SweClockers prisar årets medlemmar!

Permalänk
Melding Plague

SweClockers prisar årets medlemmar!

SweClockers vore ingenting utan forumets medlemmar och det är dags att ge litervis med kärlek i form av topplistor!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Kul lista! Tycker ni ska lyfta fram mods lite mer också. Hålls bra ordning här, även om man inte alltid håller med.

Inlägget skrivet som del i min plan att hamna högst på like-listan nästa år *sätter lillfingret i mungipan*

Permalänk
Medlem

Kul att lyfta forumet till framsidan regelbundet, mycket bra diskussioner som lever där! Trodde verkligen inte jag ledde någon lista, men lite kul ändå

Permalänk
Viking

Scarabeo måste ha skrivit väldigt mycket första halvåret för att hamna topp 5 med senast skrivna inlägg 30:e Juli!

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Medlem

Svårt att uttala sig MEN de flesta verkar vänliga.

Av vad jag har läst (inläggen) så verkar många genuine helpful 🧞‍♂️ (vilket anden får symbolisera) och intelligenta.

Jag hoppas att vi alltid kommer kunna hjälpa varandra i en konstruktiv anda. Min enda önskan är att vi på Swedbank hjälper varandra på så vis att vi sätter medlemmarna först. Ty jag har sett att folk tenderar till att misstro "kunden före bolaget" vilket jag inte tycker är korrekt. (SEN är det ju alltid intressant att människor gillar att ta parti för "den store" före "den lille" men det är en annan diskussion).

Mitt hjärta klappar flera slag 🥊 extra för konsumenten eftersom Bolagen alltid kommer att tjäna sina pengar.

Jag hoppas att alla har det bäst 🥇 och att vi fortsätter hjälpa och stötta (bort? 🤔) varandra.

Visa signatur

Att jaga Krokodil 🐊 med en känd profil gör att internetfakturan blir betald med Stil. 🏖

En dammsugare som Suger och inte är Sugen betyder bara att det är ett dåligt märke utan drag i - Ett felaktigt köp...😃

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donnerstal:

Scarabeo måste ha skrivit väldigt mycket första halvåret för att hamna topp 5 med senast skrivna inlägg 30:e Juli!

Ja jag noterade det med. Undrar om det hänt något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Ja jag noterade det med. Undrar om det hänt något?

Det upphörde väldigt plötsligt. Känns som att det har hänt något väldigt tråkigt tyvärr.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cenorida:

Det upphörde väldigt plötsligt. Känns som att det har hänt något väldigt tråkigt tyvärr.

Eller nåt väldigt kul.
Trillingar skulle ju förklara det
(ingen aning faktiskt)

Kul med en massa extra titlar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donnerstal:

Scarabeo måste ha skrivit väldigt mycket första halvåret för att hamna topp 5 med senast skrivna inlägg 30:e Juli!

Hoppas inget tråkigt har hänt Kanske bara glömde lösenordet? Japp, glömde lösenordet!

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Ja, fin lista ! Webb-sidor utan aktiva medlemmar är ju inget kul.
Stort tack till alla artikelförfattarna, också.

Gott slut, på er..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Radovic:

Svårt att uttala sig MEN de flesta verkar vänliga.

Av vad jag har läst (inläggen) så verkar många genuine helpful 🧞‍♂️ (vilket anden får symbolisera) och intelligenta.

Jag hoppas att vi alltid kommer kunna hjälpa varandra i en konstruktiv anda. Min enda önskan är att vi på Swedbank hjälper varandra på så vis att vi sätter medlemmarna först. Ty jag har sett att folk tenderar till att misstro "kunden före bolaget" vilket jag inte tycker är korrekt. (SEN är det ju alltid intressant att människor gillar att ta parti för "den store" före "den lille" men det är en annan diskussion).

Mitt hjärta klappar flera slag 🥊 extra för konsumenten eftersom Bolagen alltid kommer att tjäna sina pengar.

Jag hoppas att alla har det bäst 🥇 och att vi fortsätter hjälpa och stötta (bort? 🤔) varandra.

Hursa?

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Ja jag noterade det med. Undrar om det hänt något?

Skrivet av Cenorida:

Det upphörde väldigt plötsligt. Känns som att det har hänt något väldigt tråkigt tyvärr.

Skrivet av Svensktiger:

Eller nåt väldigt kul.
Trillingar skulle ju förklara det
(ingen aning faktiskt)

Kul med en massa extra titlar!

Skrivet av Gender Bender:

Hoppas inget tråkigt har hänt Kanske bara glömde lösenordet? Japp, glömde lösenordet!

Vad säger ni, nu måste jag ju få reda på vad som hänt med Scarabeo

Permalänk
Geeks
Säljchef

@ApanX kunskapskingen!! 🐴

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Kul initiativ. Håller med andra om att det ofta är bra diskussioner här.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Konsolgrävare

Bjuder på lite fler likes 👍 god fortsättning gott folk! 😉

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Ha, jag får vara med i en lista, stort!

Några egna nomineringar då.

Bästa byggen: @FiftyFifty. Team SFF all the way.
Bästa pizzaclockare: @MuLLvaD3n och @macmann1
Bästa hårdrockare: @Necrophor och @MatteN

God fortsättning Sweclockers, bra forum det här.

Permalänk
Medlem

Internet=Swec! ❤️

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Den där auto correct. Jag menar så klart:

Sweclockers och inte någonting annat.

Autocorrect som sagt. Sweclockers all day long.

Visa signatur

Att jaga Krokodil 🐊 med en känd profil gör att internetfakturan blir betald med Stil. 🏖

En dammsugare som Suger och inte är Sugen betyder bara att det är ett dåligt märke utan drag i - Ett felaktigt köp...😃

Permalänk
Gallerikonnässör

Hoppsan! Tittar jag så mycket i galleriet? Eller är det bara vi på listan som gör det?

Visa signatur

Ryzen 5 5600X | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Det är en bot, kolla tidigare inlägg, rätt kul att den får vara kvar 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Purgatory:

Det är en bot, kolla tidigare inlägg, rätt kul att den får vara kvar 😁

Tufft. Visste inte att det är en bot. Den hjälpte mig att förtydliga mitt inlägg i alla fall.

Visa signatur

Att jaga Krokodil 🐊 med en känd profil gör att internetfakturan blir betald med Stil. 🏖

En dammsugare som Suger och inte är Sugen betyder bara att det är ett dåligt märke utan drag i - Ett felaktigt köp...😃

Permalänk
Medlem

Wow. Kul att man är med för första gången!

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem

Trodde att någon av er @shugge, @THB & @izzie skulle kvala in på första listan.

Vill också ge stjärna till @aragon för sina smarta hem byggen/idéer.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Grattis årets medlemmar! Välförtjänt.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

"SweClockers prisar årets medlemmar!"

Prisar hur då? Vad får dom?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hyllbert:

"SweClockers prisar årets medlemmar!"

Prisar hur då? Vad får dom?

Ett annat ord för prisa kan vara berömma

Permalänk
Medlem
Skrivet av pine-orange:

Ett annat ord för prisa kan vara berömma

pris kan vara snus också

Visa signatur

Arbetsdator: HFX Mini. Ryzen 3600, GTX1650. Skärmar: Dell 2415

Permalänk
Medlem

Det skulle vara intressant att se hur topplistan ser ut för "gillningar" på inlägg/totalt antal inlägg under 2023. Om man bara ser på antalet "gilla" är det nog kraftigt viktat åt de som skriver väldigt många inlägg också.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Trodde att någon av er @shugge, @THB & @izzie skulle kvala in på första listan.

Vill också ge stjärna till @aragon för sina smarta hem byggen/idéer.

Jag hade trott att @Rouge of Darkness och @Alastor Moody också kvalade in i Årets tyckare 🙂

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av shugge:

Jag hade trott att @Rouge of Darkness och @Alastor Moody också kvalade in i Årets tyckare 🙂

Tack, men jag har bara varit medlem sedan den 1 november.