CNC: Gennerals Zero Hour

Permalänk
ASUS Nordic

CNC: Gennerals Zero Hour

Någon som är sugen på att lira 1on1 eller 2on2 i Command & Conquer: Generals eller Zero Hour?

*Rankad trea som bäst i vanilla Generals på IGL*

Permalänk
Medlem

Jag e sugen!
Åker snart bort två veckor, men sen...

Visa signatur

...Gurgel

Permalänk
ASUS Nordic

Meddela mig när du kan

Permalänk
Medlem

CNC är en fräs C&C är en spelserie

Permalänk
Medlem

Blir det nått lir?
Kolla dina PM

Visa signatur

...Gurgel

Permalänk
ASUS Nordic

Jag kommer inte in på Generals online =(

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Men ta TCP/IP lr VPN då

Jag kan lira om en 2 veckors tid när jag klarat kampanjerna och generals challenge.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

Är gärna med och spelar så fort jag får ett nytt grafikkort

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Skulle också kunna tänka mig att spela.

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Jo har nån av er klarat Zero Hour USA #4 ? Jag kör på Brutal o klarar inte av den banan fast jag försökt i några dagar nu. Guider och forum har inte hjälpt heller eftersom de inte förklarar tillräckligt detaljerat.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

"Men ta TCP/IP lr VPN då "
Har läst att det ska funka, men kan du skriva hur?
Hade inga problem att köra direct connect spel med vanligt modem, men nu när jag har adsl router är det lite värre. Har SpeedTouch510 om någon har en lösning på det.

Har förresten inga problem med att spela online via deras server.

...Kan inte hjälpa dig med uppdragen, spelar bara skirmish

Visa signatur

...Gurgel

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Gurgel - Om du är den som ansluter till din kompis så gör följande: Nätverksanslutningar --> Skapa ny anslutning --> Anslut till nätverket på min arbetsplats (VPN) --> Virtual Private Network Connection --> Namn på anslutningen (Välj vad du vill) --> Ring inte upp denna anslutning --> IPnr till den dator du vill ansluta till. Sådär, klart!

Om du är den som skapar spelet, gör följande: Nätverksanslutningar --> Skapa ny anslutning --> Skapa ny avancerad anslutning --> Acceptera inkommande anslutningar --> Tillåt virtuella privata anslutningar --> Markera de som ska ha åtkomst till din dator --> Välj protokollen som ska användas (ta allihop, om du är rädd om säkerheten så pröva vart o ett tills det fungerar). Sådär, klart.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

Får det inte att fungera.
Har ett speedtouch 510 modem med en switch bakom och två datorer kopplade.
Får felmeddelande "error 733" att den inte kan anluta tcp/ip.
Har försökt med att bocka på/av "Förhandla multilänk för enkellänksanslutningar"

Kan fortfarande spela via deras server, men inte via Direct connect.

Är det någon som kan hjälpa mig med konfigurationen vore jag mycket tacksam.

Visa signatur

...Gurgel