Permalänk
Medlem

Gamla PC spel bortskänkes

Har en drös gamla pc spel som bara samlar damm. Några av nyare av dom kanske har kod som är förbrukade. Osäker på vilka. Bara att komma och hämta dom man vill ha.

Finns i Lindome. Hör av er om något är av intresse.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Fint initiativ!
Sugen på Dune o UFO om det kan skickas.
Eventuellt att det kan hämtas upp av en bekant men blir lite knöligare.

Permalänk
Medlem

Ska kolla om jag har något jag kan skicka det i.

Permalänk
Medlem

Tar gärna max payne och heroes of might and magic

Permalänk
Medlem

Om du kan skicka det vill säga

Permalänk
Medlem

Kan ha missat något men finns det något som kan passa en fyra årig tjej i högen?
Hade gamla spel liggande men efter alla år kan jag inte hitta dom. Kan ha att göra med att man flyttat tre gånger inom samma hyreshus att göra under en 15 års period😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Kan ha missat något men finns det något som kan passa en fyra årig tjej i högen?
Hade gamla spel liggande men efter alla år kan jag inte hitta dom. Kan ha att göra med att man flyttat tre gånger inom samma hyreshus att göra under en 15 års period😂

Tyvärr inte. Bara spel för äldre.

Permalänk
Medlem

Givet att du är villig att frakta så kan jag ge en peng:
Fear
Soldier of Fortune
Doom 3

Kan tänka mig även dessa:
Ufo
Prey
Unreal Turnament
Unreal 2
Dune
Heroes 3
Murdered: Soul Suspect

Permalänk
Medlem

Har inget bra att skicka spelen i tyvärr, så det kommer vara endast hämtning eller mötas upp på centralstationen i Göteborg före eller efter jobbet som gäller.

Permalänk

@Qraft
Jag förstår, OM det skulle vara en lösning skulle jag kunna betala för ett färdigfrankerat kuvert annars.
Kostar 43kr hos Postnords ombud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 900-Mange:

@Qraft
Jag förstår, OM det skulle vara en lösning skulle jag kunna betala för ett färdigfrankerat kuvert annars.
Kostar 43kr hos Postnords ombud.

Menar du "Blå påse S"? Den är för liten och inte äns ett spel får plats i en sådan. Jag har en massa vaderade kuvert hemma i storleken "Blå påse M" (som kostar 64kr in frakt hos posten) och i dom får bara ett spel plats. Förutsagt att det inte är större än ett vanligt DVD fodral. Det är för dom är så himla tunna dessa kuvert. Helt väderlösa när det kommer till något lite tjockare.

Permalänk

Ok, ja det är väl yttermåtten på kuvert de anger och inte vad som går i förstås.

Permalänk
Medlem

Hej, finns det några spel kvar? Bor i Göteborg och kan hämta allt som finns kvar (om det finns något). Har precis byggt färdigt ett PC retro hörn där dessa spel skulle passa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingJ:

Hej, finns det några spel kvar? Bor i Göteborg och kan hämta allt som finns kvar (om det finns något). Har precis byggt färdigt ett PC retro hörn där dessa spel skulle passa.

Hej. Inget finns tyvärr kvar. Var inte så stort intresse så jag gav bort allt tidigare idag till second hand.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem

Spelen finns nu hos Lindome Secondhand, om något är intresserad av något av spelen. Köp något av dom där, så går pengarna till en god sak.