Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av NsGR:

Orderbekräftelse via e-post från NoN har inget datum utskrivet. Jag är alltmer orolig för om det kommer att accepteras av Samsung.

Får väl skärmdumpa mailet från NoN då

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av NsGR:

Orderbekräftelse via e-post från NoN har inget datum utskrivet. Jag är alltmer orolig för om det kommer att accepteras av Samsung.

Har du konto hos dom? Du kan ta fram kvittot under köphistorik, och där står det datum på kvittot (kollade precis)

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Hjälper ju inte att ha massa kvitton om man inte kommer åt serienr på sin produkt ändå innan kampanjen avslutas.

Min orderbekräftelse från netonnet hade ett leveransdatum men sen hände inget ändå (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ecthelion:

Produkt: CANON PIXMA TS3550I MULTIFUNKTIONSSKRIVARE
Länk: https://www.power.se/datorer/skrivare-och-scanners/blackstraa...
Kategori: Skrivare och scanners, bläckstråleskrivare
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5185177
Pris: 99 kr

Förstår inte varför du lägget upp den när den är slut?
Och verkar inte finnas i butiker heller

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

@frizzy10

Ja, jag har ett konto. Men oklart om kvittot kommer att ange orderdatum eller det datum då de utför beställningen.

Jag har nu screeshot från e-mail och det reserverade beloppet på bankkontot. Båda från 11/10.
Deras erbjudande var också bara den 11/10.

Det är en fråga

  • a. Kommer de att leverera

  • b. Kommer Samsung att acceptera det

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Förstår inte varför du lägget upp den när den är slut?
Och verkar inte finnas i butiker heller

Fanns enbart i butik redan när kampanjen startade

Visa signatur

MSI PRO Z690-A WIFI DDR4 - Intel i5 12600K - ASUS GeForce RTX 4070 Dual 12GB - G.Skill TridentZ Neo DDR4-3600 C16 - Corsair RM750X V2 - Fractal Design Meshify 2 Compact - WD SN750 SE 1TB - Yamaha AG03 - Beyer Dynamic DT 770 Pro - LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz - Logitech PRO X Superlight - Wooting 60HE

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Förstår inte varför du lägget upp den när den är slut?
Och verkar inte finnas i butiker heller

Skrivet av tevey:

Fanns enbart i butik redan när kampanjen startade

Fanns att beställa online för mig när jag fick upp reklamen för det.

Permalänk
Medlem

Ni som köpte från Elgiganten S90C 77 tum, har ni fått TV utskickad eller reserverad?

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bogey:

Updatera detta gärna om hur ddt gick för dig, ddt säger en del om firman hur de hanterar detta.
Lycka till.

Löste sig!
Kundtjänst kontaktade butiken i Jkpg så det är bara att svänga förbi o hämta den utelämnade varan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av naikon:

Glöm inte att det inte är personen på kundtjänsts fel. Trevligt bemötande kommer man längre med än med "bråk"
/MVH en som jobbat på kundtjänst

True dat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av naikon:

Glöm inte att det inte är personen på kundtjänsts fel. Trevligt bemötande kommer man längre med än med "bråk"
/MVH en som jobbat på kundtjänst

Kindness goes a long way, always

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haiden:

Hjälper ju inte att ha massa kvitton om man inte kommer åt serienr på sin produkt ändå innan kampanjen avslutas.

Min orderbekräftelse från netonnet hade ett leveransdatum men sen hände inget ändå (:

Du har på dig tills 7'e november med att registrera din produkt och skriva recension på Samsungs hemsida. Så ingen fara på taket ännu...

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av elp:

Löste sig!
Kundtjänst kontaktade butiken i Jkpg så det är bara att svänga förbi o hämta den utelämnade varan!

Gött, fint att det fixade sig för dig. 👍

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

Ni som köpte från Elgiganten S90C 77 tum, har ni fått TV utskickad eller reserverad?

Ska levereras på tisdag nästa vecka så håller tummarna! Var lite för snål för att betala för snabbare leverans 😅

Visa signatur

Samsung 77" S90C QD-OLED || LG OLED 42C2 || Sony 77" A80J OLED || Macbook Pro 16" M1 Max 1TB 32GB || Asus ROG Azoth med Black Ink V2s (205g0) + Asus ROG Harpe ACE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toss3:

Ska levereras på tisdag nästa vecka så håller tummarna! Var lite för snål för att betala för snabbare leverans 😅

Jag får också leverans 24e (tisdag) eller får du leverans 17e?

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

Jag får också leverans 24e (tisdag) eller får du leverans 17e?

Den 17e

Visa signatur

Samsung 77" S90C QD-OLED || LG OLED 42C2 || Sony 77" A80J OLED || Macbook Pro 16" M1 Max 1TB 32GB || Asus ROG Azoth med Black Ink V2s (205g0) + Asus ROG Harpe ACE

Permalänk
Medlem

Enligt inlägg här på forumet i Soundbar tråden så går det inte att använda serienumret som står på kartongen för registrera sitt inköp på Samsungs hemsida eftersom sista siffran/bokstaven saknas. Så tänk på det ni måste öppna kartongen och kolla på Soundbaren. Undrar om samma sak också gäller TV apparaterna? Märkligt att serienumret på kartongen inte är fullständigt!

Än så länge har inte min order av S90C hos Elgiganten blivit inställd så hoppas jag till slut får min TV hemlevererad!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Enligt inlägg här på forumet i Soundbar tråden så går det inte att använda serienumret som står på kartongen för registrera sitt inköp på Samsungs hemsida eftersom sista siffran/bokstaven saknas. Så tänk på det ni måste öppna kartongen och kolla på Soundbaren. Undrar om samma sak också gäller TV apparaterna? Märkligt att serienumret på kartongen inte är fullständigt!

Än så länge har inte min order av S90C hos Elgiganten blivit inställd så hoppas jag till slut får min TV hemlevererad!

Samma sak gäller för TV. Min S90C fick jag starta och kolla i menyn för att få fram sista biten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toss3:

Najs! 😂 sålde precis min LG C1 65” får jag inte leveransen är jag körd.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

Najs! 😂 sålde precis min LG C1 65” får jag inte leveransen är jag körd.

High Gambler ser jag...

Får hoppas på det bästa rulla tärningen...

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Skrivet av ottomanslap:

Najs! 😂 sålde precis min LG C1 65” får jag inte leveransen är jag körd.

Sitter i samma sits, förutom att jag beställde från NoN, och där verkar det som de annullerat köpet för åtminstone en redan här på forumet. Lite stressad nu.

Visa signatur

/Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

High Gambler ser jag...

https://i.pinimg.com/originals/3a/ff/ff/3affff3cc4ff098373009b0a36f4d453.gif

Får hoppas på det bästa rulla tärningen...

Haha yes, borde egentligen avvaktat o sett om jag får den först innan.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Hoppas ni som sålt era tv-apparater har turen på er sida.

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x16GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 2 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av pettson3816:

Sitter i samma sits, förutom att jag beställde från NoN, och där verkar det som de annullerat köpet för åtminstone en redan här på forumet. Lite stressad nu.

Vad är det för TV du köpt?

Permalänk
Medlem

Jag köpte också Samsung 77" OLED TV i onsdags (NoN). Jag betalade med mitt VISA. Det står fortfarande Mottagen.

Permalänk
Skrivet av Specias:

Vad är det för TV du köpt?

S93C 77", blir nog ett bra steg upp från min 86" LG QNED som bloomade utav helvete. Ja, förutom storleksmässigt då.

Visa signatur

/Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Enligt inlägg här på forumet i Soundbar tråden så går det inte att använda serienumret som står på kartongen för registrera sitt inköp på Samsungs hemsida eftersom sista siffran/bokstaven saknas. Så tänk på det ni måste öppna kartongen och kolla på Soundbaren. Undrar om samma sak också gäller TV apparaterna? Märkligt att serienumret på kartongen inte är fullständigt!

Än så länge har inte min order av S90C hos Elgiganten blivit inställd så hoppas jag till slut får min TV hemlevererad!

Enligt samsungs chatsupport skulle det gå bra att lägga till en nolla först för att komma upp i 15 tecken. Sen om det stämmer kan jag inte svara för än.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pettson3816:

S93C 77", blir nog ett bra steg upp från min 86" LG QNED som bloomade utav helvete. Ja, förutom storleksmässigt då.

Exakt vilken modell av LG QNED är det du har? 9" 22.5 cm ner i storleken är ju annars rätt mycket på diagonalen, blir ju totalt 20% mindre bildyta. För mig hade 77" varit jättestort men för dig kanske den känns liten nu! Får hoppas du blir nöjd ändå!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av NsGR:

Orderbekräftelse via e-post från NoN har inget datum utskrivet. Jag är alltmer orolig för om det kommer att accepteras av Samsung.

Det står "Om kvittodatum är efter 15 oktober 2023 måste orderbekräftelse bifogas för att bekräfta att beställning gjorts inom kampanjperioden."

Så borde inte vara några problem så länge du får produkten innan 7 november.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av pettson3816:

Sitter i samma sits, förutom att jag beställde från NoN, och där verkar det som de annullerat köpet för åtminstone en redan här på forumet. Lite stressad nu.

Borde finnas en del bättre begagnade 65" OLEDs de närmaste dagarna ändå