Möss, Tangentbord, Ljudkort! Finalmouse, G Pro X, Pulsar!

Permalänk

Möss, Tangentbord, Ljudkort! Finalmouse, G Pro X, Pulsar!

Halloj kamrater!

Dags att rensa gömmorna lite!

1:
Pulsar PCMK HOTSWAP TKL 80% Barebone ISO - Vit
Byggt av mig, Gateron CJ Linear switchar med 80g fjädrar, lubeat med Crytox av mig, Pudding keycaps, komplett med förpackning, sleevad kabel och extra caps.

Nypris ca 3000kr.
Mitt pris 1000kr.

2:
Logitech G Pro X Tangentbord
Använt några dagar bara då jag inte gillade de bruna switcharna.
Komplett med förpackning etc.

Nypris idag 1190kr.
Mitt pris 600kr.

3:
Logitech G Pro X Superlight Wireless VIT
Använd max en månad innan jag fick hem min Viper Signature. Sitter Superglides på.
Komplett med förpackning och tillbehör, oanvända grips.

Nypris idag 1090kr.
Mitt pris 550kr.

4:
HyperX Origins Alloy 60
Enbart testat, komplett i förpackning.

Nypris idag 1049kr.
Mitt pris 550kr.

5:
FinalMouse Cape Town
En mus som inte behöver någon presentation och som numera är ganska svår att få tag på i vettigt skick! Använd ca ett halvår så finns givetvis spår av använding men är i gott skick. Komplett med förpackning och tillbehör samt oanvända grips.

Nypris $279.
Mitt pris 600kr.

6:
TRAITORKEYS ETERNITY 116 Keys Keycaps PBT Runic
Minimalt använda, komplett i sin förpacking.

Nypris 829kr (om du lyckas få tag i dem)
Mitt pris 500kr.

7:
Asus Xonar Essence STX ljudkort
Bulk, fungerar som det skall.

Nypris ca 2000kr.
Mitt pris 250kr.

Passar inte priserna så kom med bud så kommer vi säkert överens. Paketpris ordnas givetvis!

Allt kan givetvis skickas spårbart med Postnord mot förskottsbetalning där även fraktkostnaden betalas av köparen. Det går hur fint som helst att hämta grejerna hos mig i centrala Kristianstad, 10min gångväg från C-station.

Först till kvarn!

Allt gott!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| 7000D | 7950X3D | RTX 4090 | TUF X670e | Dominator 7000mhz | LG C4 - GPROx HS - Wooting60 - Viper Mini Signature Edition

Citera för en pris ettan lös!

Permalänk
Medlem

Hej!

Har du något exempel på hur tangentbordet låter?

Permalänk
Medlem

Kan säga att "HyperX Origins Alloy 60" som har Hyperx egna röda switchar är underbart att skriva på och spela med.
Om det är någon som undrar

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Skrivet av Karazhan:

Hej!

Har du något exempel på hur tangentbordet låter?

Lite ljusare pitch än detta med Pudding capsen men lät identiskt när jag hade lite tjockare DS caps på det.
https://www.youtube.com/watch?v=gJC67c-2crE&ab_channel=LilSho...

Visa signatur

| 7000D | 7950X3D | RTX 4090 | TUF X670e | Dominator 7000mhz | LG C4 - GPROx HS - Wooting60 - Viper Mini Signature Edition

Citera för en pris ettan lös!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ettanlös:

Lite ljusare pitch än detta med Pudding capsen men lät identiskt när jag hade lite tjockare DS caps på det.
https://www.youtube.com/watch?v=gJC67c-2crE&ab_channel=LilSho...

Tack! Låter väldigt fint, måste dock fundera på om jag vill köra utan ett volymhjul även om jag gärna bytt tangentbord

Permalänk
Skrivet av Karazhan:

Tack! Låter väldigt fint, måste dock fundera på om jag vill köra utan ett volymhjul även om jag gärna bytt tangentbord

Absolut!

Visa signatur

| 7000D | 7950X3D | RTX 4090 | TUF X670e | Dominator 7000mhz | LG C4 - GPROx HS - Wooting60 - Viper Mini Signature Edition

Citera för en pris ettan lös!

Permalänk
Medlem

Köper gärna musen om den finns kvar.

Permalänk
Skrivet av Cubiz:

Köper gärna musen om den finns kvar.

Finns 2, vilken av dem?

Visa signatur

| 7000D | 7950X3D | RTX 4090 | TUF X670e | Dominator 7000mhz | LG C4 - GPROx HS - Wooting60 - Viper Mini Signature Edition

Citera för en pris ettan lös!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ettanlös:

Finns 2, vilken av dem?

Superlight, sorry för att jag var otydlig!

Permalänk

Logitech G Pro X Superlight

SÅLD!

Visa signatur

| 7000D | 7950X3D | RTX 4090 | TUF X670e | Dominator 7000mhz | LG C4 - GPROx HS - Wooting60 - Viper Mini Signature Edition

Citera för en pris ettan lös!

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

| 7000D | 7950X3D | RTX 4090 | TUF X670e | Dominator 7000mhz | LG C4 - GPROx HS - Wooting60 - Viper Mini Signature Edition

Citera för en pris ettan lös!