Permalänk
Medlem

Dji mini 2 SE

Säljer nu min Dji mini 2 SE då det var ett "nödköp" då jag var tvungen att skicka in min drönare på garantiärende samtidigt som semestern.

Har använts sparsamt (gissar på 5-8 timmar max) och handkontrollen är helt oanvänd (då min andra kontroll passade).

Funkar klockrent och inget att klaga på.
Ger ändå för sitt pris hyfsade bilder men framför allt från "coola vinklar"

Är ofta från Uddevalla - Göteborg (Torslanda) så kan mötas upp där vid ev köp.

Bilder kan självklart fixas om det är så.

Priset är en idé och är absolut inte hugget i sten.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Ska höra med ministern (frugan) om det är nåt vi kan ha glädje av… när tänkte du avsluta?

Visa signatur

Om du blickar bakåt så kommer du att snubbla…

Permalänk
Medlem

1800 kr plus frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Abubu:

Ska höra med ministern (frugan) om det är nåt vi kan ha glädje av… när tänkte du avsluta?

Nja fått helt okej bud nu så det är bara om någon kan mötas upp för likvärdiga pengar som får prio
Annars kan den skickas med men mötas upp är lite smidigare

Skrivet av upaflsh:

1800 kr plus frakt

Har fått 2000 kr ink frakt men ska ha i åtanke

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |