Permalänk

... lite lustigt när man läser alla inlägg som dumförklarar frågan. Det är ju inte jättemånga decennium sedan rökning var nyttigt t.ex. Svårt att se hälsoeffekterna över tid p.g.a. något som inte funnits speciellt länge.

EDIT: Skoj med en 10år gammal tråd

Datum
Visa signatur

[Bärbar1]: Steam Deck | SteamOS
[Bärbar2]: Macbook Air | M2 | Sonoma
[Stationär1]: i5 4590s | RTX3060 | Win10
[Stationär2]: MacMini | M1 | Sonoma
[Foto]: FreakyLeo on Flickr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shepherds pie:

Fick han ont i sina mer privata delar efter ha haft mobilerna i byxfickorna?

Vet inte om "ont i sina privata delar", men han nämnde att "hans förhållandet med hans fru blev mycket bättre". Dock vet jag inte att det berodde på att han mådde allmänt bättre pga hjärtat blev bättre, eller pga han fick bättre erektion...

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrberg:

Hej, nu kommer en snabb fråga: Är det farligt att vistas (sova) i närheten av en router med wifi? Routern som jag sitter bredvid har en bandbredd på 2.4GHz. Inte säger det mig mycket men jag undrar om Wifi/Wireless signalerna som routern skickar ut är en hälsofara som annan elektronik t.ex. mobiltelefoner. Bör jag oroa mig och flytta det trådlösa nätverket (routern) någon annanstans i lägenheten?

Har sökt på nätet utan ett riktigt eller trovärdigt svar...

Tack på förhand!

det är värre med miljögifterna från t.ex plast, möbler datorer och annat.

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk
Medlem
Skrivet av friArsenik:

Vet inte om "ont i sina privata delar", men han nämnde att "hans förhållandet med hans fru blev mycket bättre". Dock vet jag inte att det berodde på att han mådde allmänt bättre pga hjärtat blev bättre, eller pga han fick bättre erektion...

Så han grillade pungkulorna, som verkligen är den del av kroppen som inte gillar värme, och försökte hinta om att han blivit bättre i sängen? Det kan inte vara så att han överdrev litet? Är det möjligen så att du säljer mobiltelefonkallingar?

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phod:

Så han grillade pungkulorna, som verkligen är den del av kroppen som inte gillar värme, och försökte hinta om att han blivit bättre i sängen? Det kan inte vara så att han överdrev litet? Är det möjligen så att du säljer mobiltelefonkallingar?

Aj fan! Nu blir jag upptäckt! Dags att flytta till nästa forum för att fortsätta att marknadsföra kallingar för audiofiler kallingsfantaster.
🤣

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av friArsenik:

Aj fan! Nu blir jag upptäckt! Dags att flytta till nästa forum för att fortsätta att marknadsföra kallingar för audiofiler kallingsfantaster.
🤣

Så det är du som säljer såna här "Steel Groin Protection" ? Gör du dem i koppar ? (jag tycker det är snyggare )

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av friArsenik:

Vet inte om "ont i sina privata delar", men han nämnde att "hans förhållandet med hans fru blev mycket bättre". Dock vet jag inte att det berodde på att han mådde allmänt bättre pga hjärtat blev bättre, eller pga han fick bättre erektion...

Lyckligt slut med andra ord, det var en högst oväntat vändning.

Skulle inte förvåna mig om det är flera här på Sweclockers som nu sitter med en mobil i vardera mjukisbysficka nu och "värmer upp".

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Så det är du som säljer såna här "Steel Groin Protection" ? Gör du dem i koppar ? (jag tycker det är snyggare )
https://i.ebayimg.com/images/g/N6cAAOSwxbRlHmgL/s-l1600.jpg

Nja, en special beställd variant kan tillverkas, men jag skulle avråda dig från just det nämnda materialet pga fysiska och kemiska materialegenskaper.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shepherds pie:

Lyckligt slut med andra ord, det var en högst oväntat vändning.

Skulle inte förvåna mig om det är flera här på Sweclockers som nu sitter med en mobil i vardera mjukisbysficka nu och "värmer upp".

Om det är en så viktig fråga för SweClockers medlemmar, kan jag ringa till honom imorgon och stämma av hur är det "allmänt" hos honom. 🤣