Nytt oanvänt ASUS ROG Loki SFX-L 1000W + Vita Cablemod kablar

Permalänk
Medlem

Nytt oanvänt ASUS ROG Loki SFX-L 1000W + Vita Cablemod kablar

Har ett helt nytt ASUS ROG Loki SFX-L 1000W som skulle användas till ett bygge, beställde detta + cablemod kablar samtidigt jag beställde 1300watt MSI och tänkte köra med det som kom först.
Idag 1,5 månader senare landade cablemod kablarna + MSI.
Så kommer behålla mitt MSI 1300watt och säljer då av mitt ASUS ROG Loki SFX-L 1000W + vita cablemod kablar med 12VHPWR kabeln.

Nätagg: ASUS ROG Loki SFX-L 1000W - https://www.komplett.se/product/1218408/datorutrustning/dator...

Cablemod kablar: CableMod RT-Series Pro ModFlex Sleeved 12VHPWR Cable Kit - https://eustore.cablemod.com/product/cablemod-rt-series-pro-m...

Kan skickas men då står köparen för frakten.

Vill bara ha tillbaka vad jag betalade och detta var vad jag gav.
Nätagg: 3790kr
Kablar: 1320kr (99,90Euro + frakt totalt: 118.42Euro)
Pris: 5110kr

Läs hela annonsen här

Permalänk

1000kr nätagg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

1000kr nätagg

Det är inte bud.
Priset står: 5110kr
Det är vad jag lagt ut och helt nytt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tricitum:

Det är inte bud.
Priset står: 5110kr
Det är vad jag lagt ut och helt nytt

INGEN kommer betala i närheten av den summan för ett 1000W PSU, om du har möjlighet att returnera det så kör. I dagens marknad ska du vara glad om någon budar över 2K för den typen av produkt tyvärr..

Visa signatur

| i9-9900X 4.8 GHz | ASUS RTX 3090 ROG Strix Gaming OC | 2X Vertex 4 512GB RAID 0 | 2X WD RED 4TB | ASUS ROG STRIX X299-E GAMING | Corsair 900D | 2X MSI Optix MAG321CQR 144Hz | G.Skill Trident Z Royal Silver DDR4 3600Mhz CL15 4x8GB | Corsair AX 1200i | Asus Xonar STX II | Watercooling 480+480+240 |

Permalänk
Medlem

Var intresserad men att betala frakten var en dealbreaker för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danmyr:

INGEN kommer betala i närheten av den summan för ett 1000W PSU, om du har möjlighet att returnera det så kör. I dagens marknad ska du vara glad om någon budar över 2K för den typen av produkt tyvärr..

Finns nog någon som kan vara intresserad av en premium produkt, men mycket tveksam att man köper till nypris privat. Jag hade inte gjort det.

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk
Medlem
Skrivet av roosterx:

Finns nog någon som kan vara intresserad av en premium produkt, men mycket tveksam att man köper till nypris privat. Jag hade inte gjort det.

Sweclockers grabbarna är snåla som fan XD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danmyr:

INGEN kommer betala i närheten av den summan för ett 1000W PSU, om du har möjlighet att returnera det så kör. I dagens marknad ska du vara glad om någon budar över 2K för den typen av produkt tyvärr..

Priser är inte endast för nätagget.
Det är för cablemod + nätagg
Nätagget är 3790kr, men ska kolla med komplett ifall jag kan returerna produkten. Då den är helt oanvänd och legat i box sedan dess

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig gå ner lite i pris för nätagg + cablemod kablarna, ifall det finns någon intresserad. Men behåller hellre och förlorar 100% pengarna än sälja det vidare för halva priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av whitenuke:

Sweclockers grabbarna är snåla som fan XD

Är en av få ATX 3.0 nätagg som finns att få tag i Sverige och finns inga i lager hellre, som har nya 16pin för nya grafikkorten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tricitum:

Kan tänka mig gå ner lite i pris för nätagg + cablemod kablarna, ifall det finns någon intresserad. Men behåller hellre och förlorar 100% pengarna än sälja det vidare för halva priset.

Som sagt, om du har möjlighet att returnera det så gör det. Elektronik är inte direkt något som ökar i värde över tid, snarare den kategori som har snabbast värdetapp, I vilket fall, lycka till och gott nytt år!

Visa signatur

| i9-9900X 4.8 GHz | ASUS RTX 3090 ROG Strix Gaming OC | 2X Vertex 4 512GB RAID 0 | 2X WD RED 4TB | ASUS ROG STRIX X299-E GAMING | Corsair 900D | 2X MSI Optix MAG321CQR 144Hz | G.Skill Trident Z Royal Silver DDR4 3600Mhz CL15 4x8GB | Corsair AX 1200i | Asus Xonar STX II | Watercooling 480+480+240 |

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Skrivet av Tricitum:

Kan tänka mig gå ner lite i pris för nätagg + cablemod kablarna, ifall det finns någon intresserad. Men behåller hellre och förlorar 100% pengarna än sälja det vidare för halva priset.

Tja, finns möjligtvis nätagget kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ivandragg:

Tja, finns möjligtvis nätagget kvar?

Skickat tillbaka det