Permalänk

Öka/Sänka dpi med mx518

Efter att ha använt den ett par dagar så funkar inte + och - knapparna med dpi funktionen. Jag har tittat i setpoint, men där stämmer allt. Har även kört default funktionerna. Har fungerat tidigare, nu när jag startade datorn idag, så funkar de inte. Varken känsligare eller slöare.
Nån som har haft samma prblem?

Visa signatur

Asrock 939Dual-Sata2 Bios: 1.20 // Venice 3000+@2.4 GHz // Arctic Cooling Freezer 64 Pro // 2x512 MB Corsair Value Select, PC-3200, CL2.5 // Gigabyte 7900GT @ 450/1320

Permalänk
Medlem

precis samma problem här...har oxå använt det länge men nu helt plötsligt så funkar det inte... har installerat om setpoint flera gånger men märkte när jag provade utan setpoint att då funkade det att sänka och höja dpi men - /+ knapparna...kanske är bästa lösningen att helt enkelt skita i setpoint

Permalänk

Jag gjorde precis samma sak. Avinstallerade Setpoint, och då funkade det. Jag ominstallerade Setpoint och nu funkar det fortfarande. Men lägger det av igen så lär jag avinstallera setpoint och köra utan.

Visa signatur

Asrock 939Dual-Sata2 Bios: 1.20 // Venice 3000+@2.4 GHz // Arctic Cooling Freezer 64 Pro // 2x512 MB Corsair Value Select, PC-3200, CL2.5 // Gigabyte 7900GT @ 450/1320

Permalänk
Medlem

kör med engelsk setpoint.
har själv motsatt problem, vill inte ändra dpi med +/- och har ställt in annat men det blir +/- ändå. har läst att engelska ska vara buggfri men jag har inte tagit itu med saken än men jag skulle gissa på att det är så iaf.

Permalänk
Medlem

nu la jag in setpoint 2.60 och då funkar allt som det ska igen:-)

det verkar vara 3.10 som är buggigt.