Permalänk
Medlem

Mini-ITX-delar/dator, 10600k

Har några delar som blivit över efter en uppgradering. Kan delas på men säljer helst moderkort + CPU + kylare i ett.

Följande finns:

Moderkort: Asrock Z490M-ITX/ac
CPU: Intel Core i5-10600K
Kylare: Be Quiet! Dark Rock
PSU: Fractal Design ION SFX Gold 500W
Chassi: LianLi TU150 svart, solid

I/O-plåt och låda finns till moderkortet och alla kablar till PSU:n. Hittar nog inte alla delar till kylaren. Chassit är i ok skick. Allt fungerar men finns några repor på ena sidopanelen. Dessutom har en fot försvunnit i hanteringen men har svarvat till en i aluminium som syns på bild.

Minnen, disk och Windows-licensen följde med till nästa dator.

Allt fungerade bra när jag stängde av det senast och har snurrat stabilt. Säljes i befintligt skick.

Kör budgivning midsommarveckan ut som längst.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 700 kr +Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 1 800 kr 1800kr plus jag står för frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

När "stängdes det av senast"?

Kändes lite tvetydigt med "befintligt skick", är du osäker på om allt fungerar som det ska?

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

När "stängdes det av senast"?

Kändes lite tvetydigt med "befintligt skick", är du osäker på om allt fungerar som det ska?

Vill inte trassla in mig i något filosofiskt resonemang här men jag kan ju bara lova funktionen så långt som jag har sett, dvs fram till jag stängde av grejorna senast. (1 vecka sedan). "Befintligt skick" är väl ett vanligt sätt att säga att förtydliga att det handlar om ett privatköp, dvs utan garanti. Förstår om det kan tolkas "dåligt" men det är inte det jag menar.

Och jag kommer att starta grejorna igen innan jag skickar dem för att veta att jag skickar hela prylar. (Eller i alla fall var hela när jag stängde av dem )

Permalänk
Medlem
Skrivet av tsv:

Vill inte trassla in mig i något filosofiskt resonemang här men jag kan ju bara lova funktionen så långt som jag har sett, dvs fram till jag stängde av grejorna senast. (1 vecka sedan). "Befintligt skick" är väl ett vanligt sätt att säga att förtydliga att det handlar om ett privatköp, dvs utan garanti. Förstår om det kan tolkas "dåligt" men det är inte det jag menar.

Och jag kommer att starta grejorna igen innan jag skickar dem för att veta att jag skickar hela prylar. (Eller i alla fall var hela när jag stängde av dem )

Tack, bra och utförligt svar!

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem

1700kr för CPU+mobo+kylare (behöver inte kylaren men vill du sälja det som ett kit så får jag köpa det )

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Nytt bud: 2 000 kr hämtar. Finns i Linköping
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 100 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 200 kr +F
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 300 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Cpu + moderkort+ kylaren

Permalänk
Medlem

Börjar känna mig nöjd med buden så kör till i morgon kl 10.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 400 kr Kan hämtas måndag, alternativt frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Det här var ju målfoto men jag tycker impendingdoom00 har bästa budet just nu. Avvaktar till i kväll så får vi se.

Permalänk
Nytt bud: 1 500 kr Vill endast köpa Moderkort och Cpu
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Nu är sakerna sålda.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad