Vad heter freeware-spelet?

Permalänk
Medlem

Vad heter freeware-spelet?

Hej!

Söker återigen efter ett namn på ett spel, nu ett freeware. Spelade det som få när jag pratade med en tjejkompis o jag tyckte det var väldigt roligt. Dock klagade CPU'n rätt hårt på det ibland.

Man åker runt i en någotlunda stor bana och kan köra på fotgängare som i sin tur krossades i tusen bitar typ (inget blod). Varje gång man körde på nån fotgängare, lät det om dem. Inte brutet-ben-ljudet som på GTA, men typ som att de vore ett block eller nått.

Grafiken är inte så värst bra, men det är inte den som gjorde mig "kär" i spelet. Det var hur fotgängarna reagerade när ens bil träffade dem.

Fick syn på spelet från denna sida för några år sedan, o jag kommer ihåg att spelet's officiella sida inte var så... stark, om man säger så.

Vet ni vad för spel jag menar?

Tack på förhand!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Det jag kom att tänka på är Carmageddon, men det är inte freeware vad jag vet. Gratis kanske, dock.

Visa signatur

[Stationär] Intel Core 2 Duo E6600 | 2x1024Mb RAM | 8800GTS 640MB | 1230GB HDD | Samsung 206BW @ 1650x1080 | Windows XP x64 - Ubuntu 7.10
[Bärbar 1] Intel Core Duo T2300 | 2GB RAM | ATI X1400 | 80GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800
[Bärbar 2] AMD Sempron 3300+ | 1024MB RAM | ATI X200 | 60GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800

Permalänk
Medlem

Hehe, na Inte Carmageddon. Det är ju urgammalt, så varför skulle min CPU klaga på det?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Wiie! Det är det spelet jag letade efter! Tackar, dsk

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd

Fy fan, spelet ser ut att vara roligt i 2-3min

Orka knappt se filmen, nää tacka fan för carmageddon

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Fy fan, spelet ser ut att vara roligt i 2-3min

Orka knappt se filmen, nää tacka fan för carmageddon

Haha, det är roligt när man har tråkigt Men ok, Carmageddon är mycket roligare... Och blodiga *dregglar*

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.