Dell UltraSharp U3415W - Ultrawide-skärm

Permalänk
Medlem

Dell UltraSharp U3415W - Ultrawide-skärm

Har nyligen gått över till laptop på heltid så min gamla trotjänare till datorskärm har tyvärr blivit stående. Vilket känns lite tråkigt. En perfekt skärm för produktivt arbete.

Skärmen är inköpt från Dustin (Home) kring 2016 och har fungerat super sedan dess. I gott skick och utan (vad jag har kunnat upptäcka) döda eller felaktiga pixlar. Den enda egentliga skavanken är några repor på framsidan av foten.

Fullständigt namn: U3415Wb
Upplösning: 3440 x 1440 (60 Hz)

Medföljer strömsladd, Displayport till Mini-DP-kabel och USB-kabel till skärmens USB-hubb.

Hämtas i Örebro. Betalning via Swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2000:-

Hämtar och betalar med swish

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Medlem
Skrivet av MauseRR:

2000:-

Hämtar och betalar med swish

Tack, noterat! Hade väl hoppas på snäppet mer, så avvaktar lite och ser om det finns fler intresserade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrOrsh:

Tack, noterat! Hade väl hoppas på snäppet mer, så avvaktar lite och ser om det finns fler intresserade.

Är det någon mer som visat intresse? Om inte, är du villig att sälja den för 2000:-?

Isf. skulle jag kunna svänga förbi dig idag eller under påskhelgen.

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Medlem
Skrivet av MauseRR:

Är det någon mer som visat intresse? Om inte, är du villig att sälja den för 2000:-?

Isf. skulle jag kunna svänga förbi dig idag eller under påskhelgen.

Hej! Inte fått några fler bud. Har dock ingen panik att sälja den och hade hoppas på åtminstone 3000 kr. Kan vi mötas där någonstans tror du?

Permalänk
Medlem

Jag förstår. 3000:- för en 8 år gammal skärm känns orimligt, en komponent eller ett kretskort kan gå sönder vilken dag som helst.

Även om det är udda att börja buda mot sig själv kan jag tänka mig att gå upp till 2300:-

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Medlem
Skrivet av MauseRR:

Jag förstår. 3000:- för en 8 år gammal skärm känns orimligt, en komponent eller ett kretskort kan gå sönder vilken dag som helst.

Även om det är udda att börja buda mot sig själv kan jag tänka mig att gå upp till 2300:-

Fair enough Det var inte menat som någon budgivning på så sätt. Mer en dialog om pris så båda känner sig nöjda. Men vi kan köra 2300:- 👍🏻

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrOrsh:

Fair enough Det var inte menat som någon budgivning på så sätt. Mer en dialog om pris så båda känner sig nöjda. Men vi kan köra 2300:- 👍🏻

Jag förstår, om 2300:- är ok för dig köper jag gärna skärmen av dig. Jag kan svänga förbi dig ikväll eller någon annan dag/tid som passar dig. Jag skickar ett pm med mitt nummer så kan du smsa en tid&plats.

Visa signatur

Kinnarps 8000