Bästa android-emulatorn

Permalänk
Medlem

Bästa android-emulatorn

Hej

Jag söker bästa sättet att via Windows 11 köra Android-appar. Det skulle nämligen förenkla vissa moment i mitt liv avsevärt. Det har med min personliga ekonomi att göra och det är ingen ide att gå in djupare på ämnet.

Önskemål och krav jag har är att Bank-ID inte ska hålla på att krångla och att den kan köras i ett fönster (som vilket annat program som helst) och att det ska fungera bra utan spyware och annat ofog.

Någon med erfarenhet av detta och som har något tips på en bloat-fri emulerad Android-miljö? Jag skulle bli överlycklig.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grumie:

Hej

Jag söker bästa sättet att via Windows 11 köra Android-appar. Det skulle nämligen förenkla vissa moment i mitt liv avsevärt. Det har med min personliga ekonomi att göra och det är ingen ide att gå in djupare på ämnet.

Önskemål och krav jag har är att Bank-ID inte ska hålla på att krångla och att den kan köras i ett fönster (som vilket annat program som helst) och att det ska fungera bra utan spyware och annat ofog.

Någon med erfarenhet av detta och som har något tips på en bloat-fri emulerad Android-miljö? Jag skulle bli överlycklig.

Verkar som att de lagt in nya spärrar mot att köra på en emulator.
#19966107

Permalänk

Vet inte men vorde gå att köra nån x86x64 android dist som är gjord för att köras på x86/x64 hårdvara i en virktuell pc.

Alternativt finns väll fortfarande bankid på fil.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows