Namn på datorspel - de absolut sämsta!

Permalänk
Medlem

Silent Hill 1 och 3, 2an och 4an är säkert lika värdelösa så dom har jag inte testat. Förstår inte ens hur spelen får säljas.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

jungle jim till ti99

Visa signatur

|| Förstärkare Amplifix || Högtalare Canton RC-L || Cambridge Audio Dacmagic || asrock 330||

http://www.minhembio.com/forum/index.php?s=dd15fd8c8426beaecf...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Silent Hill 1 och 3, 2an och 4an är säkert lika värdelösa så dom har jag inte testat. Förstår inte ens hur spelen får säljas.

Vad är fel på namnet "Silent Hill", då?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Ursäkta?

läs topic?

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Silent Hill 1 och 3, 2an och 4an är säkert lika värdelösa så dom har jag inte testat. Förstår inte ens hur spelen får säljas.

Byhålan heter silent hill, lika dumt som att översätta helsinki till helsingfors.

Ord går att översätta men inte namn, men det verkar vara lite fel i detta land då allt måste bara översättas till och med ortsnamn inne i självaste landet, Kauping -> Köping och Kohlswa -> Kolsva... men visserligen var det handelsmän från tyskland och england som gav namnen under medeltiden.

Men visst, Silent hill -> tysta kullen eller tystkulla, lugnkulla, tystbacka, lugnbacka.

Dock så läs lite i rubriken, för skola har väl alla gått i eller?

Namn på datorspel - de absolut sämsta!... jag tolkar det bara på ett sätt, sämsta namnet på spel... hur jag än vrider och vänder så får jag inte det till "översätt namnet till svenska", kom igen flickor, LÄS

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Avstängd

World Of Warcraft

Visa signatur

hehj

Permalänk
Medlem

hehe lever denna tråd fortfarande