RTX 3070 - PNY XLR8 Gaming (Säljes / Bytes)

Permalänk
Medlem

RTX 3070 - PNY XLR8 Gaming (Säljes / Bytes)

Har ett felfritt RTX 3070 som jag spelar lite Fortnite på ibland. Funkar kanonbra men eftersom jag har en helt svart/stängd låda så kommer inte RGB till sin rätta samt jag vill uppgradera, spelar på en 49" Samsung skärm i 4K.

Funkar som sagt kanonbra och det är ett kvalitetskort som jag förstått det. Jag har överklockat kortet med MSI Afterburner och kör en Curve överklockning på 83Mhz på klockan samt 300 Mhz på minnet och så har det egentligen varit i ca 1 år nu. Spelar en del på helgerna, arbetar på datorn som en vanlig arbetsdator under veckorna. Inget ljud alls från fläktarna och när jag jobbar med datorn så snurrar inte ens fläktarna.

Jag är intresserad av att antingen sälja eller byta kortet plus en liten slant mot exempelvis ett 3080 eller 4070 kort, enklast är kanske att sälja dock men jag är flexibel.

Jag har eventuellt även original kartongen kvar om jag lyckas hitta den i förrådet, och om köparen lägger något värde i det.

Vad är ni villiga att köpa kortet för? Såg att nypris verkar vara ganska mycket högre än mitt utgångspris för detta kort, så hoppas på ett vettigt bud.

(Lånad bild)

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 100 kr plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Nytt bud: 3 200 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

3300, antingen skickat med Blocket paket eller hämtas nästa vecka 🤗

Visa signatur

Superb CPU/GPU renderengine 40K

Permalänk
Nytt bud: 3 500 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 3 600 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Är denna annons fortfarande aktuell?

Permalänk
Medlem
Skrivet av erikeklof:

Är denna annons fortfarande aktuell?

Hej,
Annonsen är fortfarande aktuell och jag hoppas sälja i helgen. Det har inkommit ett bud från extern part på 3800kr som jag överväger men han vill skicka via blocket paket medans jag gärna säljer genom.

Jag sätter sista dagen till imorgon för högst bud och kan någon hämta på plats så har det företräde.

Visa signatur