Nytt ASUS ROG Falchion 65% Wireless

Permalänk
Medlem

Nytt ASUS ROG Falchion 65% Wireless

Har ett ASUS ROG Falchion 65% Wireless som jag köpte på Dubbelklick (Inet's stream) för ett par veckor sedan för 1390kr. Jag hade tänkt byta ut mitt G915 mot detta men jag kan inte rättfärdiga utgiften för stunden även om det verkar vara riktigt bra. Har endast packat upp och klickat lite snabbt i en minut innan det åkte tillbaka i lådan.

Kommer skicka tillbaka det, men tänkte att jag kunde erbjuda någon möjligheten att köpa det till samma pris som jag gav för det (1390kr) istället för 2390kr som är originalpris

Hämtas i Tranås eller skickas mot fraktkostnad. Ingen budgivning, fast pris eller så returneras det.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

är detta samma? isf bättre skicka tillbaka.

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av leverbrock:

är detta samma? isf bättre skicka tillbaka.

Det är detta han har.

Permalänk
Medlem
Skrivet av leverbrock:

är detta samma? isf bättre skicka tillbaka.

Det är inte samma

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem
Skrivet av leverbrock:

är detta samma? isf bättre skicka tillbaka.

Vill tydliggöra att det tangentbordet du skickade är ett vanligt med vanliga mx red Switchar och det som säljs är low profile med low profile switchar.
Det är en stor skillnad

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonhed:

Vill tydliggöra att det tangentbordet du skickade är ett vanligt med vanliga mx red Switchar och det som säljs är low profile med low profile switchar.
Det är en stor skillnad

Ohh, missade det i annonsen 😉

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-