Bilder på ditt senaste inköp (2023) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Stuff. Men moderkakan åker tillbaka, coil whine from hell

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Julpynt till datorhörnan! Är det för tidigt? ALDRIG!

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mindfighter:

Julpynt till datorhörnan! Är det för tidigt? ALDRIG!
<Uppladdad bildlänk>

Vart köpte du detta blev lite ha begär känner jag.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Vart köpte du detta blev lite ha begär känner jag.

Lego: https://www.lego.com/sv-se/product/millennium-falcon-holiday-...
BrickBling: https://www.amazon.se/dp/B0CKLHPPSV?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_...
(R2D2 och C3PO med Ugly Christmas Sweeter är från Adventskalendern 2022)

BrickBling är slut nu, men det finns andra som gör LED-satser för Lego också förstås.

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mindfighter:

Julpynt till datorhörnan! Är det för tidigt? ALDRIG!
<Uppladdad bildlänk>

Tänkte den passar

Permalänk
Medlem

Galaxy s23 samt en Yamaha RX-V6A

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Nytt headset.

Permalänk
Medlem

Fick hem denna (hemmabioreceiver) idag. Min gamla pajade för några månader sen och nu dök den jag hade kollat på upp under BF.

Permalänk
Medlem

Fick order att köpa saffransmunkar till fikat. Dock fanns det en hel del annat gott strax bredvid så blev även någon andra smaker

Visa signatur
Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Blev en LG C3 65”. Tyvärr hann inte det nya HDMI-kablaget fram i tid så det får se ut som ett ormbo tills dess.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

<Uppladdad bildlänk>

Blev en LG C3 65”. Tyvärr hann inte det nya HDMI-kablaget fram i tid så det får se ut som ett ormbo tills dess.

Du lyckades tillslut genomföra planen från podden avsnitt ~160?
(Sälja din gamla till päronen)

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Cerb:

Du lyckades tillslut genomföra planen från podden avsnitt ~160?
(Sälja din gamla till päronen)

Jag har inte informerat dem om deras "nya" tv som just nu står på golvet i arbetsrummet.

Permalänk
Medlem

Tänker sticka ut hakan lite och stoltsera med, förmodligen, årets bästa deal på en mobil. (

Oneplus 10 Pro. 12gb/256gb för 4122:- via Amazon. Tror det stod något om -64% rabatt. Den svarta fanns för 5100:- men av någon anledning var den gröna dumpad ännu mer. Var på jakt efter ny lur och hade bestämt mig för Pixel 7a. Men när den här var ett par hundralappar billigare var det inte mycket att orda om.

Permalänk
Medlem

Blev lite uppgraderingar på datorn från Inet Sweclockers drop i tisdags

R5 3600 -> R7 5800x3D och 16 gb 3000mhz -> 32 gb 3600mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snuffelbutt:

Tänker sticka ut hakan lite och stoltsera med, förmodligen, årets bästa deal på en mobil. (

Oneplus 10 Pro. 12gb/256gb för 4122:- via Amazon. Tror det stod något om -64% rabatt. Den svarta fanns för 5100:- men av någon anledning var den gröna dumpad ännu mer. Var på jakt efter ny lur och hade bestämt mig för Pixel 7a. Men när den här var ett par hundralappar billigare var det inte mycket att orda om.

<Uppladdad bildlänk>

Grym deal!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASRock B650i Lightning - G.Skill 32GB 6000MHz Trident Z5 - ASUS TUF Gaming RX 7900 GRE OC - Corsair SF750 - Thermalright Peerless Assassin 120 Mini - Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem

Råkade bli en till cykel 😬

Permalänk
Medlem

_Bilder_ på ditt senaste inköp (2023) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spawnbadboy:

Blev en herman miller stol som jag velat ha länge. Hoppas de är så bra byggda som de säger och varar länge
De har 25% rabatt på hela sortimentet vilket med deras priset blir massa tusenlappar

<Uppladdad bildlänk>

Skrivet av fredrik831:

För mig blev det RX 6800 för ~4450kr på Amazon. Riktigt bra pris då jag velat vänta ut priskraschen i två år med ett RX 6600.

Skrivet av employed:

OK, var det några deals som verkligen var värda Black Friday? Har inte sett några 50-70% förutom massa skit som de affärer ändå aldrig säljer eller Kina-TVapparater som redan var prissatta orimligt högt innan BF.

Skrivet av mrbrix:
Skrivet av Bobiri:

Letade efter en specifik kamera i år. Tyvärr var priset inte tillräckligt bra så blev inget alls.

Skrivet av HazZarD:

Callisto protocol till ps4 för 99 värt o chansa för det priset annars inget hatar detta fusk event med skitpriser som bara lurar människor att det är bra deals.. borde förbjudas

Skrivet av Devlaska:

Blev en Samsung 49" Odyssey G9 OLED DQHD (1800R) 240 Hz, har tittat på 49" modellerna länge och suktat, så när de sänkte priset var det bara att slå till ^^

Skrivet av magma86:

Blev ett par nya löparskor.

Detta är en bild-tråd. Se första inlägget för regler 🙂

Och om ni hittade hit från förstasidan så står där även:

Vi tar en paus i shoppandet och visar upp vad vi har lagt vantarna under shoppinghelgen. Dela med dig av bilder och berätta vad du köpt!

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Tror att det faktum att tråden hamnat på förstasidan som helgsnack gör att det inte är supertydligt kanske

Här blev det nåt så upphetsande som en tvättmaskin.

Som vanligt tänkte jag väl "hur svårt kan det va, inte betalar jag 1500 för hemleverans och installation". Ångrade mig redan vid upphämtning av släpet och kvällen blev inte bättre Följde inte med någon nyckel för att justera fötterna och jag hade ingen smal nog hemma så det polska (?) exemplaret av instruktionsboken fick agera underlag.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem
Skrivet av shugge:

Detta är en bild-tråd. Se första inlägget för regler 🙂

Skrivet av LINJEinc:

Svårt att läsa trådens titel?

Frågan är om man koppplat fel tråd i artikeln, just nu pekar diskussionstråden i helgsnack till denna tråden: https://www.sweclockers.com/artikel/37678-helgsnack-vad-kopte...

@Enviro blev det någon miss här?

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo
Spellaptop: Asus ROG Strix G15, 6800H, 16GB, RTX 3070Ti, 1TB NVMe
Övrigt: Dell XPS 13 modell 9310, Apple Macbook Air M1 8GB samt Samsung Galaxy S7 FE, Steam Deck
Dammsamlare: PS5, Switch och Xbox One X
Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Bildexpert

Det fick bli en Apple Thunderbolt Display för 0 kr igår. De hade riktig Black Friday-rea i soprummet på jobbet. Och ja, den funkar som den ska.

Permalänk

Köpte en Samsung Frame 50" för en månad sen när det var "priskrig" och 30% rabatt på dom hos de stora elektronikladorna. Genom Benify blev det ytterligare rabatt på 15% så jag hamnade nån hundring under förra årets Black Friday-pris.

Högtalarna i tv:n var lite klena så Black Week-fyndet blev en HW-S67 soundbar, även den via Benify och Samsung, för en femhundring under elektronikladornas reapris.

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av anders190:

Frågan är om man koppplat fel tråd i artikeln, just nu pekar diskussionstråden i helgsnack till denna tråden: https://www.sweclockers.com/artikel/37678-helgsnack-vad-kopte...

@Enviro blev det någon miss här?

Det blev lite miss! Nu är det löst. Ös på med bilder, annars jävlar!

Permalänk
Medlem

Köpte lite nytt ljud till TV'n. Letade länge och väl i djungeln så kallad soundbar och alla dess features.

Landade i att köpa LG SP8YA från Power
Länk

Blev väldigt nöjd även om jag just nu bara kan köra via optisk kabel då TV'n inte har arc/earc.

Permalänk
Medlem

Minst nödvändiga köpet hittills då jag knappt rört datorn sedan ett bra tag tillbaka. 5600x räcker gott och väl för mitt behov och jag hade ingen som helst plan på ny processor. Sen kom dock Inets stream och min fomo blossade upp.

Forskningen visar dock att man sover lite bättre på nätterna med en 5800x3d i burken va, kan någon bekräfta? 😀

Permalänk
Medlem

Det blev bara paket från @inet i år! Fantastisk butik 🥰

Men måste säga att jag är oerhört besviken över Pingvinstångsvariationen i år. SEX tivolistänger och en salt karamell?!! Och ingen Pingvinstång i chassilådan!

För att strö extra salt i såren så var jag en pixel från att vinna er lyxiga skärm i torsdags *tuggar frenetiskt på en pingvinstång*

Permalänk
Medlem

Det blev en Philips OLED 708, fick extra rabatt pga kartong saknades.

Visa signatur

Bildblog: johaneek.eekonline.se

PC: i5 6600K, Radeon Vega 64, Corsair Vengeance LPX Black DDR4
LAPTOP: Microsoft surface book 2

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Tråd rensad*

Egen bild eller inget.

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Mina två bästa fynd.
2TB lagring för 793:- från Amazon samt ASUS ROG Strix Scope II för 949:- från Inet.

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Moderator
Brons i quiz
Skrivet av Vzano:

*Tråd rensad*

Egen bild eller inget.

/Vzano, Moderator

Påminner om detta för folk som kan ha missat.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär