ASUS RTX 4070 Ti TUF - OÖPPNAD

Permalänk
Medlem

ASUS RTX 4070 Ti TUF - OÖPPNAD

Då jag var i desperat behov av grafikkort till ett nybygge och inte gärna betalar överpris så var jag lite väl ivrig när 4070 Ti släpptes och råkade klicka hem ett för mycket.
Innan jag returnerar det på öppet köp (och kortet riskerar att hamna i ett butiksbygge eller listas till ett nytt högre pris...) tänkte jag kolla ifall det är någon på Sweclockers som är intresserad av att köpa det till MSRP?

Kvitto, kartong och emballage finns självfallet då det är oöppnat och kortet hämtas i Stockholm alternativt skickas mot att köparen står för frakten på 122:-

Läs hela annonsen här

Visa signatur

JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ATT LEVA & JAG ÄR DÖDSRÄDD FÖR ATT DÖ

Permalänk
Medlem

Kan vara värt att lista vilken butik det köptes hos då alla har sina favoritbutiker.

Permalänk
Medlem

Jag kan rekommendera 4070 Ti tuf, det är den enda msrp modellen där du kan drag powerslide över 100% i msi afterburner.

Om man skall ha en 4070ti för msrp är detta kortet du vill ha

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk

Är kanske intresserad av det, vilken butik köpte du kortet ifrån?

Visa signatur

Antec 300 | i5 2500k @ 5Ghz | Corsair H50 | ASUS P8P67 | GTX295 | 8gb DDR3 1333mhz 7-7-7-24 | Samsung Spinpoint 320gb + WD 320gb | Intel X-25M SSD 80GB | Windows 7 Pro 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Kan vara värt att lista vilken butik det köptes hos då alla har sina favoritbutiker.

Komplett

Visa signatur

JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ATT LEVA & JAG ÄR DÖDSRÄDD FÖR ATT DÖ

Permalänk
Medlem
Skrivet av maximusnick:

Är kanske intresserad av det, vilken butik köpte du kortet ifrån?

Komplett

Visa signatur

JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ATT LEVA & JAG ÄR DÖDSRÄDD FÖR ATT DÖ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Jag kan rekommendera 4070 Ti tuf, det är den enda msrp modellen där du kan drag powerslide över 100% i msi afterburner.

Om man skall ha en 4070ti för msrp är detta kortet du vill ha

Jag är väldigt nöjd med mitt i alla fall!

Visa signatur

JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ATT LEVA & JAG ÄR DÖDSRÄDD FÖR ATT DÖ

Permalänk
Medlem
Skrivet av simkev:

Jag är väldigt nöjd med mitt i alla fall!

Var i Sthlm hämtas kortet vid eventuell affär?

Det 4070ti du har just nu, är det TUF non-oc också?

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av draanexle:

Var i Sthlm hämtas kortet vid eventuell affär?

Det 4070ti du har just nu, är det TUF non-oc också?

Hämtas i Johanneshov och det stämmer, är ett TUF non-oc jag sitter på.

Visa signatur

JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ATT LEVA & JAG ÄR DÖDSRÄDD FÖR ATT DÖ

Permalänk
Medlem

Hej!

Finns kortet kvar? Köper det i sådana fall. Men behöver skickas, (GBG).

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad om det finns kvar.

Permalänk
Medlem

Kortet finns kvar så länge annonsen ligger uppe.

Visa signatur

JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ATT LEVA & JAG ÄR DÖDSRÄDD FÖR ATT DÖ

Permalänk
Medlem

Det hade varit bra mycket lättare att få sålt kortet om du dels svarade på PM och kikade in i tråden mer än en gång per vecka.

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elajt_1:

Det hade varit bra mycket lättare att få sålt kortet om du dels svarade på PM och kikade in i tråden mer än en gång per vecka.

Har haft främmat i helgen så får ursäkta att jag inte hunnit hålla mig uppdaterad här på Sweclockers, har i alla fall kontaktat dig via PM så förhoppningsvis är ingen större skada skedd.

Visa signatur

JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ATT LEVA & JAG ÄR DÖDSRÄDD FÖR ATT DÖ

Permalänk
Medlem
Skrivet av simkev:

Har haft främmat i helgen så får ursäkta att jag inte hunnit hålla mig uppdaterad här på Sweclockers, har i alla fall kontaktat dig via PM så förhoppningsvis är ingen större skada skedd.

Tack för svar. Lycka till med försäljningen!

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 10 500 kr Kan komma och köpa det omgående
Gå till annonsen för att lägga ett bud.