Permalänk

Samsung.Galaxy ,Young

Hej
någon kanske kan ge mig tips?
Jag behöver en bruksanvisning på svenska till denna mobiltelefon:
Samsung.Galaxy ,Young
GT-S5360
Android-Version:2.3.6

Permalänk
Medlem

Du hittar manual och lite annat här.

Permalänk

telefonen fungerar inte bra och har inte brukats på några år. finns det något som ska uppdateras i telefonen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kodakdisc:

telefonen fungerar inte bra och har inte brukats på några år. finns det något som ska uppdateras i telefonen?

Med en så gammal Android version (2.3.6) så skulle jag säga att den telefonen ej är brukbar längre, förutom för samtal och sms.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av kodakdisc:

telefonen fungerar inte bra och har inte brukats på några år. finns det något som ska uppdateras i telefonen?

Den var dålig redan när den var ny, större chans att alla typer av uppdateringar av mobilen och appar har negativ påverkan då prestandakraven i många fall fortsätter stiga.

Du kan hitta begagnade mobiler för några hundralappar som är otroligt mycket bättre. Mamma har haft fem mobiler sedan Tre lurade på henne en Young.

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk

tack för tipsen,det blir nog inköp av en annan telefon