Ryzen 7800X3D AM5 & Corsair SF750 Platinum SFF

Permalänk

Ryzen 7800X3D AM5 & Corsair SF750 Platinum SFF

Då det blev alldeles för kaotiskt med budgivningen efter att jag skrev att jag hade fler itx-delar så väljer jag i stället att köra fasta priser.

Om det inte passar så vet jag det, men det gör det i alla fall betydligt enklare för min del och låter mig fokusera på annat än och hålla koll på en massa bud för olika delar.

Ryzen 7 7800X3D - 4100+frakt och frakten går på 80kr spårbart & försäkrat med Postnord.

Corsair SF750 - 1400+frakt och frakten går på 132 kr spårbart & försäkrat med Postnord.

Jag föredrar frakt då jag ska iväg nu under veckan.

Med vänlig hälsning

Rikard

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Hej! Bara en fråga. Budar man för båda eller för var för sig?
Första budet 4200 är det för 7800x3d bara?
Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Vad mer för ITX-komponenter ska du sälja?

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr Corsair SF750
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 300 kr Båda
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

7800X3D | 32GB 6400MHz | RTX 2080 Super
Razer Blade Advanced 2021 / MacBook Pro 2022 / Galaxy S23 / iPhone 14

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 500 kr för båda
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Jag tänkte bygga en ny dator så om du vill få sålt moderkort+cpu+minnen kan du ju skriva vad du har och ungefärligt pris du tänkt dig?

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 100 kr SF750
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

en dator

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 800 kr För båda
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av tobbe1980:

Hej! Bara en fråga. Budar man för båda eller för var för sig?
Första budet 4200 är det för 7800x3d bara?
Tack på förhand

Bud för bägge eller var för sig fungerar vilket som, men håll det gärna tydligt så alla vet vad som gäller med "+frakt" eller om det ska hämtas.

Skrivet av OC&Burn:

Vad mer för ITX-komponenter ska du sälja?

Skrivet av PierreB:

Jag tänkte bygga en ny dator så om du vill få sålt moderkort+cpu+minnen kan du ju skriva vad du har och ungefärligt pris du tänkt dig?

Eftersom jag har fått förfrågningar vad det är för fler delar jag har tänkt och lägga ut så är det dom här:

https://pcpartpicker.com/list/wdjW6D

Jag skapade listan sent igår kväll så processorn och nätaggregatet fick följa med där också, men det är alltså samma som finns här i annonsen.

Med andra ord det är hela datorn som ska säljas utom gpu och m.2 diskarna som jag tänker behålla. Nu vet jag dock att det lätt kan bli kaotiskt om folk ska börja buda på diverse olika delar från listan så jag vet inte om det är bättre med att folk skickar mig pm med bud på delar som ni är intresserade utav så får jag ta ställning där efter.

Med vänlig hälsning

Rikard

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 500 kr för hela itx-bygget
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

7800X3D | 32GB 6400MHz | RTX 2080 Super
Razer Blade Advanced 2021 / MacBook Pro 2022 / Galaxy S23 / iPhone 14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rikard225:

Bud för bägge eller var för sig fungerar vilket som, men håll det gärna tydligt så alla vet vad som gäller med "+frakt" eller om det ska hämtas.

Eftersom jag har fått förfrågningar vad det är för fler delar jag har tänkt och lägga ut så är det dom här:

https://pcpartpicker.com/list/wdjW6D

Jag skapade listan sent igår kväll så processorn och nätaggregatet fick följa med där också, men det är alltså samma som finns här i annonsen.

Med andra ord det är hela datorn som ska säljas utom gpu och m.2 diskarna som jag tänker behålla. Nu vet jag dock att det lätt kan bli kaotiskt om folk ska börja buda på diverse olika delar från listan så jag vet inte om det är bättre med att folk skickar mig pm med bud på delar som ni är intresserade utav så får jag ta ställning där efter.

Med vänlig hälsning

Rikard

Tänker du sälja datorchassit också ?

Då är jag intresserad

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 100 kr Dan Cases C4 V.1+ SF750 + NHD12L
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr sf750 plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

en dator

Permalänk
Nytt bud: 7 500 kr Avhämtning, för hela ITX-bygget
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Jonas79:

3 100 kr Dan Cases C4 V.1+ SF750 + NHD12L

Kompletterar Jonas bud med 6000kr + frakt för cpu + mobo + ram

Permalänk
Skrivet av Jonas79:

Tänker du sälja datorchassit också ?

Då är jag intresserad

Det stämmer, allt som jag länkade till har jag tänkt och sälja. Det finns även Noctua fläktar plus lite annat att tillgå men jag kände på mig att det skulle bli rörigt så därför ville jag egentligen inte att allting skulle hamna i en och samma annons.

Jag antar att vi får se hur det blir.

Mvh

Permalänk
Medlem

8000:- + frakt för hela paketet.

Permalänk

Observera att jag inte längre tar emot bud. Jag ändrade annonsen så att jag enbart säljer dom delarna som står i rubriken till fasta priser för att göra det enklare för mig, då jag fick in bud på alla möjliga kombinationer tidigare.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rikard225:

Observera att jag inte längre tar emot bud. Jag ändrade annonsen så att jag enbart säljer dom delarna som står i rubriken till fasta priser för att göra det enklare för mig, då jag fick in bud på alla möjliga kombinationer tidigare.

Mvh

Blir det en till annons med övriga delar?

Permalänk
Skrivet av Swegatron:

Blir det en till annons med övriga delar?

Jadå, det andra ska också säljas men då jag märkte hur det blev med budgivningen så kanske jag kör fasta priser där med eller om jag delar upp det så allt inte hamnar i samma annons i alla fall.

Permalänk

Annonsen är avslutad