Senaste klarade spel?

Permalänk
Medlem

Valkyrie Elysium

Visa signatur

i5 10600K, Z490 Tomahawk, Corsair RMX750, GTX 1060 6GB

Permalänk
Medlem

Panzer Corps 2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Hoppas du kommer gilla Disco Elysium! Sugen på en ny genomspelning själv men lite för tidigt. Ett mästerverk!

Tack! Har spelat ett par timmar nu och det verkar verkligen vara något alldeles speciellt!

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk

Till PC:

Cave Story

Wolfenstein: The New Order

Wolfenstein II: The New Colossus

Starcraft 2: Ja alla 4 main campaigns

Typ i den ordningen under en 10 års period kanske hehe. Game:ar inte så intensivt längre mao. På konsol var det väl Super Mario odyssey till Switch innan jag sålde den konsolen för några år sedan.

Permalänk
Medlem

Rage 2 på easy på Xbox Series X. Var ju inget kul på svårare svårighetsgrader, ogillar att spela om samma skit flera gånger. Grymt bra spel på easy, hade slutat spelat tidigare för det var orättvist svårt samt att bilkörningen var kass. Bilkörningen är fortfarande kass men kul att spela igenom på easy.

Permalänk
Medlem

2023:
Första monkey island
Zelda botw
Zelda ocarina of time

Första jag kommer klara 2024:
Zelda totk, tror bara jag har sista bossen kvar. Annars har jag gjort ALLT utom koroks.

Spel jag vill klara 2024:
Minst ett till zelda, har bara sista grottan kvar i första zelda så börjar kanske med det.
Call of duty nysläppta mw.
Sea of thieves alla stories, börjar med monkey island.

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem

Fallout New Vegas
(Med sjukt många moddar)

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Halo Infinite, körde coop med en polare. Inte jättekul och riktigt buggigt för att vara ett så pass gammalt spel nu.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Blev klar med Baldur’s Gate III på typ 96 timmar och är mitt i min andra genomspelning.

Permalänk
Medlem

Death Must Die, Har alla tillgängliga unika föremål som existerar i spelet för tillfället så det får räknas. Men jag fortsätter spela ...

Permalänk
Medlem

Blev klar igår med BG3 efter 161 timmar. Innan var jag sugen på en andra genomspelning, men väljer nog att avvakta. Tog väldigt lång tid från start till slut. Men gillade spelet starkt!

Visa signatur

AMD Ryzen5 5600X || RTX 3060 TI || 16 GB RAM || LG 27GL83A-B

Permalänk
Medlem

Ion Fury: Aftershock

Mycket trevligt spel!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

gow ragnarok för andra gången. Makalöst bra, ser fram emot nästa kapitel

Permalänk
Medlem

Alan Wake 2. Bra, skön stämning och musik, snyggt. Men kändes lite överhypeat ändå 4 av 5 mjölkisar får det

Visa signatur

Mvh Milky - citera för svar
Fractal Meshify C - Ryzen 7 7800X3D - Thermalright Peerless Assassin 120SE - Kingston Fury Beast 6000 MHz 2x16 GB - Asus TUF Gaming B650-Plus - AMD 7900 XTX - Corsair RM1000X Shift
Köp/sälj-betyg Sweclockers marknad; 1, 2, 3, 4, 5

Permalänk
Medlem

Spelar mest spel utan några riktiga slut. Men har klarat Planet Crafter, Dawncaster, Satisfactory, Factorio. Men större spel med story var det nog många år sedan. Man orkar inte köra igenom spelen lika ofta nu som förr.

Permalänk

Sekiro: Shadows die twice.

Allra senaste var DLC:t till God of War Ragnarök, Valhalla.

Visa signatur

9900k @4.7GHz VCore: 1.185v. Rtx 2080 gaming X trio. Corsair vengeance pro white 2x8gb @3200mhz. Gigabyte Aorus z390 Master. Corsair Obsidian 500D. NZXT kraken x72.

Permalänk

Colony Ship

Visa signatur

Intel i5 - 750 @ 2,67 GHz | Gigabyte P55-UD3 | 12GB Corsair XMS3 Vengeance @ 1600 MHz | MSI GTX560Ti 448-cores | Fractal Design Define R3 Black | Steelseries Siberia V2 Limited Edition

Permalänk
Medlem

Valheim för.. sjätte gången eller nått och sen Skyrim för första gången trots hundratals timmar spelat.

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem

Ori and the Will of the Wisps, kommer alltid tillbaka till Ori. Fjärde gången jag kört genom.

Permalänk
Medlem

Klarar MWIII Warzone med oregelbundna mellanrum...

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG

Permalänk
Medlem

Resident evil 7. Underbart spel när man kan maxa grafiken med HDR.

Visa signatur

CPU: Intel i9 13900K 5.6Ghz, GPU: MSI 4090 SUPRIM X, MB: Gigabyte z790 Aorus Elite, Minne: 32Gb Corsair Vengance 6000mhz, Chassi: Fractal Design 7 Compact, Disk: Kingston kc3000 2tb.

Permalänk
Medlem

Har lagt PC hobbyn på hyllan men kört klart Baldurs Gate 3 och Dark Souls: Eldenring (igen) på PS5an. Sjukt bra spel båda två i mitt tycke!

Visa signatur

För närvarande dator"fri". Sparar till nytt :)

Permalänk

robocop rogue city var det senaste

Cyberpunk 2077 och read dead redemption 2 snart klara igen 🙂

Visa signatur

Asus rog crosshair VII Hero x470. AMD 5800x Be quiet dark rock pro 4 cpu kylare. Corsair 3600mhz minne 32gig. Asus tuf 3080 oc grafikkort plus några ssd och mekaniska hårddiskar. Be quiet pure base 500DX vit datorlåda. En samsung G7 32 curved 240hz skärm plus en samsung 24 tum 60hz. Epos hörlurförstärkare. Epos H6pro closed hörlurar. Asus ROG mus och tangentbord

Permalänk
Medlem

robocopy med några större datamängder.

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem

Zelda 2: Enhanced Edition (PC)
En megauppgradering av Zelda 2 till NES som ett fan gjort från grunden i Game Maker.
Jag älskar Zelda 2 men det här gjorde allting bättre än originalet.
Det finns massor med nya hemligheter, nya föremål, sparningsmöjligheter i byar, fler extraliv, nya områden och om du dör Game Over i en borg så börjar du faktiskt vid borgens ingång istället för vid Zeldas palats i början av spelet.

Ärligt talat årets stora överraskning och rekommenderas varmt att ladda ner och testa om du ens är någorlunda intresserad av Zelda 2.

Synd bara att Nintendo tog ner spelet men om du letar lite så kan du finna det:
https://www.timeextension.com/news/2023/11/this-amazing-zelda...

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem

Super Mario Wonder, så när som på absolut sista sista bonus-banan som jag tagit mig ungefär halvvägs igenom.

Magiskt spel, kunde ha fått varit längre men samtidigt gillar jag att man provar en idé, gör massa bra grejor med den, och går vidare istället för att behöva mjölka hela världar, eller rentav ett helt spel kring en specifik gimmick. Fantastisk bandesign, magisk grafik, animation, ljud, tighta kontroller, bra variation, känns som ett helt nytt kapitel för Mario som plattformsspel.

Slutbossen var dessutom verkligen ett spektakel, verkligen unik och rolig bana. T.om eftertexterna var bland de bästa jag har sett.

Permalänk
Medlem

Watchdogs 2, försökt spela ut andra spel men fastnar runt 70% då jag vill klara alla sides och ledsnar då istället.

Visa signatur

GPU: Asus TUF 4070 Ti Non-OC | CPU: Ryzen 7 5800x | RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600MHz
Mobo: Gigabyte B550M AORUS PRO-P | PSU: be quiet! 750W | Chassi: Fractal Design Define 7 Compact

Permalänk

The Elder Scrolls: Daggerfall Med Unity Modden. Klarade det idag efter att äntligen gett det en chans för några veckor sedan som spelet verkligen förtjänade. Ett spel jag inte trodde att jag skulle fastna för men som faktiskt greppade mig lika hårt som Morrowind,Oblivion och Skyrim gjort. Bara man kommer in i spelet lite så visar det vad det går för.

Visa signatur

Moderkort: ASRock Z790 PG Lightning
Processor: Intel Core i7-13700K 3,4Ghz
Grafikkort: Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Ram: Corsair 32Gb DDR5 5600Mhz Vengeance S
SSD: Samsung 990 PRO 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Super Mario Wonder. Jag körde dock hela spelet i co-op och önskar att jag hade spelat igenom det själv först.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Robocop: Rogue City

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------