Permalänk
Medlem

Gigabyte Z690 UD AX DDR5

Hej,

Jag har ett Gigabyte Z690 UD AX DDR5 som ligger och skräpar.

När jag satte ihop min burk så fick jag den inte att starta, moderkortet indikerade något fel. Så mindes jag att några pinnar såg något skeva ut vid monteringen, men inte mycket, så jag tog ut allt och fick ett nytt moderkort. Samma fel... visade sig behöva en biosuppdatering bara... Så, det är fullt möjligt att även detta endast behöver en biosflash för att funka felfritt.

Jag skänker det till den som vill prova, och om den personen får det att fungera kanske denne kan tänka sig att donera en slant till barncancerfonden eller blodcancerförbundet?

Det finns i Hässelby för avhämtning. Jag kan posta det också, men då får mottagaren betala frakten.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

TJ08-e | P5K-vm | Q8400 @ 3,44 | 4GB DDR2 | GTX 560 ti OC | 128GB 830 | Corsair 450w | Win 7 64bit

Permalänk
Medlem

Hej jag tar det gärna för fraktavgift! Och kommer donera till Barncancerfonden om jag lyckas få igång det, är redan månadsdonerare till Barncancerfonden och kommer skicka in en summa också ifall jag får det att funka!

Mvh
Plyxan

Permalänk
Medlem

Tar den gärna med frakt mvh

Permalänk
Medlem

Tar gärna, Hämtar!

Permalänk
Medlem

Klar och kan hämta

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Har precis med forumets hjälp fixat ett grafikkort till en grabb som håller på och ska uppgradera hela sin dator. Han har precis lagt nästan alla sina pengar idag på att skaffa sig ett mycket bättre grafikkort än det han har idag.

Med detta skulle han kunna uppgradera resten mycket tidigare än väntat och samtidigt troligen kunna skaffa en bättre cpu än om han skulle behöva köpa även moderkortet.

Men det är om du kan tänka dig att posta det?

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av PaddanL:

Hej,

Jag har ett Gigabyte Z690 UD AX DDR5 som ligger och skräpar.

När jag satte ihop min burk så fick jag den inte att starta, moderkortet indikerade något fel. Så mindes jag att några pinnar såg något skeva ut vid monteringen, men inte mycket, så jag tog ut allt och fick ett nytt moderkort. Samma fel... visade sig behöva en biosuppdatering bara... Så, det är fullt möjligt att även detta endast behöver en biosflash för att funka felfritt.

Jag skänker det till den som vill prova, och om den personen får det att fungera kanske denne kan tänka sig att donera en slant till barncancerfonden eller blodcancerförbundet?

Det finns i Hässelby för avhämtning. Jag kan posta det också, men då får mottagaren betala frakten.

Läs hela annonsen här

Slänger in 500 till en fond om jag kan få det skickat

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Kan lägga in 600 till dig eller fond och kan hämta imorgon ☺️

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

TJ08-e | P5K-vm | Q8400 @ 3,44 | 4GB DDR2 | GTX 560 ti OC | 128GB 830 | Corsair 450w | Win 7 64bit