Permalänk
Medlem

3080 - KFA2

Säljer mitt RTX 3080 pga att jag inte har behov utav ett så "starkt" kort. Har inga planer att uppgradera datorn heller då jag sitter mest och surfar.

Fungerar alldeles utmärkt.

Alla tillbehör medföljer inkl orginalkartong.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag börjar lägga ett bud på 3500 + frakt i alla fall

Permalänk
Medlem

Då lägger jag ett mer realistiskt bud på 5000kr + frakt

Permalänk

Budar 5200kr, kan hämta

Permalänk
Medlem

Hej

Har du lagt ut det på tradera också?
Om det kommer bud där kan vi ju inte buda här.

§ 2.5
Permalänk
Medlem

Tjena, yes den finns uppe där med tänkte om det går snabbare här så tar jag bort den från tradera. Men ser inte att jag säljer kortet under 5500kr. Ser ut att vara en väldigt fattig månad annars brukar dessa gå upp mot 6-6,5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eddie96:

Tjena, yes den finns uppe där med tänkte om det går snabbare här så tar jag bort den från tradera. Men ser inte att jag säljer kortet under 5500kr. Ser ut att vara en väldigt fattig månad annars brukar dessa gå upp mot 6-6,5.

Ok. Måste varit fattigt i början av december också då du själv gav 5100 kr för kortet på tradera 😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valteros:

Ok. Måste varit fattigt i början av december också då du själv gav 5100 kr för kortet på tradera 😉

Säger bara som det är, det är det billigaste 3080 du kan få tag på nätet just nu annars hade inte du vart här och budat. Finns ingen anledning att leka detektiv är du inte intresserad så håll dig borta tack

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad