Permalänk
Medlem

LG 98LS95D 98" 4K

Har fått tag i en 98" TV via jobbet men fått nekat av regeringen att sätta upp den på väggen hemma då den är för stor.

LG 98LS95D 98" 4K

Billigaste 98" finns ute för 39k så kan tänka mig att landa någonstans runt 25k.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Byta regeringen istället för TV:n?

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Skrivet av Rebe1:

Byta regeringen istället för TV:n?

Eller avsätta helt… fullstora damer får ju plats på 90” 😎

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 15 000 kr Startar då
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Denna är ju en del av LG:s "commercial displays", hur fungerar den som TV? För en massa år sedan köpte jag faktiskt en mindre sådan och var överlag nöjd. Frågar bara eftersom en tv som förväntas användas i ett vardagsrum och en som monteras upp i ett kontor eller ett köpcentrum har lite olika krav på sig.

Permalänk
Skrivet av hakro807:

Denna är ju en del av LG:s "commercial displays", hur fungerar den som TV? För en massa år sedan köpte jag faktiskt en mindre sådan och var överlag nöjd. Frågar bara eftersom en tv som förväntas användas i ett vardagsrum och en som monteras upp i ett kontor eller ett köpcentrum har lite olika krav på sig.

Funderade också på om denna har något Hem läge eller om det endast är Butiksläge som gäller dvs 400% brightness och alldeles för högt inställda kontraster och svärta men det kanske @laxpudding har koll på?

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 16 000 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Bildexpert 📺
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Funderade också på om denna har något Hem läge eller om det endast är Butiksläge som gäller dvs 400% brightness och alldeles för högt inställda kontraster och svärta men det kanske @laxpudding har koll på?

Signage/pro-displayerna har snarare mer normala inställningar från början. Butiksläget på en konsument-TV är till för att det ska överrösta alla andra TV som skriker ute i butikerna. Det behovet finns inte riktigt för yrkesprodukter.

Permalänk
Medlem

Har den inbyggda högtalare? Kollar på dess specifikation och står audio out och external speakers out.

Permalänk
Medlem

Det är inte omöjligt att den har det. Det är däremot ingenting som jag kan bekräfta då den använts med ett externt ljudsystem och jag hade även tänkt använda mig utav mitt egna ljudsystem om jag kopplat in den här hemma.

Kan tyvärr inte kontrollera för tillfället då jag är hemma och TVn på kontoret.