ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX

Hej,

Jag köpte nyligen ett ASUS RTX 4070 Super, och går vidare från min gamla trotjänare ASUS GTX 1070. Tyvärr saknar jag kvitto, men jag tror att jag köpte kortet från Inet år 2016.

Jag rengjorde och applicerade ny kylpasta i samband med utgivningen av spelet Elden Ring år 2022, och jag har avlagt en hel del timmar i spelet med kortet sedan dess. Kortet är i bra skick, tycker jag. Det har inga oljud, och presterar bra. Jag har inte överklockat grafikkortet själv, utan det marknadsfördes som överklockat från fabrik.

Tyvärr saknar jag låda och ESD-påse för detta kort (det ligger för närvarande i ESD-påsen för RTX 4070 Super), men självklart kan jag skicka det via posten. Finns intresse för sådan försändelse får ni gärna berätta för mig var jag hittar ESD-påse av rätt storlek som jag kan skicka kortet i.

Annars bor jag i Göteborg, och det är klart att det är enklare med personlig avlämning istället.

Vet inte vad intresset möjligen kan vara, men jag lägger upp det med utgångspris på 300 kr exkl. eventuell frakt. Jag låter väl eventuell budgivning pågå typ en vecka eller så.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej. Jag tar det gärna för 300 kr plus frakt

Permalänk
Medlem

400, hämtar

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 800 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 900 kr 900kr och hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av j.funny:

Hej. Jag tar det gärna för 300 kr plus frakt

Skrivet av aml417:

400, hämtar

Skrivet av piccaboo:
Skrivet av Heracles:

900 kr 900kr och hämtar

Hej allihopa!

Kul med sådant intresse för mitt kära 1070! Jag har skickat meddelande till några av er, men jag vill bara säga till alla att jag låter annonsen stå uppe tills imorgon lördag. Eftersom en användare hade möjlighet att mötas upp och hämta kortet senast på söndag så tänkte jag att det vore rimligt.

Mvh

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad