PowerColor Radeon RX 580 Red Devil Golden Sample - 8GB GDDR5

Permalänk
Medlem

PowerColor Radeon RX 580 Red Devil Golden Sample - 8GB GDDR5

Säljer ett PowerColor Radeon RX 580 Red Devil Golden Sample - 8GB GDDR5 som suttit i en dator här hemma. Köpt i ett paket med delar på Sweclockers för 8 månader sedan, så något kvitto finns tyvärr inte.

Fungerar utan anmärkning och ungarna använde det till Roblox och lite sånt innan det blev uppgradering för min skull.

Finns i Kristianstad, Skåne. Kan skickas mot att köparen betalar frakt.

NOTERA: Saknar originalkartong så vid leverans kommer den i en RX570-låda, men i ligger RX580-kortet

Pris? Ge ett vettigt bud.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, inte alls sälja om buden inte är nog bra eller vad det nu kan vara för anledning.

Bud hålls i tråden tack!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 kr Vad e ett sånt jämförbart med i gtx serien?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Retrogamer:

1 kr Vad e ett sånt jämförbart med i gtx serien?

Sjukt bra fråga. Google/reddit säger "lite bättre än 1060 men inte riktigt 1070" men även "A 580 sits between a 1650S and a 1660 in performance" i samma tråd.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr +f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr +f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av koSmiQ:

Sjukt bra fråga. Google/reddit säger "lite bättre än 1060 men inte riktigt 1070" men även "A 580 sits between a 1650S and a 1660 in performance" i samma tråd.

Ok!, vi får se om man får testa då

Permalänk
Medlem

För att göra det enkelt för alla (och det ändå inte går att posta saker på helgen):
Budgivning till söndag 4/2 21.00. Högst bud då vinner. Om Swish och allt är på plats så lämnas paketet på PostNord måndag 5/2 nån gång under eftermiddagen.

Permalänk
Medlem

800 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fantomen:

800 + frakt

Grattis den är din. Vi tar resten i PM

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad