Tråden om Xbox Series X|S

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

https://news.xbox.com/en-us/2023/03/21/game-pass-march-2023-w...

Xbox Game Pass Ultimate Perks
3-Month Free Trial of Apple TV+ – Available until March 31

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Rea på Xbox Series X Handkontroll på både Inet och Amazon. 499:-

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Keeper of the Bamse

Weee, visste inte om att det kommit, 6.61GB blir att ladda ner direkt!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Metahuman > Gollum

Permalänk
Medlem

Sonic Origins Plus will be available as an expansion for those who already own Sonic Origins, and as a standalone package for new players. It adds all 12 Sonic Game Gear games, rounding the collection up to 16 classic Sonic titles. Sonic Origins Plus also adds a playable Amy to Sonic the Hedgehog, Sonic the Hedgehog 2, Sonic 3 & Knuckles, and Sonic CD; and a playable Knuckles to Sonic CD.

Permalänk
Medlem

Marvel’s Midnight Suns Enhanced Edition går att pröva gratis nu

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

https://saintsrow.com/news/roadmap

Permalänk
Konsolgrävare

Forza Horizon 5: Rally Adventure. Out now!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag och 5 vänner tänkte ses och spela Xbox series x på lördag. Vi har två stycken Series X och tänkte därför försöka spela på båda enheterna mot varandra. Har ni några förslag på spel utöver Rocket League?

Permalänk
Medlem

Imorgon 31 mars är sista dagen att lösa in 3 månader appletv+ via perks i gamepass.

Permalänk
Medlem

@bozzeta hur får man AppleTV+ att fungera? För mig står det enbart att koden enbart fungerar i usa.

Visa signatur

Ryzen 3600X, PRIME B350-PLUS, 32GB DDR4 3200, Samsung EVO 860, Radeon RX 5700 AMD Reference, ViewSonic VA2719-2K https://xbox-series.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av SilenceLotto:

@bozzeta hur får man AppleTV+ att fungera? För mig står det enbart att koden enbart fungerar i usa.

Har du ett amerikanskt Xbox-konto och ett svenskt Apple ID? I sådana fall är det därför.

Jag kunde lösa in koden från Xbox Game Pass utan problem för en månad sedan. Mina konton är svenska.

Annars är det kundtjänst som gäller.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem
Skrivet av SilenceLotto:

@bozzeta hur får man AppleTV+ att fungera? För mig står det enbart att koden enbart fungerar i usa.

Man går till tv.apple.com/redeem och slår in koden som står sist i länken.
Pröva igen i annan webbläsare kanske.

Permalänk
Medlem