DCS : Digital Combat Simulator

Permalänk
Medlem

Är det någon som använder JAS 39 Gripen modden?
Skaffade den för ett tag sen och försöker lära mig lite då och då via dom missions som finns till den.

Har ingen direkt erfarenhet av dcs så tröskeln är hög, hjälper ju inte heller att man har dåligt tålamod och bara sitter någon timme när man väl startat spelet innan man ger upp.

Visa signatur

Alltid är det nån som inte blir nöjd!

Permalänk
Medlem

2.9 Open beta kom den 19e med stöd för DLSS och FSR2. En del andra nyheter med ny AA och Screen Space Shadows (SSS) inställning även annat än grafik inställingar. Vissa grejer är fortfarande WIP. Fortfarande ingen consensus om hur mycket bättre fps det blir i VR och många alternativ verkar inte fungera samtidigt. Första intrycket utifrån vad folk skriver är bättre fps i VR men inte revolutionerande direkt... Får se om jag får lite tid över nästa vecka att testa.

Permalänk

Lunar Sale.
Klickade hem pre order på F4 Phantom på Heatblurs hemsida. Så kunde man välja att få med en snygg t-shirt (valde viggen så klart).

Permalänk

Jag tänkte köpa min första modul Viggen men verkar inte kunna få 50% rabatt som man väl ska få när man köper sin första modul.
Gäller inte detta för alla moduler?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RealKnegoff:

Jag tänkte köpa min första modul Viggen men verkar inte kunna få 50% rabatt som man väl ska få när man köper sin första modul.
Gäller inte detta för alla moduler?

Tyvärr inte.

50% för nya användare gäller följande moduler enligt https://www.digitalcombatsimulator.com/en/support/faq/discoun...:

Visa signatur

MSI PRO Z790-P WIFI | Intel i9 13900K | 128 GB DDR5
NVIDIA GeForce GTX 4070 12 GB
WD Black SN850X 2 TB Gen 4 | 2 x 1 TB Samsung 970 EVO Plus
3 x ASUS 27" | 1 x Philips 49"

Permalänk
Medlem
Skrivet av RealKnegoff:

Jag tänkte köpa min första modul Viggen men verkar inte kunna få 50% rabatt som man väl ska få när man köper sin första modul.
Gäller inte detta för alla moduler?

Om du inte redan skaffat Viggen, så finns den just nu för halva priset: https://www.digitalcombatsimulator.com/en/shop/modules/viggen/

Visa signatur

MSI PRO Z790-P WIFI | Intel i9 13900K | 128 GB DDR5
NVIDIA GeForce GTX 4070 12 GB
WD Black SN850X 2 TB Gen 4 | 2 x 1 TB Samsung 970 EVO Plus
3 x ASUS 27" | 1 x Philips 49"

Permalänk

Kola kartan kommer bli spännande. Luleå/Kallax och Vidsel.
Det är sagt coming soon. Kan man hoppas på maj samtidgit som Phantom? Juni släpps väl Afghanistan och tror inte på två kartor samma månad.