någon tjej fram och slänger sig på mig och försöker kyssa mig. Jag vänder mig bort och hon säger "förlåt men du är bara så jävla snygg" varpå jag svarar "ja det tycker min flickvän med".
Då kände jag mig cool.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Jo visst är det också kul.
Kommer ihåg en gång på malmöfestivalen. Jag stod och tog mig en öl som man tenderar att göra där. Kan hända att jag även hade bergssprängaren på axeln och dunkade NWA eller public enemy eller någon annan nostalgisk old school hiphop.
Iaf så kommer någon tjej fram och slänger sig på mig och försöker kyssa mig. Jag vänder mig bort och hon säger "förlåt men du är bara så jävla snygg" varpå jag svarar "ja det tycker min flickvän med".
Då kände jag mig cool.

Aa, kan jag tänka mig. Riktigt snyggt behandlat ju ^_^x

EDIT: Jag svarade apspektakel i glad ton och nickade honom bara, t o m tyckte han hade varit riktigt bra och duktig. Är det bara jag som är förvånad?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Aa, kan jag tänka mig. Riktigt snyggt behandlat ju ^_^x

EDIT: Jag svarade apspektakel i glad ton och nickade honom bara, t o m tyckte han hade varit riktigt bra och duktig. Är det bara jag som är förvånad?

Även jag kan när jag vill.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Äeh, bättre honom är grannen.

Varför det? Jag ser ingen mening med att va tillsammans med nån som har behov av att vara med nån anna.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Varför det? Jag ser ingen mening med att va tillsammans med nån som har behov av att vara med nån anna.

Äeh det är ju lite humor i det hela, hon är väl inte helt seriös när hon säger det.
Sen så har vi ett rätt skämtsamt förhållande till sex.
Snackar om vilka av våra vänner vi hade velat ligga med etc.
Vi var vänner ganska länge innan vi blev tillsammans och beter oss ungefär på samma sätt som jag gör med mina killkompisar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Varför det? Jag ser ingen mening med att va tillsammans med nån som har behov av att vara med nån anna.

Asså att tycka någon är snygg är väll inget som skadar?
kan inte förstå vad problemet skulle kunna vara, nog skulle jag kunna ta att flickvännen tycker att en skådis ser bra ut, samma som jag själv skulle få säga att jag tycker någon ser bra ut.
Man har ju valt att dela livet med sin pojk-/flickvän och det brukar inte bara vara baserat på utseende..

och sedan är en skådespelare så avlägset, många av idealbilderna kommer ju faktiskt ifrån modell/film världen, så det är väll inte konstigt att man kan tycka dom är snygga?

Det han menade med grannen, som jag tolkar det, är ju att det är väldigt nära in på livet, medans en skådespelare bara är en "bild"

är du så osäker på dig själv att du inte kan ta att hon tycker att någon är snygg / Ser bra ut?

isåfall är det väll bäst att du pratar med hon/han om hur du känner, och berättar att du är osäker eller vad det nu är, så att hon förstår.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plope
Asså att tycka någon är snygg är väll inget som skadar?
kan inte förstå vad problemet skulle kunna vara, nog skulle jag kunna ta att flickvännen tycker att en skådis ser bra ut, samma som jag själv skulle få säga att jag tycker någon ser bra ut.
Man har ju valt att dela livet med sin pojk-/flickvän och det brukar inte bara vara baserat på utseende..

och sedan är en skådespelare så avlägset, många av idealbilderna kommer ju faktiskt ifrån modell/film världen, så det är väll inte konstigt att man kan tycka dom är snygga?

Det han menade med grannen, som jag tolkar det, är ju att det är väldigt nära in på livet, medans en skådespelare bara är en "bild"

är du så osäker på dig själv att du inte kan ta att hon tycker att någon är snygg / Ser bra ut?

isåfall är det väll bäst att du pratar med hon/han om hur du känner, och berättar att du är osäker eller vad det nu är, så att hon förstår.

Jag är inte direkt osäker på mig själv, mer av en perfektionist. Varken tjock eller spinkis, har en del muskler men det finns även fett på min kropp. Känns mer som om det aldrig kommer hålla ifall det är så viktigt med muskler för tjejen.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

altså, bara för att hon tycker sånt är snyggt, betyder det inte att hon vill att du ska ha det.

jag känner många tjejer som i mitt tycke ser riktigt bra ut, och är tillsammans med folk med utssende under medelsvensson, just för att dom är gulliga / söta, det har dom själv sagt att det tycker dom är viktigare än att ha en macho kille med rutor.
men visst tycker dom att folk på tv kan va snygga? nu vet jag inte va alla heter om det är johnny depp elelr vem det är dom dreglar åt, men det e bara naturligt, tycker jag iaf.

men om det är så du känner, så prata med henne, att prata kan lösa många problem har jag lärt mig.
det är ofta ovetskapen / ens egna tankar om vad den andra tycker, som är det värsta.

Jag kan erkänna, jag har väldigt dåligt självförtroende, men det jobbar jag med.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Jag är inte direkt osäker på mig själv, mer av en perfektionist. Varken tjock eller spinkis, har en del muskler men det finns även fett på min kropp. Känns mer som om det aldrig kommer hålla ifall det är så viktigt med muskler för tjejen.

Men gör likadant tillbaka då, nästa gång ni går på stan och det går förbi en snygg brud, vänd dig om glo på stjärten och kör en "MMMmmm" i äkta svart_kille_i_film_som_ser_en_puma-stil

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
Men gör likadant tillbaka då, nästa gång ni går på stan och det går förbi en snygg brud, vänd dig om glo på stjärten och kör en "MMMmmm" i äkta svart_kille_i_film_som_ser_en_puma-stil

Alternativt "Daaaaaamn! Baby got back!!"

Permalänk
Medlem

Åkte över till henne ikväll och sa att jag hade varit taskig mot henne o att jag bara e dum. Allt är fixat nu.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
...får jag fråga varför du flirtade upp en tjej och får upp hennes förväntningar och sen kör en "nä jag har sambo"? :S

Se men inte röra är en bra filosofi jag håller mig till och har även självbehärskning även om jag är dragen, att vara full är ingen ursäkt och en liten flirt gör inget enligt mig. Sen med förväntningar vetifan hon hoppade genast på någon annan minuter senare

Håller hårt på vad otrohet gäller, var med om en tjej jag var tillsammans med som var det, ciao bye bye på en gång. En liten flirt och att vara social är inget brott enligt mig, umgås även mest med tjejer på fritiden dom ser inget fel på att gå med mig på krogen och om jag kanske blir lite för sällskaplig men mer än en kram sträcker jag mig aldrig.

Att tycka nån är snygg, prata och umgås ser jag inget fel på. Alla killar ljuger om dom säger till sin flickvän att dom aldrig spanar in någon på stan.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89

Att tycka nån är snygg, prata och umgås ser jag inget fel på. Alla killar ljuger om dom säger till sin flickvän att dom aldrig spanar in någon på stan.

Ne du, kan säga att jag inte ljuger. Spanade visserligen inte in någon även innan jag blev ihop med henne.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Ne du, kan säga att jag inte ljuger. Spanade visserligen inte in någon även innan jag blev ihop med henne.

Ja alla har väl olika smak antar jag och tittar inte på vem som helst. Jag själv är jävligt selektiv vad gäller tjejer men klart man hajjar till när man ser nån med välformade bröst, snygg röv gå förbi när man sitter på nåt cafe och inte har något annat för sig

Vet att min tjej spanar in andra men både hon och jag är öppna om sånna saker kan sitta och kolla på TV och kläcka ur oss att "gud vad han/hon är snygg". Nej vi är inte intresserade av partnerbyte

Saken är den att det är naturligt att kolla på det motsatta könet även fast man är ihop med någon. Var själv likadan att jag inte kollade på någon första månaderna med min tjej men sen upptäcker man att det finns snygga kroppar där ute som kräver äns ögon och att få lite bekräftelse att man fortfarande är eftertraktad även fast man bor sambo.

Var likadan i mitt andra egentligen förhållande att jag spanade inte in någon men sen var den andra otrogen och hoppade i säng med nån då var det ciao, hej då, sånt är oacceptabelt.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
Ja alla har väl olika smak antar jag och tittar inte på vem som helst. Jag själv är jävligt selektiv vad gäller tjejer men klart man hajjar till när man ser nån med välformade bröst, snygg röv gå förbi när man sitter på nåt cafe och inte har något annat för sig

Vet att min tjej spanar in andra men både hon och jag är öppna om sånna saker kan sitta och kolla på TV och kläcka ur oss att "gud vad han/hon är snygg". Nej vi är inte intresserade av partnerbyte

Saken är den att det är naturligt att kolla på det motsatta könet även fast man är ihop med någon. Var själv likadan att jag inte kollade på någon första månaderna med min tjej men sen upptäcker man att det finns snygga kroppar där ute som kräver äns ögon och att få lite bekräftelse att man fortfarande är eftertraktad även fast man bor sambo.

Var likadan i mitt andra egentligen förhållande att jag spanade inte in någon men sen var den andra otrogen och hoppade i säng med nån då var det ciao, hej då, sånt är oacceptabelt.

Jag skulle inte kalla det naturligt att kolla på andra tjejer ifall du har någon. Snygga kroppar, vem bryr sig om dem? Jag spanade inte in tjejer innan jag skaffade tjej heller, vad är vitsen? På samma sätt som jag inte gick fram och flörtade med tjejer på krogen, ville de mig nått fick de komma själva.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Jag skulle inte kalla det naturligt att kolla på andra tjejer ifall du har någon. Snygga kroppar, vem bryr sig om dem? Jag spanade inte in tjejer innan jag skaffade tjej heller, vad är vitsen? På samma sätt som jag inte gick fram och flörtade med tjejer på krogen, ville de mig nått fick de komma själva.

Men jävla nytänkande klart som fan det är naturligt vad har män annars gjort sedan tidernas begynnelse tror du om inte tänka på kvinnor, kvinnor och kvinnor?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner