Permalänk
Medlem

Logitech G703 lightspeed/hero

Hejsan

Någon som har en i hyfsat skick G703 liggandes till övers och kan tänka sig sälja till en resonerlig peng? Skriv gärna i tråden eller pm vad du har och kan tänkas vilja ha för den. 😊

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en G900 och tänkte sälja den för 300+frakt

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem

Jag har en G703 Lightspeed i dugligt skick.

Den har två problem; gummigreppet på sidan börjar bli klibbigt, så som gummiprylar blir till slut, inte jätteilla men den känns inte ny direkt. Jag har inte försökt åtgärde det med alkohol eller liknande.

Det andra problemet är att mouse1 är lite trött. Det märks inte vid vanligt användande, men när jag spelade CS kunde mouse1 sluta registrera mid-spray, och jag behövde klicka in den på nytt. Jag märkte endast av det i detta scenario, och det hände kanske 1/20 sprays.

Om det är intressant kan jag tänka mig att släppa den för 50kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av fusiob:

Jag har en G703 Lightspeed i dugligt skick.

Den har två problem; gummigreppet på sidan börjar bli klibbigt, så som gummiprylar blir till slut, inte jätteilla men den känns inte ny direkt. Jag har inte försökt åtgärde det med alkohol eller liknande.

Det andra problemet är att mouse1 är lite trött. Det märks inte vid vanligt användande, men när jag spelade CS kunde mouse1 sluta registrera mid-spray, och jag behövde klicka in den på nytt. Jag märkte endast av det i detta scenario, och det hände kanske 1/20 sprays.

Om det är intressant kan jag tänka mig att släppa den för 50kr + frakt

Det låter som en deal, är så sugen på att testa formen på musen som är så omtalad.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad