Permalänk
Medlem

Intressekoll på defekt 2080ti

Gör en intressekoll på mitt nyligen defekta grafikkort.

Kortet är ett Palit GeForce RTX 2080 Ti GamingPro OC 11GB.
Kortet startar, fläktar snurrar och det går att använda Windows utan problem, vid spel som Warzone 2.0 och stresstester (endast testat realbench) så får jag diverse fel. Spel krashar och det det dyker upp artefakter samt datorn startas om flertalet av gångerna.

Är du intresserad så lägg ett bud så får vi se om det leder någonstans :).
Skickas helst inte, föredrar jag upphämtning. Ska det skickas så står köparen för frakten! (Enda emballaget jag har är en låda till ett 3090 kort som jag fick med när jag köpte detta kortet, begagnat då).

Om ni undrar om något mer så är det bara att fråga så ska jag svara till bästa förmåga!

Förbehåller mig rätten att avsluta annonsen utan att sälja om jag anser att det är för låga bud och det är mest besvär (skicka kortet med andra ord).

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 800 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Hej. Hur länge har du haft kortet utan fel? Skruvat i kortet och bytt kylpasta/pads någon gång under tiden du haft det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eawo:

800 kr +frakt

Bud noterat, tack!

Skrivet av Tom76:

Hej. Hur länge har du haft kortet utan fel? Skruvat i kortet och bytt kylpasta/pads någon gång under tiden du haft det?

Jag köpte kortet här på denna marknaden för ca 2 år sedan. Gick i sönder för ca en vecka sedan. Jag har inte skruvat något alls med det, endast kört stock OC på det och inte ändrat/modifierat något alls. Enligt förra ägaren hade hen inte heller gjort något sådant, kortet är inköpt på Webhallen 2019-03-22.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr 1200+frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Bud noterade! Tänker jag kör på tills typ tisdag

Permalänk
Medlem
Permalänk

1400 & frakt

Permalänk
Medlem

Återigen, bud noterade. Kollar hur det ser ut när jsg slutat jobba, framåt kvällen!

Permalänk
Medlem

1500 kr plus frakt

Permalänk
Medlem

Skickat PM till Rafi, väntar på svar.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad