Permalänk
Medlem

Spel på Steam 20% rabatt

Tja tja!

Sålde av mina cases när CS2 släpptes och har ca 490€ som bara ligger och skräpar då jag hellre kör på PS5an än på datorn.

Du säger vilket spel du vill ha + skicka steam kontot i privat DM.
Swishar mig kostnaden på spelet -20%
Jag skickar spelet i gåva.

Enkelt och smidigt för båda
Hojta till om det är några frågor eller oklarheter.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Half-Life: Alyx tar jag gärna om det är möjligt?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Har svarat på PMs till folk som skrivit

Permalänk

Jag tar också gärna Half Life: Alyx

Visa signatur

Primär rigg: Nano S|Strix 550i | Ryzen 5 5600x | Strix 3070 OC White| 16GB RAM | SF750 |
Plexserver: Silverstone DS380 | Z690i Aorus Ultra| i3-12100 | 32 GB RAM| SF450 |

Permalänk
Medlem

2 spel sålda. 380€ kvar att bränna

Permalänk
Medlem

pm

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Sorry, det har blivit lite knasigt med Steam. Efter 2 byten så har jag nu ingen möjlighet att skicka fler gåvor, får vänta till imorgon och testa igen, förhoppningsvis funkar det igen snart.

Permalänk
Medlem

Fungerar det med steam wallet koder? Är sugen om de går.

Visa signatur

Ok grabbar, vad e fel?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Sorry, det har blivit lite knasigt med Steam. Efter 2 byten så har jag nu ingen möjlighet att skicka fler gåvor, får vänta till imorgon och testa igen, förhoppningsvis funkar det igen snart.

Hej, fick du det att fungera igen, och har du fortfarande kvar?

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zadazi:

Hej, fick du det att fungera igen, och har du fortfarande kvar?

Det funkade till slut med en person som jag haft addad i > 48h.. så det kan eventuellt vara det som är problemet.
Så skicka över din vänkod / steam profilsida så kan vi checka av om 2 dagar om du inte har för bråttom för ett spel

Permalänk
Medlem

Fungerar det fortfarande?

Permalänk
Medlem

Jag hade varit sugen på några spel. Skicka gärna ett PM om du fortfarande kör detta

Permalänk
Medlem

Fick det här svaret från Steam supporten idag - ska ta och snacka mer med dom om det.. men för nu tror jag tyvärr tråden stängs ner.

Tja, fick de här svaret från deras support - så tyvärr kört o skicka över spelet.

Citat:

We have detected gifting activity on this account that matches using individual Steam accounts for commercial purposes.

Because of this, your account can no longer make gift purchases with Wallet funds. You are, however, welcome to continue purchasing gifts with other payment methods, and to use your Wallet funds toward making purchases for your own account.

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Slapinator:

Fick det här svaret från Steam supporten idag - ska ta och snacka mer med dom om det.. men för nu tror jag tyvärr tråden stängs ner.

Tja, fick de här svaret från deras support - så tyvärr kört o skicka över spelet.

Är det fortfarande stopp för att köpa via dig?

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Är det fortfarande stopp för att köpa via dig?

Steam sa att jag var blockad från att gifta. Så ett sätt var att köpa CS2 skin och sälja den 7 dagar senare till 20% värde.. men antar det är inget sånt du letar efter, utan ett specifikt spel?

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Slapinator:

Steam sa att jag var blockad från att gifta. Så ett sätt var att köpa CS2 skin och sälja den 7 dagar senare till 20% värde.. men antar det är inget sånt du letar efter, utan ett specifikt spel?

Ja det var om det gick med Diablo 4, men förstår om det är stopp.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB